Drink jij maar eens in Parijs uit de kraan, dat is echt goor.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:41 schreef LesStroud het volgende:! Waar mensen allemaal geen probleem van maken.
Dat zijn zeker de zelfde types die in Frankrijk altijd flessenwater drinken (anders worden ze ziek hoor!) van 3 wijntjes al maagzuur krijgen, en die zeggen ' dat ze naar hun lijf moeten luisteren, anders gaat het mis'.![]()
Je lijf kan meer hebben dan je denkt, stop met zeuren.
Je wordt er niet ziek van.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Drink jij maar eens in Parijs uit de kraan, dat is echt goor.
Nee. Maar ik hebt het over de mensen die drama-queen- achtig met flessen water gaan sjouwen en tegen iedereen gaan vertellen dat ze zo ziek worden van het water.quote:
Er zit nogal een verschil tussen een fles water en dat debiele gedoe met die klok.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:00 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Nee. Maar ik hebt het over de mensen die drama-queen- achtig met flessen water gaan sjouwen en tegen iedereen gaan vertellen dat ze zo ziek worden van het water.
Ahem... uurtje later bedoel je...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:43 schreef DikVoormekaar het volgende:
Ik zie er dus zwaar tegenop om voigende week door geplande werkzaamheden nog vroeger me bed uit te komen.
Ik drink op vakantie ook liever flessenwater. Koken doe ik nog wel gewoon in kraanwater en tandenpoetsen ook. Ligt er natuurlijk ook nog aan waar je op vakantie bent. In een industriegebied of in een bergdorpje.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:00 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Nee. Maar ik hebt het over de mensen die drama-queen- achtig met flessen water gaan sjouwen en tegen iedereen gaan vertellen dat ze zo ziek worden van het water.
Ja, sommigen snappen het helemaal niet.quote:
Uhm voor je gevoel zou het dan half 6 moeten zijn.....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:58 schreef MissHobje het volgende:
Kolere maandag ochtenddienst.. half 5 eruit.. (half 4 nog voor mijn gevoel) hellup
Laat hem nou in de waan, kunnen zijn collega's een dagje lekker zieken...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
Uhm voor je gevoel zou het dan half 6 moeten zijn.....
Kijk dat bedoel ik nou.. ben gewoon nu al van slagquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
Uhm voor je gevoel zou het dan half 6 moeten zijn.....
Ik vind het allebei bullshit. Als we het hebben over landen als Frankrijk en Duitsland. Maar goed was maar een voorbeeld.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil tussen een fles water en dat debiele gedoe met die klok.
Dit topic gaat over nutteloos gerotzooi met de tijd.
aanstaand weekend, zondag vroeg .. uurtje langer stappen dusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:49 schreef Roi het volgende:
Maare wanneer is dat dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |