En niet zo'n beetje ookquote:
Heb je aandelen of sprinters/turbo's/speeders?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:05 schreef Soldier2000 het volgende:
En niet zo'n beetje ook
Argh nu wil ik eigenlijk toch wel van Aegon af, maar wat te doen![]()
Aandelen, ingestapt op 6.05.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:37 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
[..]
Heb je aandelen of sprinters/turbo's/speeders?
wil je het toelichten voor me?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet dat het aandeel flink gaat verwateren?
Emissie?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:05 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
wil je het toelichten voor me?
Nee dit was alleen het nieuwsbericht, voordat je in ING wilt gaan stappen zou ik als ik jou was me daar maar eens heel goed over gaan inlezenquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:10 schreef beertenderrr het volgende:
wanneer gaan die emissies uitgegeven worden dan? Dacht dat dat dus al was gebeurd.
Ik wil me best inlezen, maar weet niet waar ik moet beginnenquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:16 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Nee dit was alleen het nieuwsbericht, voordat je in ING wilt gaan stappen zou ik als ik jou was me daar maar eens heel goed over gaan inlezen![]()
Ik zou namelijk ING op dit moment als de pest gaan mijden
http://www.iex.nl/forum/forum.asp?forum=36quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:21 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Ik wil me best inlezen, maar weet niet waar ik moet beginnen![]()
maakt toch niet uit wanneer de emissie precies isquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:21 schreef beertenderrr het volgende:
nu nog ergens proberen te achterhalen wanneer die emissies komen.
quote:De Zweedse vrachtwagenfabrikant Scania AB heeft in het derde kwartaal van 2009 de nettowinst met 85% zien dalen, als gevolg van de afnemende vraag naar voertuigen. De winst kwam wel hoger uit dan analisten hadden verwacht.
Scania stelt dat de Europese vrachtwagenmarkt gekenmerkt wordt door een lage economische activiteit, maar dat de mate van de neergang in de West-Europese markten aan het afnemen is. In Latijns-Amerika is de vraag volgens de truckmaker relatief goed gebleven en in Azie is er sprake van een zeker herstel.
Scania zag de nettowinst in de verslagperiode afnemen tot SEK278 miljoen (circa EUR27,3 mln), van SEK1,82 miljard een jaar geleden. Analisten geraadpleegd door Dow Jones Newswires hadden een winst verwacht van SEK14,7 miljoen. De omzet daalde met 34% tot SEK13,43 miljard, tegen een analistenverwachting van SEK13,49 miljard. Wisselkoersen hadden een positief effect van 6%.
De operationele winst zakte tot SEK519 miljoen van SEK2,82 miljard, terwijl analisten hadden gerekend op een operationele winst van SEK237 miljoen.
Scania leverde in het afgelopen kwartaal 9.023 voertuigen af, 44% minder dan de 16.244 voertuigen een jaar geleden. De orders zakte met 6% tot 10.634 voertuigen, van 11.356 een jaar geleden.
Het aandeel Scania noteert maandagochtend in Stockholm zo'n 1% hoger na de publicatie van de kwartaalcijfers.
Kent iemand die 2 knakkers?quote:Het Centraal Plan Bureau (CPB) is te negatief over de langetermijneffecten van de economische crisis. Het bureau gebruikt een haperende rekenmethode, die te negatieve cijfers laat zien.
Dat stellen macro-econoom Wouter de Haan van de Universiteit van Amsterdam en Xiaoming Cai, onderzoeker aan het Tinbergen Institute maandag. Zij beschrijven hun mening in een publicatie voor het Centre for Economic Policy Research. Volgens De Haan en Cai zijn door de rekenmethode die het CPB gebruikt al veel vaker te negatieve voorspellingen gedaan over na-oorlogse recessies.
De economen gebruiken een rekenmodel dat voorspelt dat er een inhaaleffect zal plaatshebben. Het Bruto Nationaal Product (BNP) van de Verenigde Staten zal de komende tien jaar slechts tussen de anderhalf en zes procent minder groeien, terwijl dat volgens de methode van het CPB zeker het dubbele is. De Haan en Cai verwachten dat de huidige economische crisis in belangrijke mate tijdelijke in plaats van permanente effecten zal hebben, zo schrijven zij.
Dus waar de waarde van ING eerst verdeeld werd over 2,04 miljard aandelen, is die nu verdeeld over 2,8 miljard. De mensen die al aandelen van ING hebben zien hun aandeel in het bedrijf dus verwateren, omdat het aandeel minder waard word...quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:16 schreef MikeCitybike het volgende:
[..]
Staan 2,04 miljard aandelen uit, ze willen 7,5 miljard ophalen, dus dat worden 750 miljoen aandelen * 10 euro (ongeveer)
jep, je moet de winst (de taart) met meer mensen verdelenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:52 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dus waar de waarde van ING eerst verdeeld werd over 2,04 miljard aandelen, is die nu verdeeld over 2,8 miljard. De mensen die al aandelen van ING hebben zien hun aandeel in het bedrijf dus verwateren, omdat het aandeel minder waard word...
Ik heb al een koopordertje neergezet op 10,11. Voor de gekkigheid.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:37 schreef beertenderrr het volgende:
Die taart wordt overigens wel steeds minder waard, 10,3 per aandeel nu nog maarben benieuwd waar en wanneer dit stopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |