Investeren niet maar speculeren misschien welquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef Gremen het volgende:
Ik zou ook niet in een bedrijf als antonov investeren. Wat vinden mensen daar toch zo interessant aan?
En waarom specifiek 8 feb?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:47 schreef Vandergeld het volgende:
Geen crash vandaag, lange termijn veranderd er 0.0 en beurs nog steeds uit het uittoppen, verder word 8 februari een dag waar ik extra attent op ga zijn![]()
Volgende Legatus meeting, verleden jaar vielen verschillende keren deze meetings samen met een flinke koersdaling van de beurzen de maandag erop. 9 feb 2009 laatste voorbeeld hiervan bijvoorbeeld.quote:
ING staat op 10,12 nu..quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb al een koopordertje neergezet op 10,11. Voor de gekkigheid.
was net al onder de 10quote:
Ongelofelijk? Aandeel heeft amper waarde door verkoop van al die activiteiten. Daarnaast ook nog eens een flinke emissie er overheen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:25 schreef Bunnikside79 het volgende:
-15,51%![]()
![]()
en weer ruim onder de 10 euro.... ON-GE-LO-FE-LIJK!!
Jij gaat volgend jaar nog heel vaak ongelofelijk zeggen als je hier al van onder de indruk raakt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:25 schreef Bunnikside79 het volgende:
-15,51%![]()
![]()
en weer ruim onder de 10 euro.... ON-GE-LO-FE-LIJK!!
Ongelofelijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:28 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Jij gaat volgend jaar nog heel vaak ongelofelijk zeggen als je hier al van onder de indruk raakt.
Vergeleken met hun bezittingen voor de crisis heeft het aandeel idd ''amper waarde''.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:27 schreef Cheiron het volgende:
Aankondiging splitsing verzekeringstak + aandelenemissie + compleet geen vertrouwen in de financiele sector. Logisch gevolg deze koersdaling. Dat trekt echt wel weer aan als die emissie weer is vergeten
"amper waarde"![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:10 schreef M.Melandri het volgende:
Top ING voor dit jaar is gezet!
Inderdaad nice callquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:32 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vergeleken met hun bezittingen voor de crisis heeft het aandeel idd ''amper waarde''.
Overigens klopte mijn voorspelling deze x wel
[..]
Wanneer komen die met cijfers?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:35 schreef Soldier2000 het volgende:
Willen jullie allemaal een weesgegroetje doen zodat Aegon met goede cijfers komt
13 november als ik me niet vergis, en ik ga emotioneel d00d als die slecht zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:39 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
[..]
Wanneer komen die met cijfers?
Waarom wil je investeren in bedrijven die binnen 2 jaar een pennystock zijn? Banken/verzekeraars zijn ten dode opgeschreven..quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:40 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
13 november als ik me niet vergis, en ik ga emotioneel d00d als die slecht zijn
Of je bent slim en pakt het verliesquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:40 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
13 november als ik me niet vergis, en ik ga emotioneel d00d als die slecht zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |