Het aanval afhakers was behoorlijk groot idd. Beetje lame.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat kan mij toch niks schelen
hoef ik het topic tenminste niet te delen
kan ik er in mijn eentje op los zwammen
zonder dat iedereen er tussendoor zit te spammen
want meerijmen is niet voor iedereen weggelegd
En een rijm zonder rijmwoorden is ook zo... slecht!
Ja, zelfs jij haakte op een gegeven moment af met onze rijm-gamequote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het aanval afhakers was behoorlijk groot idd. Beetje lame.
Ik heb geen avatar, ik ben nieuw hier, en zit alleen maar op fok! Voor dit forum.quote:
Ah, okay! Maar je hebt nu bij avatar wel een adres gezet. Vandaar dat het nu niet goed werktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:52 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Ik heb geen avatar, ik ben nieuw hier, en zit alleen maar op fok! Voor dit forum.
Huh, maar hoe zet je daar een avatar neer dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, okay! Maar je hebt nu bij avatar wel een adres gezet. Vandaar dat het nu niet goed werkt
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profile staat het wel goed beschrevenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:54 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Huh, maar hoe zet je daar een avatar neer dan?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:36 schreef Young_David het volgende:
Killing in the name of .... waar is die headbangsmiley als je hem nodig hebt
Niemand had dat verwacht.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:49 schreef -Hans- het volgende:
Bart A verslaat Sander L.. had ik niet verwacht..
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:50 schreef cosmick het volgende:
Op de vraag " En wat stond er nmr. 1 op je geboortedag?" ..
Dit komt het dichts in de buurt met mijn geboortedatum:
10 juli 1971 vader abraham & wilma - zou het erg zijn lieve opa
Godzijdank niets van meegekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |