Auw, da's ook zo'n wtfsituatie jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik was zaterdag keihard een jongen aan het versieren, en het ging allemaal helemaal goed enzo, krijg ik ineens een smsje van een vriend van me die ook in de kroeg was dat dat blonde meisje links van me de vriendin van de jongen in kwestie was
Tijd voor een nieuwequote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:49 schreef Onorgineel het volgende:
En natuurlijk heb ik die UI nergens meer
Je verstand volgen is saai, maar misschien wel verstandig, maarja, je bent niet voor niks jong, volg je hart!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Auw, da's ook zo'n wtfsituatie ja
Maar zal ik m'n hart/pik volgen of een keer m'n verstand gebruiken
Ik heb hem.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:49 schreef Onorgineel het volgende:
En natuurlijk heb ik die UI nergens meer
OPgelostquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het is overigens wel überverwarrend zo met iedereen die dezelfde UI heeft
het is 60x60quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:57 schreef Onorgineel het volgende:
Snel photoshopje dan maar
En dan erachter komen dat het 50x50 is en niet 80x80
Ik vind deze UI niet zo tofquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:59 schreef Onorgineel het volgende:
And it's a painful thought
To try another start
But the odds are
We'll be better off
Ja die heb ik net even gesoept, als tijdelijke vervangingquote:
Jezelf oud noemenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik ben al oud, ik snap er dan helemaal niks meer van
20, maar ik voel me altijd zo oud hierquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jezelf oud noemen
je bent ergens begin/mid 20?
had jij geen vriendjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik was zaterdag keihard een jongen aan het versieren, en het ging allemaal helemaal goed enzo, krijg ik ineens een smsje van een vriend van me die ook in de kroeg was dat dat blonde meisje links van me de vriendin van de jongen in kwestie was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |