Uitleg hoe dit op mijn laptop te krijgenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 05:40 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mario Kart (64).. Breng je de tijd nuttig mee door op school.
Je hebt van die controllers voor op de computer. Ik doe dat iig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt
Je moet het wel met controller spelen dan enzo
Mario Kart Wiiquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:47 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, de Wii versie is de grootste faal die is uitgekomen op mario kart gebied.
SNES versie en gamecube
quote:
Ben je gewoon niet goed genoeg, als je ver genoeg voor rijdt dan boeit 1 blauw schild ook niksquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef TNA het volgende:
Rij je de race van je leven, bestaat er een blauw schild dat specifiek op de nummer één is gericht waardoor je vlak voor de finish wordt ingehaald.
Klacht: het blauwe schild bij Mario Kart [ afbeelding ]
Sommige levels zijn te kort om een grote voorsprong op te bouwen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:05 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ben je gewoon niet goed genoeg, als je ver genoeg voor rijdt dan boeit 1 blauw schild ook niks
Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:02 schreef AAAAAA het volgende:
Project64 is baas. Vooral als je bij "codes" oneindig blauwe schildjes hebt ingesteld.
Ghost level van SNES kan je juist goede voorsprong opbouwen. Meestal rij ik wel 1/2 rondje voor op de nr2quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sommige levels zijn te kort om een grote voorsprong op te bouwen.
Toen ik Mario Kart Wii online veel speelde, werd Luigi's dinges altijd gekozen, dat eerste level, veel te kort om een fatsoenlijke buffer te krijgen
En ook dat Ghost level van de SNES, zelfde verhaal
Ja met dat kleine rampje waar je een stukje mee afsnijdt, dat schiet misschien wel op, maar toch, als er ergens iets mis gaat.. ik rij liever N64 Bowser Castlequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:11 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ghost level van SNES kan je juist goede voorsprong opbouwen. Meestal rij ik wel 1/2 rondje voor op de nr2
Echte bazen zijn zelf Donkey Kong.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat tevens ook erg irritant is. Dat level op die regenboog, dat je dan in de 3e ronde door Donkey Kong van de baan wordt gebeukt
Dan komt ie op jezelf. Ik spreek uit ervaring.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Op de N64 kon je remmen en dan ging ie naar de andere nr 1 maar daarna niet meer inderdaad.
Ik heb altijd al eens willen weten wat er zou gebeuren als je laatste ligt, een blauw schild scoort en dan eerste wordt terwijl je het nog hebt en het dan afschiet
Bowser Castle op de Wii is toch ook enorm goed uitgewerkt.quote:
Ik vond/vind Waluigi Stadium op de N64 en de daaropvolgende versie enorm goed uitgewerkt!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bowser Castle op de Wii is toch ook enorm goed uitgewerkt.
Klopt ja, erg leuk ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vond/vind Waluigi Stadium op de N64 en de daaropvolgende versie enorm goed uitgewerkt!
Ind, wat je wel kan doen is remmen tot ie vlakbij je rijdt dan wordt ie ook gepaktquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:34 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dan komt ie op jezelf. Ik spreek uit ervaring.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |