vraagje, wanneer en met wat voor visie heb je Aegon gekocht?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:06 schreef Soldier2000 het volgende:
Zojuist met pijn in mijn hart Aegon verkocht, hij begon na de opening gelijk weer te dalen
Ik had ING toen ze de vorige keer inklapte dat was wel balen ook omdat ik tentamenweek had en meer de koersen keek dan in m'n boekquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:54 schreef Bunnikside79 het volgende:
ING nu alweer -12%...![]()
![]()
![]()
Waar gaat dit eindigen??
zoals ik gister berekendequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:54 schreef Bunnikside79 het volgende:
ING nu alweer -12%...![]()
![]()
![]()
Waar gaat dit eindigen??
36/50 = 0.72 afname van 28%quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:16 schreef MikeCitybike het volgende:
Staan 2,04 miljard aandelen uit, ze willen 7,5 miljard ophalen, dus dat worden 750 miljoen aandelen * 10 euro (ongeveer)
hmm dat is eigenlijk best wel veel![]()
stel ze maken 1 miljard winst (1/2 = 50 cent per aandeel)
nieuwe situatie 1/2,75 = 0.36 cent per aandeel)
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:04 schreef Vandergeld het volgende:
Als we komende dagen nog 2-3% verder doorzakken, is het zeer waarschijnlijk dat top is gezet en kunnen we de komende maanden gaan diepzeeduiken.
Welnee, boven de 9 euro alweer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:45 schreef Vandergeld het volgende:
Beleggers beginnen in te zien dat ING een lege doos is en eigenlijk een pennystock hoort te zijn.
Zijn er cijfers bekend gemaakt of zo? Kan in de macro cijfers nl geen reden vinden voor de stijging.quote:
wat denk je van ING die daalde naar 8,17 en vervolgens weer steeg naar 9.89 (=stijging van 20%)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn er cijfers bekend gemaakt of zo? Kan in de macro cijfers nl geen reden vinden voor de stijging.
In de cijfers van ING kan ik geen enkele reden vinden van de stijging hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:55 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
wat denk je van ING die daalde naar 8,17 en vervolgens weer steeg naar 9.89 (=stijging van 20%)
verder werd de index vandaag hoog gehouden door Shell (+2%) en Unilever (+1%)
waarom heb je een reden nodig voor een stijgingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In de cijfers van ING kan ik geen enkele reden vinden van de stijging hoor. Die waren gewoon niet goed en de verwachting is, voor beleggers, nog slechter.
AEX stijgt dankzij ING, niet andersomquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
waarom heb je een reden nodig voor een stijging
leg de grafiek van ing vandaag naast die van de aex en je hebt je "reden"
niet andersom?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
AEX stijgt dankzij ING, niet andersom
Ik doelde op het feit dat ING de koers van de AEX bepaald en de AEX niet de koers van ING... Doorgaans iig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:20 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
niet andersom?
gister ING -18% .. kost de index zo'n 5 punten
dan daalt de AEX toch echt dankzij ING
Euhm een paar weken geleden, maar ik ben in die weken tijd mijn totale aandelen winst kwijt geraakt (omdat ik toen met meer geld ben gaan beleggen) vandaar dat ik ze nu heb verkocht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:32 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
vraagje, wanneer en met wat voor visie heb je Aegon gekocht?
(aangezien je ze volgens mij nog niet echt lang hebt en gelijk verlies neemt)
ik zie mogelijkheden voor put-optiesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:01 schreef Vandergeld het volgende:
Consumer confidence 47.7 tegen verwacht 53.7. Scheuren worden groter en groter in de indices, verder wegzakken is funest voor de komende maanden!
Er gaan putopties zijn die komende maanden x10/x15 gaan..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:03 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ik zie mogelijkheden voor put-opties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |