Lullig voor A'dam, blijkbaar zijn de hoeren geslotenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:09 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
We openen groenmaar toch een beetje rood...
![]()
[ afbeelding ]
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:52 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Gaan er nog mensen short voor a.s. maandag?
Ik heb ze ook iets te vroeg aangeschaft (1,61 euro).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:36 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Aah Dirk ook short...ik was net voor de dip met kopen
Jij hebt SS330? ik 336...minder hefboom, maargoed...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb ze ook iets te vroeg aangeschaft (1,61 euro).
330 iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:46 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
[..]
Jij hebt SS330? ik 336...minder hefboom, maargoed...
Wat wil je er mee doen dan? Shorts inslaan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
GVD ze zitten te klooien bij Alex. Ik zat/zit 320 long. Opeens zie ik dat mijn complete portefeille leeg is. Ik denk wtf hij zou toch niet daar de stoploss zijn gegaan. Dus ik kijken en nee hij is er niet doorheen gegaan. Er wordt zelfs nog steeds op verhandeld! Ik bellen zegt meneer doodleuk dat ik mijn geld kwijt ben omdat hij door de stoploss heen is gegaan. Daar klopt helemaal niets van! Heb meteen terug gebeld, iemand anders is het nou aan het uitzoeken. Ik word zo teruggebeld. GVD, ik haat het als ik niet bij mijn geld kan.
Nee, ik wil gewoon over mijn geld kunnen beschikken. Er is zonder reden opeens geld weg van mijn rekening. Hij is niet eens door de stoploss gegaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat wil je er mee doen dan? Shorts inslaan?
Anders over een kwartiertje nog eens bellen... Lijkt me idd flink kut.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon over mijn geld kunnen beschikken. Er is zonder reden opeens geld weg van mijn rekening. Hij is niet eens door de stoploss gegaan.
![]()
![]()
![]()
Pfff hoop dat hij zo terug belt want hier kan ik niet tegen.
Pfffff. Ze hebben op een of andere manier al mijn 320 posities voor 1 euro verkochtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Anders over een kwartiertje nog eens bellen... Lijkt me idd flink kut.
Weet je zeker dat ze niet bij DSB zaten en dus nu geld nodig hebben?
Zeker gezien de goede huizencijfers & de waarschijnlijke (enorme) stijging die dat nu teweeg gaat brengen. Zie de futs...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Pfffff. Ze hebben op een of andere manier al mijn 320 posities voor 1 euro verkocht![]()
GVD de GVD. Ik mag hopen dat ze dit allemaal vergoeden?
Na ja, lama... Van waar die daling in ene? Slechte cijfers?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeker gezien de goede huizencijfers & de waarschijnlijke (enorme) stijging die dat nu teweeg gaat brengen. Zie de futs...
Cijfers zijn ruis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Na ja, lama... Van waar die daling in ene? Slechte cijfers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |