Vanavond vroeg naar bed danquote:
Idd, als het fout gaat dan heeft de helpdesk tenminste weer wat te doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, ergerns is het ook het minst onbelangrijke. Gewoon schrappen van de TO DO lijst
Omdat?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Eerder als 11 uur zal vanavond wel niet lukken
Zoals?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:15 schreef AMDB het volgende:
Waarom ontdek ik altijd grappige sites als ik wil werken?
Kijk, dat moeten we hebben!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Idd, als het fout gaat dan heeft de helpdesk tenminste weer wat te doen
Is pure werkverschaffing!
Vanavond naar de cocktailbarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat?
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd best vroeg naar bed ga.. Meestal rond een uur of 10/half11 en dan nog ff lezen en dan rond 11/half 12 slaap ik
Waarom stel je dat dan niet ff voor dan?quote:
Omdat dat juist niet de bedoeling is dat het zo gaatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waarom stel je dat dan niet ff voor dan?
Toen ik nog gewoon naar school moest deed ik dat ook wel eens, dan boeide het de volgende dag toch nie veel. Maar dat is nu wel andersquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Vanavond naar de cocktailbaren uit eten
![]()
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd best laat naar bed toe ga.. Meestal rond een uur of 1, half 2 en dan nog ff tv kijken en meestal rond 2 uur slaap ik
Je meent hetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat dat juist niet de bedoeling is dat het zo gaatJe kan moeilijk met applicaties vol persoonsgegevens gaan lopen kutten
Mjah, ik zit hier ook met een kater. Dat doe ik normaal met school zelfs nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Toen ik nog gewoon naar school moest deed ik dat ook wel eens, dan boeide het de volgende dag toch nie veel. Maar dat is nu wel anders
Jeah, ik meen het.quote:
Oh op school had ik dat standaard elke vrijdagochtend. Daar paste ik mn planning voor mn project zelfs op aanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, ik zit hier ook met een kater. Dat doe ik normaal met school zelfs niet![]()
Dan heb je iig weer wat te doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Jeah, ik meen het.
Maar goed, ik ga het gewoon niet als mijn probleem zien en alle telefoontjes die er volgende week over komen van de users pleur ik gewoon bij de coördinator op tafel.
Dat is wel heel ergquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh op school had ik dat standaard elke vrijdagochtend. Daar paste ik mn planning voor mn project zelfs op aan
2 seconden na mijn post zegt hij het volgende: "Ja, Paula, we moeten morgen samen even kijken wat we getest willen zien en daar ga jij dan verantwoordelijk voor zijn"quote:
Zelfs mn projectleden vonden het niet erg, had altijd mn werk wel af. En dan elke blok, nieuw rooster "GVD! Vrijdag 1e uur lesquote:
Gewoon een of ander kutspelletje downloaden en op alle clients zetten. En dan daarna zeggen "Dat was toch de bedoeling? Of heb ik je verkeerd begrepen?"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:30 schreef Puala het volgende:
Verdorie wat een lul is die coördinator zeg. Hij weet niet wat er geinstalleerd gaat worden zelfs. Niet hoe veel clients en al helemaal niet welke applicaties er op komen te staan
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zelfs mn projectleden vonden het niet erg, had altijd mn werk wel af. En dan elke blok, nieuw rooster "GVD! Vrijdag 1e uur les"
Dat is op zich wel een goeiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon een of ander kutspelletje downloaden en op alle clients zetten. En dan daarna zeggen "Dat was toch de bedoeling? Of heb ik je verkeerd begrepen?"
Ik heb projecten gehad dan maakte ik ook gewoon 40uur per weekquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:32 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb ook altijd mijn werk af, ondanks dat ik maar 2 dagen in de week op school zit. Tegen de 4 dagen van mijn projectleden.
Dan leert ie het iig wel afquote:
Dat is wel een prestatiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb projecten gehad dan maakte ik ook gewoon 40uur per weekMega stressen enzo, maar uiteindelijk wel een eigen navigatiesysteem gemaakt
![]()
Ja dat wel, maar hij loopt nu vanalles te vertellen etc. Echt, ik wil daar niet verantwoordelijk voor gesteld worden als stagair.quote:
Mja zo'n planning hadden wij ook toenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is wel een prestatie![]()
Ik heb projecten die kosten ook zo veel, maar als je de taken goed verdeeld en je er volledig aan houd.. dan lukt dat
Beetje verantwoordelijkheid is toch leukquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar hij loopt nu vanalles te vertellen etc. Echt, ik wil daar niet verantwoordelijk voor gesteld worden als stagair.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja zo'n planning hadden wij ook toenAlleen was dat rond deze tijd en we hadden blijkbaar een goedkope GPS ontvanger. Die stoorde blijkbaar door natte bomen/bladeren
Voordat we daar achter waren...........
Ik en mijn bidboek hebben het al zwaar genoeg met elkaarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Beetje verantwoordelijkheid is toch leuk
Kostte ons onze vrije weekquote:
Ja, alleen jammer dat ik daar niks aan vindquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:39 schreef AMDB het volgende:
Wat heb je het met economische/management studies toch makkelijk en rustig
Het is ook wat je er zelf van maakt, we hebben wel mensen die erg veel met de studie bezig zijn hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat ik daar niks aan vind
Ja die hebben we hier ook. Die naast school als hobby ook alleen maar bezig zijn met Technische Informatica thuis. Ach, ieder zn ding.. Zo fanatiek ben ik ook weer niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is ook wat je er zelf van maakt, we hebben wel mensen die erg veel met de studie bezig zijn hoor.
Hier is het ook warmquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:00 schreef jna het volgende:
goedemorgen
Oh btw. Ik lig nog in bed. Het is lekker warm. Nanananananaaaaaa
Of iemand zit me te fucken of m'n decoder is stuk. Hij verspringt steeds van zenderquote:
2 collega's zaten net bij het overleg over het rampenplan. Dit blijkt niet goed te werken en nu zijn er spijkers met koppen geslagen. Die zitten dus volledig in de stress en zijn niet bereikbaar etc. Alle ondersteuning gaat uit richting hun. Voor morgen moet er gigantisch veel geregeld zijn.quote:
Ik vroeg het me ook al afquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:15 schreef jna het volgende:
Geen idee waarom ik jou daarvoor quote btw
Een proeftuin is zeker niet iets met plantjes enzo?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:24 schreef Puala het volgende:
[..]
2 collega's zaten net bij het overleg over het rampenplan. Dit blijkt niet goed te werken en nu zijn er spijkers met koppen geslagen. Die zitten dus volledig in de stress en zijn niet bereikbaar etc. Alle ondersteuning gaat uit richting hun. Voor morgen moet er gigantisch veel geregeld zijn.
Daarbij dus de uitrol van de proeftuin die volledig besproken wordt en waar ik echt voor in mijn vuisten aan het knijpen ben om niet boos/geïrriteerd te worden.
En dan ook nog mijn eigen project wat steeds meer druk krijgt omdat er zo veel random zaken tussendoor komen.
Nee verschillende servers en clients die software draaien en netwerktoegang moeten krijgen dmv internetkabel + dongelsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:33 schreef jna het volgende:
[..]
Een proeftuin is zeker niet iets met plantjes enzo?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:43 schreef jna het volgende:
Ik heb een proeftuintje in m'n gemeentehuis, maar alleen voor jouuuuuuu. Mi ict'errrr
Sta ik er nou echt enkel samen met ManianMan in?quote:Top 100 van woensdag 21 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
17. 129 ManianMan
68. 068 Puala
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
Kennelijk wel. FOKquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Sta ik er nou echt enkel samen met ManianMan in?
Jullie moeten wat beginnen samen. Maar alleen als je hamsterwangetjes hebt hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Voel je vereerdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een proeftuintje in m'n gemeentehuis, maar alleen voor jouuuuuuu. Mi ict'errrr
Heb ik gister 129 posts gemaaktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben nog niet wanhopig?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:51 schreef jna het volgende:
[..]
Jullie moeten wat beginnen samen. Maar alleen als je hamsterwangetjes hebt hoor
Dat hoeft ook niet, ik ben op zoek naar Limburgse meidenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben nog niet wanhopig?
Het boeit me geen fuck waar jij naar op zoek bent.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, ik ben op zoek naar Limburgse meiden
Goed dat je een eigen visie hebt op dergelijke zakenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Het boeit me geen fuck waar jij naar op zoek bent.
Ik was al benieuwd met wat je nu weer zou reageren, maar deze was idd nog niet door mijn kop geschoten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Goed dat je een eigen visie hebt op dergelijke zaken![]()
?¿?
13 posts per uur als je 10 uur erop zitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik vind het nog niks, heb niet de hele tijd op FOK! gezeten eigenlijk
Deze hoefde ook niet door je kop geschoten te zijn, want dan mistte we iemand hierquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd met wat je nu weer zou reageren, maar deze was idd nog niet door mijn kop geschoten.
Je bedoelt die van je collega...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:22 schreef Puala het volgende:
Ik zou vanmorgen de notulen doorsturen naar iemand, maar nou blijk ik mijn eigen kritische aantekeningen te hebben doorgestuurd
Dat is net zoiets als een mailtje met belangrijke info naar de verkeerde persoon mailen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:22 schreef Puala het volgende:
Ik zou vanmorgen de notulen doorsturen naar iemand, maar nou blijk ik mijn eigen kritische aantekeningen te hebben doorgestuurd
Miss zijn die hier wel te vinden?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, ik ben op zoek naar Limburgse meiden
Ja nogal. Maar goed, hij heeft er goed op gereageerd op zich. Dus dat scheelt welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een mailtje met belangrijke info naar de verkeerde persoon mailen.
Of je hebt het gewoon perongeluk express verstuurd?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja nogal. Maar goed, hij heeft er goed op gereageerd op zich. Dus dat scheelt wel
Nee, want ik voel me er best schuldig over eigenlijk. Stond keiharde kritiek in op hemquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of je hebt het gewoon perongeluk express verstuurd?
ach, zaagselschudding.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:40 schreef ManianMan het volgende:
Moest ik een doos onder het trappenhuis zetten stoot ik mijn hoofd tegen het ijzeren geraamte
?¿?
Waarom moet ik naar PUB... ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Miss zijn die hier wel te vinden?
Speciaal voor pubers en tieners maar anderen zijn ook welkom, als ze zich normaal gedragen. Hier kunnen topics geopend worden over Sex, Jongens, Meiden, Foto's, Piercings, Uitgaan, Ouders en wat nog meer ter sprake komt.quote:
Had ik ook niet verwacht van je.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
zaagsel?
Ik kan er niet om lachen
Dat is je lot..quote:
Tiener ben ik: Checkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Speciaal voor pubers en tieners maar anderen zijn ook welkom, als ze zich normaal gedragen. Hier kunnen topics geopend worden over Sex, Jongens, Meiden, Foto's, Piercings, Uitgaan, Ouders en wat nog meer ter sprake komt.
Mooi, verhuis dan gelijk definitief daarheen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Tiener ben ik: Check
Sex: Check
Meiden: CheckIk ga eens langs
Wat heb ik fout gedaan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Mooi, verhuis dan gelijk definitief daarheen.
Jij bent grappigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Lees even de topics terug of krijg wat zelfkennis.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:40 schreef ManianMan het volgende:
Moest ik een doos onder het trappenhuis zetten stoot ik mijn hoofd tegen het ijzeren geraamte
?¿?
quote:
Je snapt de helft van onze opmerkingen niet. Je post alleen maar om het posten. Je denkt bij vrouwen alleen maar aan seks. Je komt 80x klaar over je shuttle run uitslag.quote:
Dude, ik ben serieus. Je kan het als grapje opvatten of iets, maar daar zul je enkel jezelf mee hebben.quote:
En daar zijn vast nog 1001 punten bij te bedenkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je snapt de helft van onze opmerkingen niet. Je post alleen maar om het posten. Je denkt bij vrouwen alleen maar aan seks. Je komt 80x klaar over je shuttle run uitslag.
En het kan ons allemaal NIKS schelen.
Precies iets voor PUB dus.
Ga chickies hosselen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:49 schreef ManianMan het volgende:
Zie je nu wel, niemand heeft respect
Oh oh wat zijn we weer gezellig, nu snap ik de iedereen niet meer hoor. Zelf over sex praten en dan je ergen op iemand die hetzelfde doetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je snapt de helft van onze opmerkingen niet. Je post alleen maar om het posten. Je denkt bij vrouwen alleen maar aan seks. Je komt 80x klaar over je shuttle run uitslag.
Het gaat om je manier waarop! Wij hebben enig respect richting elkaar en ouwehoeren wat. Wij zijn niet enkel maar bezig om te posten over eigen ervaringen en andere opschepperij. We communiceren met elkaar. Wij droppen geen loze opmerkingen in de ruimte die niemand wat boeien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oh oh wat zijn we weer gezellig, nu snap ik de iedereen niet meer hoor. Zelf over sex praten en dan je ergen op iemand die hetzelfde doet
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:51 schreef Psychonikeo het volgende:
waarom krijg ik een pm van jou Marianman?
lees eens beter wie de afzender isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:51 schreef Psychonikeo het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Het gaat om je manier waarop! Wij hebben enig respect richting elkaar en ouwehoeren wat. Wij zijn niet enkel maar bezig om te posten over eigen ervaringen en andere opschepperij. We communiceren met elkaar. Wij droppen geen loze opmerkingen in de ruimte die niemand wat boeien.
Marian Manquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:51 schreef Psychonikeo het volgende:
Als je toch niet meer gaat posten hoef ik ook niet meer te kijken. Ajuus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:57 schreef ManianMan het volgende:
Kijk eens op mijn normale hyves Paula en nu ga ik echt niks meer posten DOEI
quote:
oh wacht.. hij was van ABDM over jou..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:52 schreef Puala het volgende:
[..]
lees eens beter wie de afzender is
Correctie, ik heb jou geen pm gestuurd volgens mij?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
oh wacht.. hij was van ABDM over jou..
Nieuwe vraag: Waarom krijg ik een PM van jou ADMB?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
niet? ah!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Het gaat om je manier waarop! Wij hebben enig respect richting elkaar en ouwehoeren wat. Wij zijn niet enkel maar bezig om te posten over eigen ervaringen en andere opschepperij. We communiceren met elkaar. Wij droppen geen loze opmerkingen in de ruimte die niemand wat boeien.
jij bent toch ook geen AMBD?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Correctie, ik heb jou geen pm gestuurd volgens mij?
Waarom krijg jij uberhaupt een PMquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Omg, dit moet wel de slechtste uitgevoerde grap zijn sinds de matige grapquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:57 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wat ik gezegd heb:
Geachte hyvesgebruiker,
Hierbij wil ik u laten weten dat u zich zaterdag in een zaal bevind. Hier bevindt zich tevens ook iemand die u een cadeau gaat geven....
Hoogachtend,
De geheime voorspeller
------------------------------------------
Ze reageerde op mijn blog (Dit heb ik verwijderd)
Hahahahaha wat zal diegene geven dan?
WIe ben je eigenlijk?
-------------------------------------------
Ik reageerde hierop:
Hoi [Insert naam],
Ik wil even melden dat het zeer lastig is om dit soort voorwerpen te voorspellen. Als je het wilt weten kan ik het vanavond laten weten.
?¿?
De Geheime Voorspeller
inderdaad.. net van jou ook weerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waarom krijg jij uberhaupt een PM
Sorry, zal 'm volgende keer wel via vblforum sturenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Ja, en dat grappig vinden ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Omg, dit moet wel de slechtste uitgevoerde grap zijn sinds de matige grap
dan nog.. waarom krijg ik een PM van jou?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Sorry, zal 'm volgende keer wel via vblforum sturen
Ik had het kunnen weten...quote:
En hoe voelt dat?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad.. net van jou ook weer
Omdat je hier ook post?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan nog.. waarom krijg ik een PM van jou?
Hmm, ja ergens wel hequote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten...Maja ik was net ff weg.
Vaarwelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik voel er weinig voor.
[..]
ah, dat is de reden. Dan moeten we dat maar niet meer doen.
Met voorbedachte raden!quote:
Dat dus.quote:
So what?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Met voorbedachte raden!
Dat is strafbaar!
Goed gedaanquote:
Alweer vrij?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:18 schreef Puala het volgende:ik ga ff de markt hier overlopen en wat te eten opzoeken
Nee, ik heb ook nog zoiets als lunchpauze?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Alweer vrij?
Ik ben weer aan het werk..
Ambtenaarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog zoiets als lunchpauze?
Te laat!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:42 schreef jna het volgende:
krijg ik een PM (eerder 6!), ik denk een rel van Paramaribo naar Volendam (OKE?!?), 3 doden waarvan 2 zwaargewond, ambulances, traumaheli's, rampenplannen, dijken doorgebroken, plunderende mocro's, autobranden in de voorsteden van Parijs.
Kom ik hier, is er niks
Niks gebeurd, doorlopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:42 schreef jna het volgende:
krijg ik een PM (eerder 6!), ik denk een rel van Paramaribo naar Volendam (OKE?!?), 3 doden waarvan 2 zwaargewond, ambulances, traumaheli's, rampenplannen, dijken doorgebroken, plunderende mocro's, autobranden in de voorsteden van Parijs.
Kom ik hier, is er niks
Doe je goedquote:
Het bespaart me dagen lang hoofdpijn, dus het is wel beterquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:12 schreef The_Dean het volgende:
Oe ja, dat is minder
Maar voor op den langeren duur wel beter toch?
En dat vrijwilligquote:
Dan mrogen weer een dagquote:
Ik wil niet meer andersquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:55 schreef Messenga het volgende:
Ist wat, W7?
Hmm, misschien toch maar downloadenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik wil niet meer anders
Ik had opzich geen problemen met Vista, maar Windows 7 is grafisch veel mooier en daarbij ook nog eens een stuk sneller
Ik heb hem gratis via MSDNAAquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hmm, misschien toch maar downloaden
Via wat?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb hem gratis via MSDNAADraait al een maand zonder problemen
Da's MS Developers network. Die PM wil ik ook welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Via wat?
Wil het ook downloaden eigenlijk, iemand goede tips per PM voor het 'kopen' van W7?
MSDNAA is een onderdeel van Microsoft speciaal voor studenten etc. Daar kun je gratis allemaal programma's van Microsoft downloaden. Waaronder Windows XP/Vista/7 Business Edition enzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Via wat?
Wil het ook downloaden eigenlijk, iemand goede tips per PM voor het 'kopen' van W7?
Is dat voor alle studenten?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
MSDNAA is een onderdeel van Microsoft speciaal voor studenten etc. Daar kun je gratis allemaal programma's van Microsoft downloaden. Waaronder Windows XP/Vista/7 Business Edition enzo
Helaas kan ik via MSDNAA maar 1 key aanvragen dus ik kan jullie helaas niet verder helpen..
Als je school een licentie heeft aangevraagd bij Micrsoft dan moet je in kunnen loggen met je gegevens van school. Voor de Avans Hogeschool geldt dat iig. Al kan het misschien ook wel schelen welke studie je doet.. Ik doe TI dus in mijn lijst staan ook alle development programma's. Maar programma's als Word/Office staan er niet op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Het is ook alweer 5 uurquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:54 schreef L.no het volgende:
Jeetje.. bootje geeft de groetjes en het topic is dood gegaan.
Griepprikquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:56 schreef AMDB het volgende:
Het is bijna tijd om naar huisde dokter te gaan (griepprik halen) te gaan! Daarna concert en moet tussendoor ook nog even de stad in om iets te kopen.
Pas net een griepprik gehad. Beetje jammer dat ik het op dat moment al had.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:56 schreef AMDB het volgende:
Het is bijna tijd om naar huisde dokter te gaan (griepprik halen) te gaan! Daarna concert en moet tussendoor ook nog even de stad in om iets te kopen.
Zegt me niks..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:59 schreef AMDB het volgende:
Stuurbaard Bakkebaard.
Ben risicogroep dus moet wel een prik halen eigenlijk. Vorig jaar wel superziek van geweest
Sorry schatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:15 schreef Isdatzo het volgende:
Heb ik 't weer gemist. Kunnen jullie voortaan niet ff wachten tot ik weer thuis ben
?
Oh nee?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk mag ik hier niet posten.
nee, ik heb nog geen regen gezien vandaag. Dus die TT raakt kant noch wal.quote:
Hebben wij ook eens watquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie had er nou regen....
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, ik heb nog geen regen gezien vandaag. Dus die TT slaat raakt kant noch wal.
quote:
Dat spelletje van vroeger?quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is nu gratis te downloaden.
Death Rally is nu gratis
De oude versie is voor MS-DOS gemaakt deze versie is speciaal geüpdate zodat ie op XP SP3 en verder werkt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bruut!
Ik moet hem geloof ik nog ergens hebben liggen
En zometeen even de eerste twee GTA's downloaden
quote:
Hmja, kan ook een andere reden hebben.. ik was vroeger helemaal niet geinteresseerd in pc games (nu ook vrij weinig, maargoed).quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De oude versie is voor MS-DOS gemaakt deze versie is speciaal geüpdate zodat ie op XP SP3 en verder werkt.![]()
[..]
Misschien een beetje wel, maar gewoon gaan spelen! Supervet spelletjequote:
Ik ben gelijk weer verslaafd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Misschien een beetje wel, maar gewoon gaan spelen! Supervet spelletje
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:56 schreef Puala het volgende:
* Puala schenkt een baco in voor THE_DEAN
was lompe Leo commentator?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:22 schreef Isdatzo het volgende:
Zo.. ajax nette overwinning. Wat is die suarez ook een baas zeg
.
Maar ajax als team.. zoals ze vandaag speelden begon het er toch daadwerkelijk op te lijken. Prima wedstrijd
.
En leo driesen. Wat een broodmongool is dat zeg
.
Wrijf het er maar in. Leo Driesen kan zomaar een prima voetbal-avondje verpestenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:56 schreef jna het volgende:
[..]
was lompe Leo commentator?
HAHAHHAHAHAHAHAHHA wat ben ik blij dat ik in het stadion zat. Alleen daarvoor zou ik die 15 euro al betalen
Ik weet hetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in. Leo Driesen kan zomaar een prima voetbal-avondje verpesten. Hij was weer op dreef vandaag
.
ik had m graag vanaf z'n commentaarstoeltje op de 2de ring naar beneden geflikkerd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:06 schreef Isdatzo het volgende:
Tja.. dan mis je ook meteen weer de hele sfeer in 't stadion. Maar echt, hij overtrof zichzelf weer eens. Volgens mij zetten ze hem expres op de wedstrijden van ajax.
Kan hij geen poliep krijgen ofzo? Of 2? Of 10? Kan me niet vroeg genoeg gebeuren. Die man is een hel
.
Mocht ik de kans ooit schoon zien dan zal ik dat niet nalaten jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:08 schreef jna het volgende:
[..]
ik had m graag vanaf z'n commentaarstoeltje op de 2de ring naar beneden geflikkerd.
Mwhehe, je zou beter moeten wetenquote:Wat zelf bijna gebeurde met mij toen ik dacht dat ik wel langs dat meisje kon zonder dat ze moest opstaan
Nou, ik kan hooguit tot eind augustus blijven. Dan heb ik weer een nieuwe stageperiode en die mag niet bij hetzelfde bedrijfquote:
En hoe lang heb je dan stage gelopen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:39 schreef JuiceJuice het volgende:
Ik mag nog 3 weken
Dan is het alweer klaar
Ik heb die kans gehad, maar hem toen niet gegrepenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mocht ik de kans ooit schoon zien dan zal ik dat niet nalaten ja. Head first
.
Jij zou hier niet meer komen toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb die kans gehad, maar hem toen niet gegrepen
Dat dus.quote:
Zo zijn zij waarschijnlijk ook ooit begonnenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben stagair, gelukkig zit ik hier niet de rest van mijn leven
Schat, ik heb te veel ambities om hier te blijven hangen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo zijn zij waarschijnlijk ook ooit begonnen
Wel veel vrijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Schat, ik heb te veel ambities om hier te blijven hangen.
quote:
Dat misschien wel, maar ik heb gehoord wat de netwerkbeheerders hier verdienen.. en ik wil toch eigenlijk wel het dubbelequote:
Wat verdienen die dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar ik heb gehoord wat de netwerkbeheerders hier verdienen.. en ik wil toch eigenlijk wel het dubbele
Vertel!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar ik heb gehoord wat de netwerkbeheerders hier verdienen.. en ik wil toch eigenlijk wel het dubbele
Tsja, volgens mij red je dat niet als netwerk/systeembeheerder?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil toch wel een 2500+ overhouden en niet ongeveer 1000 minder
Volgens mij moet dat goed haalbaar zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij red je dat niet als netwerk/systeembeheerder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |