Ah, daar had ik even overheen gelezen. Thx.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
WTF? YouTube -account gewist ivm 'use violation'.
V.
Komt er een even om de hoek kijken zeg..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
doe je onder elke post een V. net als tong eenonder zijn post? ? ?
Kan je nagaan, zelfs zonder het te proberen faal je in het levenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet wat ik probeer, functionele analfabeet.
V.
Sappie?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:51 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Kan je nagaan, zelfs zonder het te proberen faal je in het leven![]()
Analfabeetje bent ook echt een sappie hè
Je weet wel, dat zijn arrogante gangster attention whores die alleen maar serieus zijn, toch de clown uithangen en vliegen naar je gezicht gooien als je fietst terwijl ze country muziek zingen.quote:
Blackadder.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:05 schreef leetzors het volgende:
Ik heb geen zin om het hele topic te lezen, dus om wat voor n soort filmpjes ging het?
clipjes worden ook niet meer embeddedquote:
Jij betaalt de hosting vast wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:42 schreef Salvad0R het volgende:
Jewtube. Winstbelustte prutsers. Tijd dat we eens een alternatieve website bouwen zonder die fossiele winst crap eromheen.
Bestaan allang, zijn alleen niet zo populair.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:42 schreef Salvad0R het volgende:
Jewtube. Winstbelustte prutsers. Tijd dat we eens een alternatieve website bouwen zonder die fossiele winst crap eromheen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:03 schreef LarryDavid het volgende:
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
V.
Welk filmpje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:41 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kijk nu wel uit, want het 1 filmpje die bijna 2 miljoen keer bekeken is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |