abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74120012
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:11 schreef drumstickNL het volgende:
En dan hoor je dat geluidje en dan begin je al te vloeken en op je kastje te rammen. Of is dat alleen voor de pro's met de 64 versie?
Nintendo DS hier
Maar inderdaad je hoorde ze altijd al aankomen
Ik heb soms echt wel bijna kunnen huilen om die kutblauwe schilden
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_74120054
Gvd wat haat ik dat schild
pi_74120678
Et is ook zo nutteloos want die nummer laatst heeft er echt niks aan
Soms is et wle lache als je em op de 4e plek kreeg (heb je soms wel) en dat de voorste 3 vlak bij elkaar rijden
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_74120900
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:44 schreef swaffelair het volgende:
het is me wel eens gelukt die blauwe schilden te ontwijken
maar ikben meestal in de online modus zo'n etterbakje die 2de gaat rijden en op het laatste moment vlak voor de finish nummer 1 helemaal verrot knalt
Ja als je een paddestoel hebt kan je net voordat ie ontploft wegboosten. Maar dat is echt helse timing en geluk dat je zo'n paddestoel hebt natuurlijk
pi_74121126
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:57 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja als je een paddestoel hebt kan je net voordat ie ontploft wegboosten. Maar dat is echt helse timing en geluk dat je zo'n paddestoel hebt natuurlijk
Plus bij dat je opDs van die levels hebt dat je zeg maar "afgeschoten" wordt in zon soort tunnel bij rainbowroad had je die en bij nog zon castle waarna je door zon toren allemaal rondjes naar beneden moest maken
Als je em daar op precies et goeie moment kreeg kon je em ook overleven Is mij zo wel eens gelukt namelijk
pi_74134082
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 05:40 schreef zarGon het volgende:
Mario Kart (64). . Breng je de tijd nuttig mee door op school.
Briljant zeg die Project64k. De cheats en multiplayer(!) had ik nog niet ontdekt.. Is het er ook voor Mac native of draait die persoon links het via bootcamp?

url
  maandag 8 februari 2010 @ 23:28:15 #182
278985 jantjesnoeper
dolphin say ball
pi_77792075
Je kunt het blauwe schild in de Wii-versie ontwijken als je op zo'n turbo-stuk zit, bijvoorbeeld in Luigi's Circuit, en dan snel het turbostuk af racet. Dan ben je sneller dan dat teringschild.

Maar verder... VLOEKEN! Vooral als je een star-ranking wilt halen in de 150 CC Star Cup.
Het is meneer Snoeper voor jou.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:32:28 #183
288444 Wesker
You failed me
pi_77801170
Je kunt ze volgens mij wel ontwijken als je zo'n paddestoel hebt voor snelheid. I.c.m. wat slippen valt die wel te ontwijken
Seven minutes, seven minutes is all I can spare to play with you
pi_77802148
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:27 schreef Frederick_Blah het volgende:
Mario Kart

Diddy Kong Racing voor de N64, dát was pas een bazenspel

Dat heb ik ook vaak gedaan zeg .
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_77802200
Eens met klacht. Maar MK blijft vet.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 12:06:48 #186
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77802434
Door al die cheats speel ik nog zelden online op de DS, staat er iemand eerste die continu een ster aanzet, zo irritant.
Op de wii spelen de meeste wel fair.

Ben het ook eens met de klacht overigens, ik vind de mirrors ook irritant overigens, maar heb het wel gehaald.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_77803929
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:33 schreef TNA het volgende:

[..]

Volgens mij fixeert 'ie zich op de nummer 1 op het moment van afvuren, waardoor hard remmen en ingehaald worden geen zin heeft. Ik rem altijd tot het punt dat ik naast de nummer 2 ben zodat die ook wordt geraakt.
Nee hoor, hij fixeert zich op de nummer 1, of jij daar nu wel of niet rijdt als hij afgeschoten wordt. M.a.w.: remmen helpt.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 12:51:47 #188
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77804073
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:48 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Nee hoor, hij fixeert zich op de nummer 1, of jij daar nu wel of niet rijdt als hij afgeschoten wordt. M.a.w.: remmen helpt.
Hier niet hoor,als ik 1stes rij en zo'n schildje wordt afgeschoten en onderussen wordt ik ingehaald dan krijg ik hem alsnog.
ik rem wel vaak af zodat degene die 2des staat ook mee gaat in de klap.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_77808591
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hier niet hoor,als ik 1stes rij en zo'n schildje wordt afgeschoten en onderussen wordt ik ingehaald dan krijg ik hem alsnog.
ik rem wel vaak af zodat degene die 2des staat ook mee gaat in de klap.
Hmm... gek. Ik ga altijd gewoon tweede rijden en niet meer in het midden, en dan gaat dat ding gewoon langs.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  Redactie Frontpage dinsdag 9 februari 2010 @ 15:30:26 #190
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_77810229
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:59 schreef xxiessiexx het volgende:
Blauwe schilden Vooral als je de hele tijd al voorop ligt en dan net voor de finish zo'n ding op je dak krijgt. Zéér terechte klacht.

Oh en Rainbow Road is inderdaad ook kut.
Idd ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')