abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:33:54 #176
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_74235619
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:26 schreef Apotheose het volgende:
martijn kan mooi naar barbara als ie toch een paar dagen weg meot van thuis
Of naar Lady in Red...
pi_74236490
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:33 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Of naar Lady in Red...
wie?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:06:26 #178
123170 alors
zlata1234
pi_74236712
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:59 schreef Apotheose het volgende:

[..]

wie?
Wie draagt er nu altijd rood
know'm sayin?
word? word.
pi_74237034
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:06 schreef alors het volgende:

[..]

Wie draagt er nu altijd rood
in gtst? Dunno. Zo vaak kijk ik het nou ook weer niet.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:22:55 #180
123170 alors
zlata1234
pi_74237281

know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:24:27 #181
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_74237350
Het staat haar in ieder geval erg goed
pi_74237487
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:22 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ooooowwww Maar wat moet ie nou weer met haar Martijn... zucht
pi_74238531
Die walgelijke Barbara zou haar zin toch weer niet eens krijgen en straks vindt ze het natuurlijk haar plicht om Martijn te troosten, belanden ze in bed en raakt Barbara zwanger
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:59:13 #184
251975 kissaa
fka: kissa
pi_74240856
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:27 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ooooowwww Maar wat moet ie nou weer met haar Martijn... zucht
Ze heeft een paar weken geleden geprobeerd om Martijn te verleiden (in de sauna)
pi_74240915
maar natuurlijk...2 afleveringen geleden loopt Nina nog zo krom als wat...kan bijna niet lopen zonder stok..en nu loopt ze ineenkeer rechtop, zonder problemen en rent ze zelfs ?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_74240967
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:54 schreef Tirza het volgende:
Die walgelijke Barbara zou haar zin toch weer niet eens krijgen en straks vindt ze het natuurlijk haar plicht om Martijn te troosten, belanden ze in bed en raakt Barbara zwanger
Die is allang in de overgang joh.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_74242331
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:59 schreef kissaa het volgende:

[..]

Ze heeft een paar weken geleden geprobeerd om Martijn te verleiden (in de sauna)
ff teruggespiekt... idd verdacht... (mooie scene trouwens in sauna ) Toch vind ik martijn beter bij barbara passen Zn vrouw vind ik saai
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:49:15 #188
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_74242427
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 23:45 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ff teruggespiekt... idd verdacht... (mooie scene trouwens in sauna ) Toch vind ik martijn beter bij barbara passen Zn vrouw vind ik saai
Barbara is zielig
Kheb bijna een traantje gelaten bij de cliff

[ Bericht 9% gewijzigd door Sk00p op 31-10-2009 00:09:41 ]
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_74243126
?? Ik heb het een uur geleden pas gekeken en weet al niet meer wat de cliff was.....
pi_74243242
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:16 schreef bloodymary het volgende:
?? Ik heb het een uur geleden pas gekeken en weet al niet meer wat de cliff was.....
ow irene zat te huilen op de bank met de kids nadat ze martijn de deur had gewezen
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 00:28:07 #191
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74243370
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 23:49 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Kheb bijna een traantje gelaten bij de cliff
Nou ik niet hoor.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_74243937
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 23:45 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Omdat Martijn haar afwees heeft Maxime het hotel geboekt voor Barbera>> stoken in het huwelijk van Martijn en Irene
pi_74244012
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:59 schreef kissaa het volgende:

[..]

Omdat Martijn haar afwees heeft Maxime het hotel geboekt voor Barbera>> stoken in het huwelijk van Martijn en Irene
Is that so? Hmmz.. Ja zal net een actie van haar zijn idd. Nou ja, we'll see.
pi_74244172
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:37 schreef RogerS het volgende:
Voorlopig gaat GTST echt niet van de buis. Gisteren bijna 1,4 miljoen(!) kijkers. En daarmee het best bekeken RTL4-programma en meteen ook de best bekeken uitzending van de afgelopen weken. En eigenlijk is de soap de hele week door het best bekeken of op één na best bekeken programma van de zender.

Grappig ook; hoe negatiever de reacties hier, hoe meer mensen naar de soap kijken.
Iedereen klaagt hier steen en been over hoe slecht en nep het wel niet is, maar zowel het absoluut aantal kijkers als het marktaandeel blijven constant en stijgen dus zelfs.

Als makers van GTST zou ik gewoon doorgaan met hoe ze nu de soap neerzetten, want er zit een stijgende lijn in (qua kijkers, hetgeen waar het om draait). Dat het ons niet aanspreekt boeit ze echt niet hoor. Laatst las ik hier ook ergens dat ze Lucas er nooit in hadden moeten schrijven en weet ik wat, maar ja, tot nu toe werpt het dus wel zijn vruchten af. Ik vind de soap trouwens i.t.t. acht jaar geleden (toen ik begon met kijken) echt niet veel slechter. Het is wel wat anders ja, maar dat vind ik niet zo erg. Diversiteit is gewenst.
Kijk eens aan, ook weer eens een reactie van Roger S. De cijfers die je presenteerd zijn hoofdzakelijk gebaseerd op het RTL slot van 8 uur: de gewoontekijker. RTL promoot iets zonder daar inhoudelijk aan te werken. Dit levert minimale productie op betreffende zaken die nergens over gaan.

Buitenopnames, meer naakt, en de komst van een homosexueel karakter zijn enkele punten die bepaalde groeperingen aantrekken. Dat omvat denk ik de kijcijfer verbetering ten opzichte van een aantal jaar terug wel zo'n beetje. Of het er mooier uit ziet? Tsja, er zijn wat meer buitenscènes ten opzichte van 2 jaar terug, maar vaak eentonige locaties met goedkope productie. Vroeger werd er beter geproduceerd: d.m.v. beter licht en geluid werd er een sfeer neergezet die ik nu mis. Ik noem een voorbeeld van een verhaal dat verwijst naar een ontmoeting met een duister figuur, op een afgelegen industrie terrein in het holst van de nacht met alle gevolgen van dien. Dusdanige scénes in acteerkwaliteit maakten de serie voor mij. Dit soort plot met effectieve uitwerking ontbreekt nu. Er gebeurt weinig tot niets, het is alleen maar dialoog.

Voorlopig doet het programma het nog redelijk ja. Maar een stijgende lijn zie ik niet. Integendeel: links en rechts verneem ik echter wel dat steeds meer mensen stoppen vanwege inhoudelijke tekortkomingen. Deze mensen schakelen uiteindelijk één voor één over naar een alternatief. Kortom: dit gegeven bekijken we over een halfjaar nog weleens, waar ik opnieuw een dalende grafiek voorspel, mocht het zo door gaan uiteraard. Feit blijft echter dat de score van de jaren 90 hoe dan ook nooit meer gehaald wordt. Mensen kijken sowieso weinig TV in deze tijd. Waarom? Omdat het niet entertaint. Net zoals GTST dat ook niet doet voor mij. Persoonlijk zet ik liever een DVDtje op, of ik kijk iets op YouTube, dan de goedkope productie die ze tegenwoordig op TV verkopen.

Jij geeft aan nu 8 jaar te kijken, sinds 2001 dus. In deze acht jaar zijn er wat ups en downs geweest, maar naar mijn opinie was het altijd beter dan nu. Nu is voor mij het ultieme dieptepunt bereikt. In de jaren 90 was het niveau het hoogst. 2001 was al teleurstellend voor mij persoonlijk in vergelijking tot dat, laat staan nu. Het concept begon ooit goed in 1990. De productie moest weliswaar op gang komen in het allereerste begin, maar des te gedrevener werd er gewerkt. Een ongekend hoogtepunt kwam dus in midden jaren 90, waar het inhoudelijk subliem spel tussen de goede en slechte personages en hun verhoudingen onderling een zwaardere, diversere inhoud voor zijn rekening nam. Het is een hart voor de serie dat ik mis. Nu is het alleen maar promotie los van waar het eigenlijk over gaat, het entertainen van je publiek.

Die diversiteit die jij aangeeft zie ik verder niet. Ik zie alleen maar simpele, vooral kinderachtige verhaallijnen die inhoudelijk nergens naartoe gaan. Een voorbeeld zo ook weer vandaag: dat internet gedate van Charlie en Ronja. Hun puberale gedragingen en ondiepe personages zetten de toon voor de huidige kwaliteit van de serie. Dit is waar het over gaat, dat is GTST 2009. En wanneer er dan ook even iets anders tracht te komen wordt dit onmiddelijk afgekapt om maar zo snel mogelijk weer terug te keren naar dit gegeven. Denk aan Ludo en Jack die een strijd zouden krijgen. Heb er nog niet veel van vernomen, en dat is dan de enige reden dat ik het nog in de gaten hou. Veel mensen kijken uiteraard voor deze ene lijn, de strijd der families die al sinds Ludo zijn intrede waar hij het kapitaal van Frits stal, en strijd met Dian voerde wordt geanticipeerd. Gebeurt er nou eens iets, ja/nee? Met uiteindelijk een nee uiteraard. En dan maar weer die standaardlijnen. Dat is gewoon flauw. Je kunt je publiek wel tijdelijk aan het lijntje houden, maar als er té lang niets gebeurt houdt het een keer op natuurlijk.

Ten slotte zou ik in willen gaan op je stellen van veel negativiteit = kijkcijfer garantie. Het aantal reacties waarborgt wellicht een grote groep mensen die kijken, maar de forums zijn duidelijk leger als enige tijd geleden. Het zijn nu de mensen die de soap al jaren volgen die er genoeg van hebben. Een bepaald gedeelte spreekt hun waarneming uit voor enige tijd, waarna zij definitief het veld ruimen.

En voor de goede orde spreek ik bovenstaande niet uit omdat ik vroeger alles beter vond. De kritieken die de serie toen kreeg waren gebaseerd op hoe de serie destijds was. Toen had men nog geen kennis genoten van de huidige kwaliteit. Aldus mijn visie.

[ Bericht 1% gewijzigd door MikeTuinstra op 31-10-2009 01:39:24 ]
pi_74244217
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 01:03 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Is that so? Hmmz.. Ja zal net een actie van haar zijn idd. Nou ja, we'll see.
Dat is zo
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 01:26:23 #196
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_74244317
Saai die gtst ...tegenwoordig is het prutswerk aargh
Snollebolt
pi_74245523
Wat doet Laura nog in GTST?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_74248070
waarom doorziet irene martijn niet ? Ze is toch psycholoog/-iater ?? ze zou beter moeten weten met haar mensenkennis
pi_74248273
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 11:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
waarom doorziet irene martijn niet ? Ze is toch psycholoog/-iater ?? ze zou beter moeten weten met haar mensenkennis
denk dat ze hem gewoon vertrouwt/vertrouwde. Al gebeurde het idd niet zo sneaky. heel gtst weet het inmiddels
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:06:23 #200
269011 Jussle
It's a hussle.
pi_74251294
Er mag wel weer eens wat gebeuren in gtst, we weten nu wel dat Barbara geilt op Martijn.
Laat maar eens een kerstboom in de rozenboom in de fik vliegen.
x Jussle
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')