abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74695447

Kendra, foto is al een paar weken oud. (Ik vind haar echt een paard, dat gebit, dat hoofd )

Gisele nog een keer van de zijkant. (Foto is 3 dagen oud en over een maand uitgerekend, wat is zij in shape zeg, prachtig )
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_74696496
Wow Gisele ziet er goed uit zeg

Ik ben trouwens wel bevallen met ruggeprik Maar dat was niet van tevoren zo bedacht ofzo.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74713311
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 12:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nou heel eerlijk gezegd (ik ben nog nooit bevallen) maar als ik van tevoren mag tekenen voor behoorlijk wat pijn (ruggeprik) of helse pijnen (natuurlijke bevalling, geen verdoving) dan kies ik echt wel voor de ruggeprik hoor!
Een ruggenprik is niet erg goed voor de baby, kan geloof ik ook via de bloedbaan bij het kindje komen, dus ik zou daar niet voor kiezen. Maar goed, nu weer ontopic
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 15 november 2009 @ 09:08:10 #124
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_74713370
Gisele is inderdaad prachtig zwanger!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_74713661
quote:
Op zondag 15 november 2009 08:57 schreef rena het volgende:

[..]

Een ruggenprik is niet erg goed voor de baby, kan geloof ik ook via de bloedbaan bij het kindje komen, dus ik zou daar niet voor kiezen. Maar goed, nu weer ontopic
Ja en dat is dus niet waar
Ruggenprik is helemaal veilig voor de baby.
Pethedine en dat soort meuk komt via de bloedbaan bij het kindje.
Maar goed, nu weer ontopic
Screw them.
We're going home.
  zondag 15 november 2009 @ 14:14:36 #126
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_74715457
Joey Lawrence (o.a. Blossom) wordt weer papa.
quote:
Joey Lawrence, Wife Expecting Second Daughter
Whoa baby!

Joey Lawrence and his wife Chandi Yawn-Nelson are expecting their second child, the actor tells PEOPLE exclusively.

Due April 3rd, the baby will be another girl, joining “very excited” big sister Charleston, 3 ½.

“I am Estrogen Man,” laughs Joey. “I’m from a family of all boys, and when I told my best friend Dave that my wife and I were having a second girl, he said, ‘Look at you, my best buddy Estrogen Man!’”

The latest addition to the Lawrence family will be named Liberty Grace, the actor shares. The first name “is something I’ve always loved,” Joey, 33, explains, while Grace is in honor of his grandmother, who passed away earlier this year.

While they’re awaiting Liberty’s arrival, Joey and wife Chandie — whom he wed in July 2005 — will be working with the Hot Moms Club to design their dream nursery. It will appear in Pregnancy magazine next year, along with a giveaway of a matching nursery. “I liked the idea of, ‘Let’s do something and let’s give something away,’” the Dancing With the Stars alum notes.

The actor will be keeping busy on the work front as well, with two projects in the pipeline this winter.

First up is a new ABC Family show Joey will also be executive producing, costarring Melissa Joan Hart. “This is my return to half-hour comedy,” the former Blossom star tells PEOPLE. “It’s about two characters forced into each other’s lives — the classic ‘I hate you, now I’m going to fall in love with you.’” With filming beginning later this month, the as-yet untitled show will air next summer.

Additionally, Joey will be traveling to Calgary in February to film My Mr. Everything, a TV movie he developed and describes as “along the lines of The Proposal.” Working with Wedding Crashers producer Andrew Panay, the actor expects the film to be ready for a holiday 2010 release on ABC Family.
Bron
Fok!bejaarde
  † In Memoriam † zondag 15 november 2009 @ 19:55:17 #127
43556 miss_dynastie
pi_74724070
Tiffani
Sorry, ben groot fan
pi_74762983
quote:
Breaking News
Adriana Lima Welcomes Daughter Valentina

Adriana Lima now has a little angel of her own: Victoria Secret’s model and her husband, NBA star Marko Jaric welcomed a daughter on Sunday, November 15th in New York City.

“Adriana and Marko are thrilled to announce they had a baby girl, Valentina Lima Jaric,” a rep for the model tells PEOPLE exclusively. “Mother, father and baby are all doing well.”

Adriana, 28, met the Memphis Grizzlies star, 31, in 2006 and got engaged two years later on her 27th birthday. The couple eloped on Valentine’s Day this year, tying the knot in a small, private civil ceremony in Jackson Hole, Wyoming.

Soon after the honeymoon, Adriana learned she was expecting. “We are so excited!” she told PEOPLE at the time. “We wanted this. We were ready.”

“Even in my wildest days I knew that I wanted to be the ultimate family man,” Marko adds. “We’re ready to settle down.”
pi_74830052
quote:
Lil Wayne Becomes A Father For The Fourth Time
ViewWhat links here
Nov 18, 2009 by DESIREE

According to RapWeekly.com, singer Nivea has welcomed a baby boy, making Lil Wayne a father for the third time this year. Media outlets are reporting that Nivea gave birth sometime over the weekend, however, no other details have been released.

Just two months ago, Lauren London gave birth to Wayne’s son, Lennox Samuel Ari – baby no. 3 for the 27-year-old rapper.

Two weeks ago Wayne plead guilty for “alleged involvement” with a gun found on his tour bus in 2007 and is set to spend eight months in jail starting in February.
pi_74861460
Hans Kazan is opa geworden.
quote:
AMSTELVEEN - Goochelaar Hans Kazan is opa geworden van een kleinzoon. Zoon Renzo en schoondochter Maartje, ook werkzaam in het goochelvak, zijn de trotse ouders geworden van een gezond jongetje. Dat vertelde Kazan donderdag in RTL Boulevard.

Kazan verblijft in Nederland en heeft de nieuwe spruit, die in Spanje is geboren, nog niet kunnen aanschouwen. De familie Kazan woont in Zuid-Spanje.
And you know I might
pi_74861497
Phil Collins is ook opa geworden.
quote:
VANCOUVER - Ex-Genesis-drummer Phil Collins is opa geworden. Zijn 37-jarige (adoptie-)dochter Joely, getrouwd met de Nederlander Stefan, werd moeder van dochter Zoë, zo meldt Hello Magazine donderdag.

Moeder en dochter, die in Vancouver wonen, maken het goed. Ook met opa gaat het uitstekend. Hij geeft aan 'zeer opgewonden en gelukkig te zijn' met de boreling.
And you know I might
pi_74861813
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:38 schreef kvd het volgende:

[..]

'
3x vader worden in één jaar
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:08:20 #133
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_74872412
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:58 schreef rena het volgende:
Hans Kazan is opa geworden.
[..]

Het kereltje heet trouwens Kian Lorenzo.
Fok!bejaarde
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:10:25 #134
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_74872499
Jetske is geploft
quote:
Jetske van den Elsen weer moeder

AMSTERDAM - Rijdende Rechter-presentatrice Jetske van den Elsen is voor de tweede keer moeder geworden.

Jetske's zoontje Kees heeft er een broertje bij: Guus, zo meldt Shownieuws.
De blonde presentatrice is bij kinderen vooral bekend door de BZT-show, Klokhuis en Willem Wever.
Fok!bejaarde
pi_74876527
Kees en Guus. Afschuwelijk
And you know I might
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:22:36 #136
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_74878244
Leuk, Guus!
pi_74879935
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 08:59 schreef rena het volgende:
Kees en Guus. Afschuwelijk
Het was wel te verwachten zoiets qua namen

Liever dat dan de Kian van de Kazan's
pi_74892177
Ik vind Guus ook leuk en lief

Kees vind ik verschrikkelijk ouderwetsch.
pi_74898899
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Liever dat dan de Kian van de Kazan's
Ja, dat is dan ook echt een kutalternatief haha Maar er zijn toch wel wat vlottere namen te bedenken voor een jongetje zonder dat het gelijk ordinair wordt?
And you know I might
pi_74899575
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:15 schreef rena het volgende:

[..]

Ja, dat is dan ook echt een kutalternatief haha Maar er zijn toch wel wat vlottere namen te bedenken voor een jongetje zonder dat het gelijk ordinair wordt?

T'is allemaal niet veel soeps de laatste tijd qua namen
Ik ving nog een naam op bij Boulevard, maar weet niet meer bij wie hij hoorde... iemand die ook opa was geworden. Was ook weer 3x niks
pi_74918349
Ik vind die Kazans helemaal niks, maar dat stukje bij Boulevard waar Hans Kazan dan voor het eerst die foto van zn kleinkind te zien kreeg, was wel ontzettend lief vond ik
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 23 november 2009 @ 13:39:42 #142
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_74937215
Kian Kazan, das echt wel heel erg erg als naam zijnde
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 23 november 2009 @ 15:22:06 #143
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_74938306
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Kian Kazan, das echt wel heel erg erg als naam zijnde
Als je er een beetje lollig met je handen bijwappert is het net een toverspreuk.

Hocus Pocus... Sim Salabim... Kian Kazan!

*wapper wapper*
Fok!bejaarde
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 15:29:10 #144
43556 miss_dynastie
pi_74938510
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:22 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Als je er een beetje lollig met je handen bijwappert is het net een toverspreuk.

Hocus Pocus... Sim Salabim... Kian Kazan!

*wapper wapper*
Het kind zal toch wel gewoon Kian Mulders (papa) of van Olst (mama) heten?
pi_74942450
Gerucht gaat dat Monica Bellucci zwanger is, ze zou het zelf aan collega's hebben vertelt.
quote:
Italian actress Monica Bellucci, who was on the set of MediaPro Studios in the Romanian town of Buftea last week, filming “The Whistleblower,” told some of her colleagues that she is three months pregnant.

Born in 1964 in Città di Castello, Italy, Bellucci is considered one of the most beautiful European actresses. At first, she was interested in a law career, but found work as a model while in college.

She made her debut in 1990 on television and became known in Hollywood in 1992, with a part in Francis Ford Coppola's "Dracula." Her part in "L'appartement" (1996) launched her to stardom. Her filmography also includes roles in "Malena" (2000), "Under suspicion" (2000), "Le Pacte des loups" (2001) and Gaspar Noe's shocking "Irreversible", de Gaspar Noe, alongside her husband, actor Vincent Cassel.

Monica Bellucci is fluent in Italian, English, French and Spanish. She lives in London and Rome, while her husband lives in Paris. They have a daughter, Deva, born in 2004.
And you know I might
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:23:32 #146
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_74963823
Nicole Kidman weer zwanger? Gezien haar "buik" zou het zomaar kunnen...

Nicole Kidman leek gisteren aan fotografen iets duidelijk te willen maken met haar pose op de rode loper...
De actrice was te gast bij de American Music Awards.

Toen Nicole op de rode loper verscheen, werd ze op de gevoelige plaat vastgelegd terwijl ze één hand onder haar buik hield en haar wijsvinger op haar lippen legde.

Zou ze weer zwanger zijn?

bron: telegraaf.nl
pi_74964241
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:23 schreef Starlie het volgende:

[ afbeelding ]

Nicole Kidman leek gisteren aan fotografen iets duidelijk te willen maken met haar pose op de rode loper...

Toen Nicole op de rode loper verscheen, werd ze op de gevoelige plaat vastgelegd terwijl ze één hand onder haar buik hield en haar wijsvinger op haar lippen legde.

Ik ben benieuwd
En leuk dat gezicht, ze ziet er jonger en strakker uit dan toen ze 20 was
pi_74991690
quote:
Zwemster Marleen Veldhuis (30) is zwanger. Haar trainer Jacco Verhaeren zegt dat ze vast besloten is na de bevalling terug te keren in de topsport. „De Olympische Spelen van Londen in 2012 blijven een belangrijk doel.”
Don't you love her madly?
  woensdag 25 november 2009 @ 17:35:40 #149
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_74994615
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:23 schreef Starlie het volgende:

[ afbeelding ]

Dat zou ik zeer leuk voor haar vinden
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_75008085
quote:
Kidman NOT Having A Baby

Either Nicole Kidman just loves all the attention or she needs to hire a better stylist.

Maybe both!

Kidman was spotted this weekend at the American Music Awards wearing that hideous interesting dress.

And judging by the bump in her tummy, and the way she rested her hands over her belly, it led many to believe she was preggers.

However, Kidman's rep has now denied the rumors that Sunday Roast will be getting a new sibling.

Her rep simply states, "This is not true."

Time to do some sit-ups 'bb!
pi_75140680
Frank Rijkaard is weer vader geworden
quote:
'Rijkaard krijgt zoon van kindermeisje'
Uitgegeven: 30 november 2009 12:32
Laatst gewijzigd: 30 november 2009 12:59

AMSTERDAM - Frank Rijkaard is opnieuw vader geworden. Samen met zijn voormalige kindermeisje Stefanie Rucker heeft hij een zoon gekregen: Santi.
Dit meldt RTL Boulevard.

Afgelopen april scheidde Rijkaard van Monique na een huwelijk van twintig jaar. Met Monique kreeg Frank al een zoon en een dochter.
  maandag 30 november 2009 @ 14:07:21 #152
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_75142190
Stefani het kindermeisje ging een stuk verder dan haar achternaam doet vermoeden dus
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_75143596
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Stefani het kindermeisje ging een stuk verder dan haar achternaam doet vermoeden dus
Ik moest lachen.
And you know I might
  maandag 30 november 2009 @ 16:40:10 #154
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_75147985
(Nog) niet zwanger, maar wel heel erg een gevalletje

Moeder achtling denkt aan nog meer kinderen
Uitgegeven: 28 november 2009 00:39
Laatst gewijzigd: 28 november 2009 00:38

AMSTERDAM - Nadya Suleman, beter bekend als de Octomom, zit eraan te denken om haar gezin uit te breiden. De moeder van veertien kinderen sluit het niet uit dat ze weer zwanger wordt.
© APDat vertelde Suleman tijdens NBC's tv-programma People of the Year.

Eyeworks, het productiebedrijf van Reinout Oerlemans, filmt 'Octomom: me & my fourteen kids'. Suleman beviel in januari van een achtling.

Zij en haar veertien kinderen worden voor de reality-serie een aantal dagen per jaar gefilmd.

Commotie

Over de achtling ontstond direct na de geboorte commotie, en niet alleen omdat een achtling zo'n zeldzaam verschijnsel is. De moeder bleek al zes kinderen te hebben, gescheiden te zijn en geen baan te hebben.

Bovendien woonde Suleman bij haar moeder. Alle veertien kinderen zijn geboren na een ivf-behandeling.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_75148556
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:40 schreef Turbomuis het volgende:
(Nog) niet zwanger, maar wel heel erg een gevalletje

Moeder achtling denkt aan nog meer kinderen
Uitgegeven: 28 november 2009 00:39
Laatst gewijzigd: 28 november 2009 00:38

AMSTERDAM - Nadya Suleman, beter bekend als de Octomom, zit eraan te denken om haar gezin uit te breiden. De moeder van veertien kinderen sluit het niet uit dat ze weer zwanger wordt.
© APDat vertelde Suleman tijdens NBC's tv-programma People of the Year.

Eyeworks, het productiebedrijf van Reinout Oerlemans, filmt 'Octomom: me & my fourteen kids'. Suleman beviel in januari van een achtling.

Zij en haar veertien kinderen worden voor de reality-serie een aantal dagen per jaar gefilmd.

Commotie

Over de achtling ontstond direct na de geboorte commotie, en niet alleen omdat een achtling zo'n zeldzaam verschijnsel is. De moeder bleek al zes kinderen te hebben, gescheiden te zijn en geen baan te hebben.

Bovendien woonde Suleman bij haar moeder. Alle veertien kinderen zijn geboren na een ivf-behandeling.

Verplicht steriliseren Ze kan die 14 niet eens zelf onderhouden.
Oh wacht, ze gooit d'r kop op tv, zodat ze geld ontvangt.
  † In Memoriam † dinsdag 1 december 2009 @ 07:32:10 #156
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75171488
quote:
Frank Rijkaard vader van zoon van onze redactie

AMSTERDAM - Frank Rijkaard (47) is afgelopen vrijdag de trotse vader geworden van zoontje Santi.

De moeder van zijn zoon is zijn voormalig kindermeisje Stephanie Rücker. In april gingen Frank en zijn vrouw Monique na 20 jaar huwelijk uit elkaar.

De trainer van de Turkse voetbalclub Galatasaray SK heeft met zijn ex al een zoon en een dochter.

bron
wat een lamzak!
pi_75172356
Kijk eens bovenaan de pagina

Rebecca Gayheart krijgt al een aardige buik. Ben benieuwd wat ze krijgt.
And you know I might
  † In Memoriam † dinsdag 1 december 2009 @ 12:20:28 #158
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † dinsdag 1 december 2009 @ 12:21:22 #159
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75177749
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:06 schreef rena het volgende: