Een daling van 5 puntenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:13 schreef MikeCitybike het volgende:
tvp
heb putoptie november .. dus mag van mij nog wel ff dalen![]()
vorige week gekocht, maar zijn pas 5 punten van de index af, dus waar praten we over
ouch...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:32 schreef Vandergeld het volgende:
Unemployment claims 531.000 verwachting was 516.000
de futs reageren alleen niet dus , vandaag updagje denk ik.....quote:
Aegon stijgt weer wat, maar ING wil echt niet van zijn plek afkomenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:00 schreef Vandergeld het volgende:
ING & Aegon kunnen volgend jaar zo naar de 1-2 euro toe weer, ze laten hun zwakte vandaag weer zien..
Jaja, ik heb ze nog, SL314... rendement -7,51%quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Rijk_zonder_werken heb je je longs nog? Wallstreet futs namelijk in de plus.
Futs gaan gestaag naar beneden & om 14:30 ff een piek naar beneden die meteen weer gecorrigeerd werd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:43 schreef edwinh het volgende:
[..]
de futs reageren alleen niet dus , vandaag updagje denk ik.....
Maar USG People wel meten de grootste stijger vandaag. Kan iemand mij dat uitleggen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:32 schreef Vandergeld het volgende:
Unemployment claims 531.000 verwachting was 516.000
De heilige 3-eenheid die sinds maart al op de beurs heerst: Geloof, Hoop en Oogkleppen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar USG People wel meten de grootste stijger vandaag. Kan iemand mij dat uitleggen?
Net 1 tel geleden verkocht. Heb er niet echt vertrouwen in.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:51 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Dirk-Kuijt, heb jij nog long posities?
Oeii... ik ook niet echt vertrouwen meer maargoed...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net 1 tel geleden verkocht. Heb er niet echt vertrouwen in.
Nee valt mee. Ik ben ook niet overnight gegaan afgelopen nacht.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:58 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
[..]
Oeii... ik ook niet echt vertrouwen meer maargoed...
Veel verlies?
Als jij vertrouwen hebt in een groene opening dan zou ik zeker overnight gaan... Maar ik zou het op dit moment echt niet durven zeggen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:20 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
ik twijfel om m'n verlies te nemen van 7% of overnight te gaan en hopen op een groene opening morgen...
En?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:20 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
ik twijfel om m'n verlies te nemen van 7% of overnight te gaan en hopen op een groene opening morgen...
AEX volgt de DOW helemaal niet maar de SnP. DOW gaat vandaag heel hard omhoog tov de rest.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vooralsnog gaan we de Dow niet echt achterna. Iets wat ik wel verwacht had.
Welnee, die volgt gewoon dezelfde trend.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:11 schreef M.Melandri het volgende:
AEX volgt de DOW helemaal niet maar de SnP. DOW gaat vandaag heel hard omhoog tov de rest.
Tot half 3 is dax leidende index en vanaf half 3 de SnP.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welnee, die volgt gewoon dezelfde trend.
Correctie dus tot 318 vandaag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:33 schreef M.Melandri het volgende:
Huidige correctie tot circa 315-317 daarna laatste knal omhoog richting 340 en dan ga ik short.
gewoon patroon even afrondenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:17 schreef RvLaak het volgende:
Van waar die stijging in de VS? Naar wat ik begreep, waren de cijfers niet zo goed...
Vandaag al weer omhoog op WS, niks top dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:53 schreef Vandergeld het volgende:
Zou mij niet verbazen mochten we vandaag de top hebben gezien, als dit het geval is kunnen we de komende maanden zo deze stijging van de laatste maanden weer inleveren.
Ik schat em op 1e week novemberquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vandaag al weer omhoog op WS, niks top dus.
Hoeveelste keer is dit nu dat jij je voorspelling bij moet stellen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik schat em op 1e week november
Geen idee volgens mij heb ik nooit eerder een timeframe genoemd voor de top.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoeveelste keer is dit nu dat jij je voorspelling bij moet stellen?
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:27 schreef M.Melandri het volgende:
AEX top 1eweek november rond 340+
minimaal 40punten eraf rest van November
Ik ben er wel blij meequote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Morgen zullen we wel met een hele dikke plus starten helaas.
yay, nog verder van de realiteit weg met de beurs, wat een optimismequote:Dat was weer een 'correctietje'. Op naar de 330
Tis maar goed dat het geen weersvoorspellingen zijn. Anders zou ik elke dag in een Hawaii shirtje, paraplu, zonnebril, dikke trui en handschoenen richting werk vertrekken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoeveelste keer is dit nu dat jij je voorspelling bij moet stellen?
iemad ervaring mee?quote:Graag willen wij u over het volgende informeren. Vanaf 25 transacties per kwartaal wordt DayTrader aan uw BinckCompleet rekening toegevoegd. U heeft in het huidige kwartaal inmiddels 25 transacties of meer op uw rekening bij BinckBank uitgevoerd. De handelsapplicatie DayTrader is vandaag toegevoegd aan uw BinckCompleet rekening. Door in het hoofdscherm rechtsboven onder de knop ‘Ga direct naar…’ te klikken op ‘DayTrader’ wordt de applicatie geopend
Ik heb ook 'daytrader' maar gebruik het nooit, vind trader makkelijker werken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:16 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Whaaa, ik ben geupgrade!
[..]
iemad ervaring mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |