Jammer genoeg wel ja.quote:
Slet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:05 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Superdoei!quote:
Het is wat.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:22 schreef Tazar_Yoot het volgende:
De gene die mij een breezert noemd maakt een TT als dit
noemd met een dquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:22 schreef Tazar_Yoot het volgende:
De gene die mij een breezert noemd maakt een TT als dit
Ik was zaterdag keihard een jongen aan het versieren, en het ging allemaal helemaal goed enzo, krijg ik ineens een smsje van een vriend van me die ook in de kroeg was dat dat blonde meisje links van me de vriendin van de jongen in kwestie wasquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:44 schreef Onorgineel het volgende:
Ohja, het is dus net uit met m'n nu ex, ondertussen ben ik al een tijdje achterlijk verliefd op iemand waarmee ik niks wil beginnen. Blijkt zij mij waarschijnlijk ook gewoon leuk te vinden. Dat had ik nou net nodig
Auchquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik was zaterdag keihard een jongen aan het versieren, en het ging allemaal helemaal goed enzo, krijg ik ineens een smsje van een vriend van me die ook in de kroeg was dat dat blonde meisje links van me de vriendin van de jongen in kwestie was
Vind het wel hip eigenlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:43 schreef Onorgineel het volgende:
Wat is dat ineens met dat imageshack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |