Nintendo DS hierquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:11 schreef drumstickNL het volgende:
En dan hoor je dat geluidje en dan begin je al te vloeken en op je kastje te rammen. Of is dat alleen voor de pro's met de 64 versie?
Ja als je een paddestoel hebt kan je net voordat ie ontploft wegboosten. Maar dat is echt helse timing en geluk dat je zo'n paddestoel hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:44 schreef swaffelair het volgende:
het is me wel eens gelukt die blauwe schilden te ontwijken![]()
maar ikben meestal in de online modus zo'n etterbakje die 2de gaat rijden en op het laatste moment vlak voor de finish nummer 1 helemaal verrot knalt
Plus bij dat je opDs van die levels hebt dat je zeg maar "afgeschoten" wordt in zon soort tunnel bij rainbowroad had je die en bij nog zon castle waarna je door zon toren allemaal rondjes naar beneden moest makenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja als je een paddestoel hebt kan je net voordat ie ontploft wegboosten. Maar dat is echt helse timing en geluk dat je zo'n paddestoel hebt natuurlijk
Briljant zeg die Project64k. De cheats en multiplayer(!) had ik nog niet ontdekt.. Is het er ook voor Mac native of draait die persoon links het via bootcamp?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 05:40 schreef zarGon het volgende:
Mario Kart (64).. Breng je de tijd nuttig mee door op school.
Dat heb ik ook vaak gedaan zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:27 schreef Frederick_Blah het volgende:
Mario Kart
Diddy Kong Racing voor de N64, dát was pas een bazenspel
Nee hoor, hij fixeert zich op de nummer 1, of jij daar nu wel of niet rijdt als hij afgeschoten wordt. M.a.w.: remmen helpt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Volgens mij fixeert 'ie zich op de nummer 1 op het moment van afvuren, waardoor hard remmen en ingehaald worden geen zin heeft. Ik rem altijd tot het punt dat ik naast de nummer 2 ben zodat die ook wordt geraakt.
Hier niet hoor,als ik 1stes rij en zo'n schildje wordt afgeschoten en onderussen wordt ik ingehaald dan krijg ik hem alsnog.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:48 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Nee hoor, hij fixeert zich op de nummer 1, of jij daar nu wel of niet rijdt als hij afgeschoten wordt. M.a.w.: remmen helpt.
Hmm... gek. Ik ga altijd gewoon tweede rijden en niet meer in het midden, en dan gaat dat ding gewoon langs.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hier niet hoor,als ik 1stes rij en zo'n schildje wordt afgeschoten en onderussen wordt ik ingehaald dan krijg ik hem alsnog.
ik rem wel vaak af zodat degene die 2des staat ook mee gaat in de klap.
Idd jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:59 schreef xxiessiexx het volgende:
Blauwe schildenVooral als je de hele tijd al voorop ligt en dan net voor de finish zo'n ding op je dak krijgt. Zéér terechte klacht.
Oh en Rainbow Road is inderdaad ook kut.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |