Kwestie van ploegendienst, toch?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:29 schreef edikt het volgende:
er zijn ook mensen die werken op de beurs en wel eens weekend willen
In mijn ogen is je enige fout dat je er een datum op plaktquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:00 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het zeker is alleen dat de kans zeer goed aanwezig is. En nee, dit is niet om me in te dekken.
Zonder datum komt elke voorspelling ooit wel eens uit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:04 schreef tony_clifton- het volgende:
In mijn ogen is je enige fout dat je er een datum op plakt.
Dat zal zeker ooit gaan gebeuren en dan een grote wereldbeurs, want de indeling per land slaat dan ook nergens opquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:59 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Eigenlijk best nog 'ouderwets' dat ze niet 24/7 open is, met de huidige technologie is dat echt 100% mogelijk.
Aan de andere kant heb je natuurlijk het toezicht enz, maar 't zou 't in ieder geval spannender maken.
Is inderdaad bijna even veilig als suggeren dat een aandeel naar nul gaat, maar eerst nog veel hoger kan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zonder datum komt elke voorspelling ooit wel eens uit.
Ik bedoel dat je minstens 2 maanden kan bijtellen of aftrekken bij de datum die je voorspelt, om nog enigszins binnen je interval te vallen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zonder datum komt elke voorspelling ooit wel eens uit.
Nog 3:30 uur te gaan GMT+1 tijdzone !, 7:30 uur nog voor EST als ik het correct heb.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:52 schreef LXIV het volgende:
Hold on to your seats! Van positie veranderen kan nu niet meer! Dit weekeinde het grote nieuws dat de beurzen maandag wereldwijd bloedrood zal kleuren!!!
Wat zal het zijn? Verklaart Obama op national television geen cent meer in het financiele systeem te willen steken? Valt GS om? Zet de ECB de rente op 4%? Gaat China zijn dollars massaal dumpen? Breekt er een oorlog uit?
Dat is allemaal onbekend. Maar zeker is dat er iets gaat gebeuren.
Ik zit liquide. Zoals al anderhalve maand. Durfde tóch niet short te gaan!
Hier liggen iig al zandzakken voor de deur, en het blikvoedsel is al dagen uitverkocht in de omstreken.....quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:50 schreef LXIV het volgende:
Check! Ben benieuwd wat er gebeurt. VanderGeld begint al een beetje terug te krabbelen!
Ik krabbel niet terug, heb alleen nooit met zekerheid gezegd dat het zou gebeuren. Futs lichtgroen, ben benieuwd wat de US vandaag gaat doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:50 schreef LXIV het volgende:
Check! Ben benieuwd wat er gebeurt. VanderGeld begint al een beetje terug te krabbelen!
Toch ben ik benieuwd wat je voor ogen had toen je deze datum noemde.quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:34 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik krabbel niet terug, heb alleen nooit met zekerheid gezegd dat het zou gebeuren. Futs lichtgroen, ben benieuwd wat de US vandaag gaat doen
De duitse cijfers zijn iig al niet goed:quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:34 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik krabbel niet terug, heb alleen nooit met zekerheid gezegd dat het zou gebeuren. Futs lichtgroen, ben benieuwd wat de US vandaag gaat doen
Ze willen 7,5miljard ophalen met een emissie, en gaan dan maar 5miljard terugbetalen.....quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De duitse cijfers zijn iig al niet goed:
GfK German Consumer Climate 4.0 4.5 4.2
En ING heeft ook nieuws bekend gemaakt. Ze gaan het bankieren en verzekeren splitsen. Ook gaan ze een onderhandse emissie doen (voor 7 miljard) en ze hebben de voorlopige cijfers bekend gemaakt. Ze verwachten een netto resultaat van 750 miljoen, wat mij niet veel lijkt voor een groot concern als ING.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ze willen 7,5miljard ophalen met een emissie, en gaan dan maar 5miljard terugbetalen.....
quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:24 schreef M.Melandri het volgende:
Ze willen 7,5miljard ophalen met een emissie, en gaan dan maar 5miljard terugbetalen.....
Hmm, op BNR hadden ze het over 10 miljard...quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:56 schreef LXIV het volgende:
Ze moeten 15 Mld terugbetalen. Dus 7m5Mld is de helft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |