Oh okquote:Op donderdag 12 november 2009 21:46 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik bedoel ook dat ze dus 1 (wat ouder) kindje heeft.
Het was vroegquote:
nou idd... Dat ze er nog niet bijzetten dat ze een keizersnede willen...quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:08 schreef rena het volgende:
Ook echt weer zo Amerikaans he. "Give me as many drugs as possible" Wat een onzin.
Dat willen de Hollywood sterren toch nooit toegeven? Het is dan toch altijd op de natuurlijke manier gegaanquote:Op zaterdag 14 november 2009 08:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
nou idd... Dat ze er nog niet bijzetten dat ze een keizersnede willen...
ja idd...quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:40 schreef winka het volgende:
[..]
Dat willen de Hollywood sterren toch nooit toegeven? Het is dan toch altijd op de natuurlijke manier gegaanVolgens mij zijn de vrouwen daar op éen hand te tellen, die een natuurlijke bevalling hebben gehad
ik ben 2x bevallen en beide keren zonder ks of ruggeprik.. gewoon lekker thuisquote:Op zaterdag 14 november 2009 08:59 schreef rena het volgende:
Ik bedoel; ik ben zelf nog nooit bevallen, maar ik weet wel al dat ik geen ruggenprik en geen keizersnee wil als het niet nodig is.
Dat doen ze in Amerika al helemaal nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ben 2x bevallen en beide keren zonder ks of ruggeprik.. gewoon lekker thuis
Nou, inderdaad. Dat moet ieder toch voor zich weten? Het lijken altijd vooral vrouwen die zelf natuurlijk (met helse pijn?) zijn bevallen, die het andere vrouwen niet gunnen om met minder pijn te bevallen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nou heel eerlijk gezegd (ik ben nog nooit bevallen) maar als ik van tevoren mag tekenen voor behoorlijk wat pijn (ruggeprik) of helse pijnen (natuurlijke bevalling, geen verdoving) dan kies ik echt wel voor de ruggeprik hoor!
Weet ik ook zeker, maar dan omdat je die prik en keizersnee hier niet krijgtquote:Op zaterdag 14 november 2009 08:59 schreef rena het volgende:
Ik bedoel; ik ben zelf nog nooit bevallen, maar ik weet wel al dat ik geen ruggenprik en geen keizersnee wil als het niet nodig is.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ben 2x bevallen en beide keren zonder ks of ruggeprik.. gewoon lekker thuis
Een ruggenprik is niet erg goed voor de baby, kan geloof ik ook via de bloedbaan bij het kindje komen, dus ik zou daar niet voor kiezen. Maar goed, nu weer ontopicquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nou heel eerlijk gezegd (ik ben nog nooit bevallen) maar als ik van tevoren mag tekenen voor behoorlijk wat pijn (ruggeprik) of helse pijnen (natuurlijke bevalling, geen verdoving) dan kies ik echt wel voor de ruggeprik hoor!
Ja en dat is dus niet waarquote:Op zondag 15 november 2009 08:57 schreef rena het volgende:
[..]
Een ruggenprik is niet erg goed voor de baby, kan geloof ik ook via de bloedbaan bij het kindje komen, dus ik zou daar niet voor kiezen. Maar goed, nu weer ontopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |