quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:Weet iemand overigens waar Now4Life en MikeTuinstra gebleven zijn? Definitief gestopt met kijken?
Hey, leuk dat nog iemand mij zich herinnert.

Als ik even voor mijzelf spreek hou ik FOK! en dit GTST topic nog wel in de gaten. Dat wil zeggen: ik bookmark dit topic en neem zo nu en dan even een kijkje naar wat er speelt. Het is alleen dat GTST mij niet aanspreekt zoals het nu is. Weinig tot geen stof om te discussiëren dus, afgezien van het feit hoe slecht het is dan haha. Een zeker iets waar menig bezoeker op dit forum het eens mee zal zijn neem ik aan.

Ik heb zo mijn vermoeden dat het Now4Life net zo vergaat gezien wij altijd wel vrij goed op één lijn zitten naar interesse. Desondanks zal ik hier zo nu en dan nog wel even inhaken, wanneer dan ook er iets voor mij interessant ter discussie staat.
Zoals ik reeds eerder aangaf kijk ik inderdaad niet meer. Afgezien van het terugkijken wanneer ik iets interessants verneem, of als iemand anders mij tipt. Voor de rest interesseert het me niet meer. Als ze slecht willen mogen ze het voortaan zonder mijn kijkcijfer doen. En dat er maar vele moge volgen, een zeker iets dat momenteel een patroon aan het vormen is totdat er zo goed als niemand meer over is, vaart GTST verder in huidige koers. ONM gaat al van de buis af hoor ik, dus ik verwacht dat GTST eerdags volgt gezien het tegenwoordig gewoon slechter is dan die serie. Niet dat ik ONM ooit heb gevolgd, maar d.m.v. horen van neem ik dit gegeven graag aan.

Het enige waar ik nu nog wel op wacht is de DVD box van seizoen 3, nog altijd gepland voor 2010? Want toen was het een andere serie dat mij wel aansprak. En dan niet alleen omdat de namen Frits van Houten, Herman Hogendoorn en Martine Hafkamp erin zaten, maar meer om hoe die personages waren, werden neergezet door hun acteurs en hun verhoudingen onderling.
Dat gezegd heb ik vandaag nog even door de online recap gescrolt uitkomende bij die eindscène van Ludo en Bing. Dat vond ik nog wel een leuk stukje. Ludo Sanders is het enige personage uit het huidige GTST dat nog staat. De rest is allemaal één trieste bedoening wat mij betreft. Inclusief Jack waar ik ooit goede hoop voor koesterde gezien zijn achtergrond. Achternamen zijn waardeloos bewezen waar Jack en Sjors 2 totaal andere personages blijken, personages die mij momenteel bijna net zo min aanspreken als ieder ander in die serie. Met andere woorden: de connectie naar de naam van Houten/Hogendoorn, of wat deze naam ooit betekende is nooit gemaakt voor deze personages op zich.