Eerst was je nog logistiek medewerker.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
''Ik wil docent worden''
Okay wat voor opleiding doe je?
Uh leerlingassisenter maar ik ga nooit naar school
Dat ging dus niet over mezelf. En nu ga ik douchen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Eerst was je nog logistiek medewerker.
Over wie dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ging dus niet over mezelf. En nu ga ik douchen.
SPOILER: Plakkerig!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zonder mensen met principes is deze wereld nergenssquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:38 schreef Zotheid het volgende:
@ Mozy & Chai:Zie je nou! Een ik wil je brief!SPOILER: Plakkerig!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0 topics op naam. 14.gif
Ik denk dat we ongeveer zouden zijn waar we nu zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zonder mensen met principes is deze wereld nergenss
@ Mozy & Chai:Dat vind ik toch echt té.SPOILER: Plakkerig!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@ Mozy & Chai:SPOILER: Plakkerig!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het eigenlijk met jouw vriendin?quote:
Ow wacht.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |