abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73987858
Zo net terug gebeld. Alex zal wel met een groot probleem zitten. Ze hebben bij iedereen een fout gemaakt die in de 320 long zat. Ze bellen me ze weer terug. Ze gaan nu de posities allemaal verkopen van mij en me daarna vergoeden. Iemand dat al eens meegemaakt?
pi_73988369
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 16:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo net terug gebeld. Alex zal wel met een groot probleem zitten. Ze hebben bij iedereen een fout gemaakt die in de 320 long zat. Ze bellen me ze weer terug. Ze gaan nu de posities allemaal verkopen van mij en me daarna vergoeden. Iemand dat al eens meegemaakt?
Nog nooit meegemaakt wel eens van gehoord. Volgens mij kregen die mensen toendertijd het geld terug waarop ze die sprinter hebben gekocht, dus eventuele winsten/verliezen werden niet verrekent. Ben benieuwd of het nu ook zo loopt, lijkt me wel het meest logische.
pi_73989030
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:01 schreef Dave7 het volgende:
Voor iedereen die denkt dat alle banken opnieuw totaal naar de klote gaan/ dan wel genationaliseerd worden en we nieuwe lows gaan maken, is het misschien aardig om even hier naar te kijken. ( 1 voorbeeldje waar smart money heen gaat) Ik zou zeggen als je slim bent, volg het..............

http://www.mffais.com/rf
pi_73990206
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:01 schreef Dave7 het volgende:
Voor iedereen die denkt dat alle banken opnieuw totaal naar de klote gaan/ dan wel genationaliseerd worden en we nieuwe lows gaan maken, is het misschien aardig om even hier naar te kijken. ( 1 voorbeeldje waar smart money heen gaat) Ik zou zeggen als je slim bent, volg het..............
Je ziet daar een stel insiders aandelen inkopen. Maar ik denk dat dat gewoon een soort aandelenplan van het bedrijf betreft (voor bonussen, pensioenen, etc) dat niets met weloverwogen investeren te maken heeft. Het valt ook op dat steeds op een enkele datum voor een hele club mensen ingekocht wordt.
pi_73990592
Zwakke vertoning tot op dit moment vandaag, zal maandag dan toch uitkomen
pi_73990726
Zit iedereen al short voor maandag?
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_73990972
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:10 schreef dvr het volgende:

[..]

Je ziet daar een stel insiders aandelen inkopen. Maar ik denk dat dat gewoon een soort aandelenplan van het bedrijf betreft (voor bonussen, pensioenen, etc) dat niets met weloverwogen investeren te maken heeft. Het valt ook op dat steeds op een enkele datum voor een hele club mensen ingekocht wordt.
SE heeft in 1 van de vorige topics een plaatje gepost waar uit bleek dat de grote jongens al een tijdje aan het verkopen zijn.
pi_73990988
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:33 schreef RvLaak het volgende:

[..]

SE heeft in 1 van de vorige topics een plaatje gepost waar uit bleek dat de grote jongens al een tijdje aan het verkopen zijn.
Klopt helemaal, insiders hebben laatste maanden vele malen meer verkocht dan dat ze aandelen hebben gekocht.
pi_73991120
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:10 schreef dvr het volgende:
[..]
Niet alleen insiders, dat verward me ook een beetje, want die hebben dan wel heeeeeeel erg veel aandelen! Iemand die weet hoe dat zit?

Maar zie hieronder, die lui gaan hier niet zo dik in als ze hun centen kwijtraken lijkt me?

Regions Financial
Axa Institution 36,603,664 Added More 36,441,764 22508.81 % $206,444,665
Paulson And Co Inc Institution 35,000,000 New Holding 35,000,000 100 % $168,700,000
Barclays Ltd Institution 50,967,683 Added More 17,364,149 51.67 % $277,264,196
Vanguard Group Inc Institution 50,353,810 Added More 20,170,523 66.82 % $283,995,488
pi_73991307
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:34 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Klopt helemaal, insiders hebben laatste maanden vele malen meer verkocht dan dat ze aandelen hebben gekocht.
Dat lijkt me vrij logisch als de markt 50% is gestegen...... Als een insider in maart een aandeel a $10 kocht, dan ga je die niet een half jaar later kopen als je $30 moet betalen, maar dan verkoop je een pluk!

Wat dus interessant zou zijn, is een grafiek van welk percentage insiders van hun gehele assets verkopen. Die heb ik nog niet gezien...............

[ Bericht 9% gewijzigd door Dave7 op 23-10-2009 17:52:09 ]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:58:29 #136
862 Arcee
Look closer
pi_73991663
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:45 schreef Dave7 het volgende:
Als een insider in maart een aandeel a $10 kocht, dan ga je die niet een half jaar later kopen als je $30 moet betalen, maar dan verkoop je een pluk!
Ja, en als een outsider in maart een aandeel a $10 koopt, dan verkoopt-ie 'm weer snel voor $10.50.:')

Want wie blijft er nou zitten tot $30?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_73992951
Vraag me af wanneer de pensioenfondsen, na het opkrikken van hun dekkingsgraad, uitstappen om hun risicoprofiel te veranderen. Neem aan dat daar iets gaat veranderen. Wanneer de beurs weer zou dalen, zouden ze vanzelf weer onder de 100% zitten.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_73993113
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:54 schreef dramatiek het volgende:
Vraag me af wanneer de pensioenfondsen, na het opkrikken van hun dekkingsgraad, uitstappen om hun risicoprofiel te veranderen. Neem aan dat daar iets gaat veranderen. Wanneer de beurs weer zou dalen, zouden ze vanzelf weer onder de 100% zitten.
vroeg ik me ook af, die kunnen niet uitstappen volgens mij
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:52:15 #139
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_73994735
Hold on to your seats! Van positie veranderen kan nu niet meer! Dit weekeinde het grote nieuws dat de beurzen maandag wereldwijd bloedrood zal kleuren!!!

Wat zal het zijn? Verklaart Obama op national television geen cent meer in het financiele systeem te willen steken? Valt GS om? Zet de ECB de rente op 4%? Gaat China zijn dollars massaal dumpen? Breekt er een oorlog uit?

Dat is allemaal onbekend. Maar zeker is dat er iets gaat gebeuren.

Ik zit liquide. Zoals al anderhalve maand. Durfde tóch niet short te gaan!
The End Times are wild
pi_73994893
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:52 schreef LXIV het volgende:
Hold on to your seats! Van positie veranderen kan nu niet meer! Dit weekeinde het grote nieuws dat de beurzen maandag wereldwijd bloedrood zal kleuren!!!

Wat zal het zijn? Verklaart Obama op national television geen cent meer in het financiele systeem te willen steken? Valt GS om? Zet de ECB de rente op 4%? Gaat China zijn dollars massaal dumpen? Breekt er een oorlog uit?

\

eh wat?
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_73995022
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:52 schreef LXIV het volgende:

Ik heb nooit gezegd dat het zeker is alleen dat de kans zeer goed aanwezig is. En nee, dit is niet om me in te dekken.
pi_73995274
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 20:00 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat het zeker is alleen dat de kans zeer goed aanwezig is. En nee, dit is niet om me in te dekken.
Insiders verkopen alvast vanavond
pi_73995572
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 16:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo, vanavond teruggebeld door Alex. Ze hebben dus bij iedereen die in de 320 long zat bij hun alles verkocht op het stoploss niveau. Dat kan ze dus aardig wat gaan kosten. Ze hebben op een of andere manier mijn aandelen verkocht op 1,20 en dat terug gestord op mijn rekening. Nu moest ik zelf aangeven op welk niveau ik de longs had willen verkopen in de tijd dat ik er niet bij kon Op het hoogste niveau natuurlijk !
Nu heb ik dus een claim in moeten dienen en ik word daar maandag over terug gebeld.
Was toch ff schrikken. Helemaal toen de eerste medewerker van Alex die ik aan de lijn ging kijken wat er was gebeurd en zei dat ik door het stoploss niveau was gegaan. Achterlijke debiel, de AEX was toen de hele dag nog niet onder de 322 geweest en er werd nog vol op in gehandeld.
pi_73996079
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zo, vanavond teruggebeld door Alex. Ze hebben dus bij iedereen die in de 320 long zat bij hun alles verkocht op het stoploss niveau. Dat kan ze dus aardig wat gaan kosten. Ze hebben op een of andere manier mijn aandelen verkocht op 1,20 en dat terug gestord op mijn rekening. Nu moest ik zelf aangeven op welk niveau ik de longs had willen verkopen in de tijd dat ik er niet bij kon Op het hoogste niveau natuurlijk !
Nu heb ik dus een claim in moeten dienen en ik word daar maandag over terug gebeld.
Was toch ff schrikken. Helemaal toen de eerste medewerker van Alex die ik aan de lijn ging kijken wat er was gebeurd en zei dat ik door het stoploss niveau was gegaan. Achterlijke debiel, de AEX was toen de hele dag nog niet onder de 322 geweest en er werd nog vol op in gehandeld.
Ze hadden die sprinters wss op de FTI afgesteld. Die noteert namelijk 1punt lager dan cash aex index.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:34:01 #145
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_73998543
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Maar achteraf heb je dus geluk gehad met deze actie!! Want als er niks gebeurt was dan waren ze wél echt door de stoploss gegaan en had je nu dus verlies gehad!
The End Times are wild
  Moderator vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:40:13 #146
236264 crew  capricia
pi_73998766
tvp, te druk op de zaak gehad om vandaag met de beurs bezig te zijn, helaas.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_74003124
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar achteraf heb je dus geluk gehad met deze actie!! Want als er niks gebeurt was dan waren ze wél echt door de stoploss gegaan en had je nu dus verlies gehad!
Dan had ik ze al wel verkocht hoor
Het was precies op het punt dat de huizencijfers in Amerika uit kwamen dus ik had wel een spike mee kunnen pakken.
  Moderator vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:44:50 #148
236264 crew  capricia
pi_74003450
Jammer eigenlijk dat de beurs niet op za-zo open is, en dan ma-di ofzo gesloten...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_74003978
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:44 schreef capricia het volgende:
Jammer eigenlijk dat de beurs niet op za-zo open is, en dan ma-di ofzo gesloten...
Eigenlijk best nog 'ouderwets' dat ze niet 24/7 open is, met de huidige technologie is dat echt 100% mogelijk.
Aan de andere kant heb je natuurlijk het toezicht enz, maar 't zou 't in ieder geval spannender maken .
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:02:10 #150
236264 crew  capricia
pi_74004051
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:59 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

Eigenlijk best nog 'ouderwets' dat ze niet 24/7 open is, met de huidige technologie is dat echt 100% mogelijk.
Aan de andere kant heb je natuurlijk het toezicht enz, maar 't zou 't in ieder geval spannender maken .
en ook leuk zijn voor mensen die wel 'gewoon' een baan hebben!
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')