Daar is m'n huisdier aan gestorven man.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:10 schreef Verbal het volgende:
Fucking schijnheilen. 6 filmpjes geüpload, waarvan 3 zelf gemaakt en 3 met materiaal van anderen.
Worden niet die filmpjes eraf getrokken, nee, om drie filmpjes wordt de hele account gewist
Hypocriete hufters, die hele site draait bij gratie van niet bepaald rechtenvrije uploads
Teringlijers mogen wat mij betreft pernicieuze anemie krijgen
V.
Oh wacht, dat doe ja al.quote:
Heb jij dan onbeschermde anale bloedseks met een bovenmaats geschapen aidsnegerquote:
Hoe je je eigen topic verneuken kunt verneukenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb jij dan onbeschermde anale bloedseks met een bovenmaats geschapen aidsneger
Kom ik over een paar jaar op je uitgeteerde schijtlijk pissen.
V.
2 Blackadder-scènes en een behind-the-scenes-dingetje van The Usual Suspects .quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Laat ons ff weten wat voor illegale filmpjes je erop had?
doe je onder elke post een V. net als tong eenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
2 Blackadder-scènes en een behind-the-scenes-dingetje van The Usual Suspects .
V.
Newbiequote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
doe je onder elke post een V. net als tong eenonder zijn post? ? ?
Heb ik al llang en daar ben ik inmiddels immuun voor!!!!!!!!1quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb jij dan onbeschermde anale bloedseks met een bovenmaats geschapen aidsneger
Kom ik over een paar jaar op je uitgeteerde schijtlijk pissen.
V.
Je bedoelt dat Tong eenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo nieuw ben ik ook weer niet hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Tong eenonder elke post plaatst, net zoals ik een V. neerzet?
Zoals Biogarde zegt: newbie
V.
Blijkbaar welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:34 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo nieuw ben ik ook weer niet hoor
Hij doet het anders wel jarenlang hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:34 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo nieuw ben ik ook weer niet hoor
Sjonge, nou! Als ik nou een dertiger was geweest, he?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:43 schreef Incolumis het volgende:
wat een taalgebruik voor een veertiger zeg
Ja.quote:en die V. onderaan zijn posts is omdat anders mensen zijn naam vergeten, want zo onbelangrijk is hij.
![]()
Ja dat kan, er wordt per filmpje geteld. Bij een verwijderd account wordt er volgens mij geen mailtje meer gestuurd met daarin de waarschuwing(en). Je kan dus niet zien waarom je account is gewist.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:06 schreef Verbal het volgende:
Dat van die drie waarschuwingen... tsja, volgens mij is er eerder een filmpje verwijderd. Tellen die twee van Blackadder misschien in een keer voor 2 en 3?
V.
Die V. onder z'n posts kan 'ie zelf ook niets meer aan doen, en hij hoeft er ook niets meer voor te doen...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:43 schreef Incolumis het volgende:
wat een taalgebruik voor een veertiger zeg
en die V. onderaan zijn posts is omdat anders mensen zijn naam vergeten, want zo onbelangrijk is hij.
Zo, jij bent al vanaf 1999quote:
Kijk, jíj bent op de hoogte.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:18 schreef dubidub het volgende:
[..]
Die V. onder z'n posts kan 'ie zelf ook niets meer aan doen, en hij hoeft er ook niets meer voor te doen...
Pech voor je.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:25 schreef AlligatorNL het volgende:
Jezus, wat is die V. onderaan je posts irritant zeg.
A.
Gaat heen en jank, nieuwigheidje.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:25 schreef AlligatorNL het volgende:
Jezus, wat is die V. onderaan je posts irritant zeg.
A.
krijg je nu een stijve e-penis?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo, jij bent al vanaf 1999![]()
Maar ik kom hier ook al wat jaren
Not that it matters, maar wel lang genoeg om te weten dat lang off-topic lullen niet mag
Hij wil ook wat zeggen hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
krijg je nu een stijve e-penis?
Oh god, ben jij zo'n nieuwe Nederlander kanker allochtoon?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hij wil ook wat zeggen hoor
Ik zeg toch "not that it matters" of moet ik Nedermarokkaans tegen jou lullen.
Je 'faalt' alleen als je modieuze woordjes als 'falen' nodig hebt in een dappere doch zinloze poging relevant te lijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:14 schreef AlligatorNL het volgende:
Komop, hoe hard faal je als je de eerste letter van je username onder elke post neerzet
Zet dan desnoods je username in het geheel neer, dan faal je minder.
A.
Nee, maar misschien dat ie het snapt als ik op zijn taalniveau ga beginnen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:24 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Oh god, ben jij zo'n nieuwe Nederlander kanker allochtoon?
A.!
Je probeert in mijn ogen (en ik denk ook in de ogen van velen anderen) gewoon interessant over te komen door een post op het internet te ondertekenen, alleen faal je hierin grandioos. Er zijn niet voor niets mensen die reacties geven als de mijne gericht naar sappies zoals jij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je 'faalt' alleen als je modieuze woordjes als 'falen' nodig hebt in een dappere doch zinloze poging relevant te lijken.
En je schijnt mij te verwarren met iemand die waarde hecht aan de mening van een sippe schijtemmer
V.
gaafquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, maar misschien dat ie het snapt als ik op zijn taalniveau ga beginnen.
[ afbeelding ]
Dat is dan ook niet wat ik probeer, functionele analfabeet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:06 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je probeert in mijn ogen (en ik denk ook in de ogen van velen anderen) gewoon interessant over te komen door een post op het internet te ondertekenen, alleen faal je hierin grandioos.
WTF? YouTube -account gewist ivm 'use violation'.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:44 schreef CasB het volgende:
Wat voor filmpjes waren het dan, dat je verwijderd bent?
Ah, daar had ik even overheen gelezen. Thx.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
WTF? YouTube -account gewist ivm 'use violation'.
V.
Komt er een even om de hoek kijken zeg..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Kan je nagaan, zelfs zonder het te proberen faal je in het levenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet wat ik probeer, functionele analfabeet.
V.
Sappie?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:51 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Kan je nagaan, zelfs zonder het te proberen faal je in het leven![]()
Analfabeetje bent ook echt een sappie hè
Je weet wel, dat zijn arrogante gangster attention whores die alleen maar serieus zijn, toch de clown uithangen en vliegen naar je gezicht gooien als je fietst terwijl ze country muziek zingen.quote:
Blackadder.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:05 schreef leetzors het volgende:
Ik heb geen zin om het hele topic te lezen, dus om wat voor n soort filmpjes ging het?
clipjes worden ook niet meer embeddedquote:
Jij betaalt de hosting vast wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:42 schreef Salvad0R het volgende:
Jewtube. Winstbelustte prutsers. Tijd dat we eens een alternatieve website bouwen zonder die fossiele winst crap eromheen.
Bestaan allang, zijn alleen niet zo populair.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:42 schreef Salvad0R het volgende:
Jewtube. Winstbelustte prutsers. Tijd dat we eens een alternatieve website bouwen zonder die fossiele winst crap eromheen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:03 schreef LarryDavid het volgende:
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
Welk filmpje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:41 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kijk nu wel uit, want het 1 filmpje die bijna 2 miljoen keer bekeken is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |