whehehehquote:
raap me opquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:47 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat was een soort fipo, maar dan anders.
Volgens wie is het oké.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:48 schreef MarkM het volgende:
[..]
Raap me op...
Het is trouwens 'oké'.
Ik heb d'r gister in het bos achtergelaten. Heb de hondenlijn aan de eerste boom vastgemaakt. She's all yours.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn ouders, wat doe je
En als jij dr niet hoeft, geef maar hoor
Dit was niet uit het burgers' zoo topic?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Kijk in het scenegirls topic dan. Ik ben je persoonlijke postduif niet.
Oeh, wat heb je er mee gedaanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:49 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb d'r gister in het bos achtergelaten. Heb de hondenlijn aan de eerste boom vastgemaakt. She's all yours.
Wat voer je d'r?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:49 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb d'r gister in het bos achtergelaten. Heb de hondenlijn aan de eerste boom vastgemaakt. She's all yours.
Ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dit was niet uit het burgers' zoo topic?
Oh niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Kijk in het scenegirls topic dan. Ik ben je persoonlijke postduif niet.
Eerst voerde ik d'r een paar blaadjes sla. Nu moet ze het dus doen met rondlopende hazen of konijnen.quote:
Maar in het wild jagen ze op gazelles.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:51 schreef livalo het volgende:
[..]
Eerst voerde ik d'r een paar blaadjes sla. Nu moet ze het dus doen met rondlopende hazen of konijnen.
Oh, dat kan ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar in het wild jagen ze op gazelles.
Zelfs Bami.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:59 schreef -SG- het volgende:
Zo, zijn alle kindjes naar bed?
Hoi meneer Jordy.quote:
Hallo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |