Ik ben pas achter mijn oudste FOK! username gekomen, uit 2005. Maar volgens mij had ik in 2003/2004 ook al eens een account gemaakt maar da's zo lang geleden, weet die naam ook echt niet meerquote:Op zondag 19 april 2009 15:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ben ook vaak op Fok! geweest in mijn studententijd. Moet ergens 2001/2002 geweest zijn. Zat voornamelijk in WFL, maar ik heb geen idee wat voor username ik had
Ik heb ook nog een username van 2005, waar ik geen wachtwoord meer van heb...
Deze is van 2006, maar toen was ik dus niet nieuw op Fok!
Ik ben destijds voornamelijk gaan posten in topics over het geloof en (het ontbreken van) bewijs daarvan. Als ik die inlog weer had, zou wel stoer zijn
vroeger reageerde ik ook nog weleens op de FP, maar komt er eigenlijk vrijwel nooit meer vanquote:Op woensdag 22 april 2009 14:45 schreef Ezechielk het volgende:
Via de FP. Ik las daar altijd het nieuws, en wou er ook wel eens op kunnen reageren. Reggen, zo gezegd zo gedaan. Toen kwam ik er achter dat er ook nog een forum bij zat.... Beginning of the end
een versteegrobjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Weet nog wat dat mn eerste post in het Ajaxtopic compleet werd afgezeken omdat het een nieuwsbericht was van een week oud. Wist ik veel dat er een topic per dag doorheen ging.
Welkomquote:Op woensdag 4 november 2009 09:44 schreef STTSJT het volgende:
Na een poosje rond zitten te kijken, heb ik me vandaag aangemeld
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:08 schreef zarGon het volgende:
Via Google. Bij elke zoekquery kwam ik wel uit op het forum. Schijtirritant. 2002 een beetje mee zitten lurken, in 2003 geregistreerd en een beetje meegepost op de FP-nieuwsberichten. Af en toe wat gelurkt op het forum...
In 2006 geregistreerd en met deze account een beetje zitten posten op het forum... Lurck heel weinig op de FP, merendeels op het forum aanwezig..
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:02 schreef DjinN het volgende:
via mn exDie was altijd aant nieuwsposten...vond ik wel interessant allemaal dus toen ook maar een account gemaakt..eerst hele tijd gelurkt en toen gepost
Dat was met mn oude account en nu zit ik al 2 jaar met deze
Wie ?quote:
Een ander iets verwijten, terwijl je zelf amper posts hebt.quote:Op maandag 7 december 2009 01:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie ?
Ik ook door een medefokker omdat ie zei dat BB leuk was op Fok. Zelf postte en post ie hier amper.
Ik verwijt niemand iets. Ik constateer.quote:Op maandag 7 december 2009 09:13 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Een ander iets verwijten, terwijl je zelf amper posts hebt.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik verwijt niemand iets. Ik constateer.
Als ik constateer dat Feijenoord de laatste jaren niks meer wint wil het niet zeggen dat ik een hekel aan Feijenoord heb.
Je hoort bij de eersten Arcee. En de meest trouwequote:Op dinsdag 8 december 2009 02:13 schreef Arcee het volgende:
Via Big Brother.
De eerste uit 1999, uiteraard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |