SPOILER: Reeds gespeeld (niet meer in mijn bezit)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Lt.Surge op 04-10-2014 10:23:59 ]Sometimes you see knopjes
Hawx kan ik als het goed is van iemand lenen dus sorry.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:43 schreef koenie95 het volgende:
uncharted 1 + BF BC voor hawx?
Ik vind het goed. Ik ga je PM sturen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:49 schreef Jurgaah het volgende:
- Fallout 3 ruilen voor merc 2?:)
Ik stuur je PMquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:00 schreef Jappe90 het volgende:
Ik heb inFamous (nieuw) voor je liggen hier.
Ruilen voor Far Cry 2 + Battlefield BC ?
Die wil ik wel ruilen. Ik stuur je PMquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:29 schreef Pangafile het volgende:
Uncharted 1 ruilen voor een (of meerdere) van deze?
007 Quantum of Solace
Medal of Honor Airborne
Def Jam Icon
Skate.
Ratchet and Clank Tools of Destruction
Hij is helaas al wegquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:24 schreef M-unit het volgende:
mocht je onderhandeling over bad company niet doorgaan, houd ik mij aanbevolen
Jappe90 over een tijdje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:07 schreef M-unit het volgende:
damn,
iemand anders dit spel in de aanbieding?
Race spellen wil ik nog niet aan beginnen totdat ik een mooi stuurtje heb. (met een controler racen is kut). Heb je toevallig nog wat anders?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:38 schreef knuppelhout het volgende:
heb interesse in vooral resident evil 5. evt ook resistance 1 e/o 2,
re5 ruilen tegen midnight club - la?
ik heb nu alleen nog heavenly sword te ruil. leuk spel maar ik kom er niet aan toe doordat ik god of war op de psp en ps2 al speel, deze game heeft daar veel van weg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:43 schreef banapples het volgende:
[..]
Race spellen wil ik nog niet aan beginnen totdat ik een mooi stuurtje heb. (met een controler racen is kut). Heb je toevallig nog wat anders?
Ik ken het spel niet. Als ik tijd heb zal ik wat reviews en dergelijke opzoeken en kijken of het mij wat lijkt. Momenteel geen tijd om goed te zoeken aangezien ik niet op mijn eigen werkplek zit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:34 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
ik heb nu alleen nog heavenly sword te ruil. leuk spel maar ik kom er niet aan toe doordat ik god of war op de psp en ps2 al speel, deze game heeft daar veel van weg.
Topquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:36 schreef Skiet het volgende:
TVP voor wanneer ik Uncharted 2 uitheb gespeeld
Een vriend van me heeft toevallig gevraagd of ik dit spel online met hem wil spelen want single player vindt hij niet zo heel leuk. Dus Rainbow Six Vegas 2 wil ik eigenlijk nog even niet kwijt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:13 schreef Skiet het volgende:
Nou, Uncharted 2 bijna uitgespeeld hoor. Althans dat denk ik haha. Daarna ga ik even kijken of de multiplayer leuk is en dan wil ik hem misschien wel weg doen. Dus dat hoor je dan.
In de tussentijd.. verkoop je Rainbow six Vegas 2 ook gewoon los? Spel is nieuw wel voor weinig te krijgen zag ik al. Dus wat zou jij ervoor willen hebben nog?
Uncharted 1 heb ik al geruild met iemand anders. RE5 heb je van mijquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:09 schreef knuppelhout het volgende:
ass. creed: wel interesse in. heb geloof ik niet echt wat te ruil momenteel. uncharted 1 alleen, maar die heb ik geloof ik van jou!?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:05 schreef Pangafile het volgende:
12,50 voor Resistance 2?
Sorry, alleen ruilenquote:Op woensdag 18 november 2009 00:03 schreef sjeppert het volgende:
10 inc voor Assassins Creed
ruilen tegen een promo van wolfenstein?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:42 schreef banapples het volgende:
- Ratched and Clank: A crack in time
Wat houdt promo in?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ruilen tegen een promo van wolfenstein?
ander hoesje en geen boekje, spel zelf is wel gewoon normaalquote:
Prima, zie je PMquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:27 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ander hoesje en geen boekje, spel zelf is wel gewoon normaal
Heb je wat te ruil?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:41 schreef Gunsmoke het volgende:
waar ophalen, interesse in resistance 2 indien nog beschikbaar
Prima. Zie PMquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:10 schreef GolbeZeromus het volgende:
Mirror's Edge ruilen tegen Resistance 2?
Prima, zie PMquote:Op maandag 15 februari 2010 12:44 schreef WillFerrell het volgende:
Ninja Gaiden Sigma voor InFamous.
Ik ga over een half uur naar huis dan zal ik eens even kijken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef WillFerrell het volgende:
InFamous is binnen. Hopelijk Ninja Gaiden ook?
Prince of Persia heb ik vorige week van iemand kunnen lenen. sorry, heb het lijstje nog niet bijgewerktquote:
Rainbow six vegas 2 is wat mij betreft primaquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:36 schreef Entropic het volgende:
Ik heb wel interessen in prototype of rainbow six vegas 2! Ik hoor wel of de ruil je wat lijkt. (lost planet)
Voor borderlands?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:50 schreef Schunckelstar het volgende:
heavenly sword ruilen tegen iets van dit?
-bionic commando
-borderlands
-brothers in arms: hell's highway
-lair
-mercenaries 2: world in flames
-splinter cell: double agent
PM gestuurdquote:Op donderdag 22 april 2010 18:23 schreef MesaJJB het volgende:
Ik wil mijn HAWX wel tegen Prototype ruilen. Stuur maar een PM wat je er van vind.
Alle 3 de spellen hebben niet mijn interesse.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:47 schreef christian_kane het volgende:
- F.E.A.R.
- Transformers
- Legendary
allemaal ruilen voor assassin's creed II?
Of eventueel een andere spel?
FEAR 2 doen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:08 schreef JamMasterJustin het volgende:
jouw FEAR 2 of Ninja Gaiden 2 tegen mijn Saints Row 2 ruilen?
Ik denk dat ik me toch eens ga wagen aan een race spel. Sega Rally dus. Ik stuur PMquote:Op donderdag 29 april 2010 09:27 schreef impact010 het volgende:
1 van deze ruilen tegen Lost Planet
Metal Gear Solid 4
Sega Rally
NHL 09
Fifa 09
Smackdown vs Raw 09
Prima, zie PMquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:17 schreef M-unit het volgende:
dead space heb ik voor je, ruilen voor wolfenstein?
quote:
Meeste spellen heb ik al (gehad) en Soul Calibur is niet mijn type spel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:34 schreef vossen6 het volgende:
Ninja Gaiden sigma 2
tegen een of twee van devolgende:
- Lost Planet: extreme condition
- Bioshock
- Metal Gear Solid 4
- Soul Calibur IV
- Resistance 2
- Ratchet & Clank Quest for booty
Ik zie er helaas niks bij zitten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:28 schreef vossen6 het volgende:
heb ook nog voor Ninja Gaiden sigma 2
versie:
Europa NBA 2k7
Europa Condemned 2
USA Prince of Persia
Europa Resistance: Fall of Man
Europa Skate
Japan Mirror's Edge
USA The Simpsons Game
Europa Fallout 3
Europa Socom Confrontation
Europa Grid
Europa Saints Row 2
Ik heb Uncharted 2 niet (meer).quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:43 schreef Gunsmoke het volgende:
uncharted 2 ruilen tegen operation flashpoint: dragon rising.
Of iets van het onderstaande? of geld?
splinter cell double agent
mercenaries 2
NFS prostreet
NFS undercover
conflict: denied ops
sega rally
saints row 2
operation flashpoint: dragon rising.
Het lijstje "Reeds gespeeld" is een lijstje van spellen die ik in het verleden heb gehad. Die spellen zijn dus niet meer in mijn bezit. Sorry, misschien niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:56 schreef Gunsmoke het volgende:
meerdere van de onderstaande tegen Killzone 2 en resistance 2
mercenaries 2
NFS prostreet
NFS undercover
conflict: denied ops
sega rally
saints row 2
Ik hou je topic al even in de gaten voor eventuele updates maar er zit niks voor me bij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:47 schreef vossen6 het volgende:
zie je iets voor Mini Ninja's in mijn topic?
[TR] ps3 spellen
veel interesse hier
zelfde hierquote:Op donderdag 1 juli 2010 07:47 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik hou je topic al even in de gaten voor eventuele updates maar er zit niks voor me bij.
Topquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:37 schreef vossen6 het volgende:
Mini Ninjas in topconditie binnengekregen!
Ik hoor wel van je wanneer Bioshock 2 is ontvangen
Lost planet 2?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:31 schreef NeonPanda het volgende:
Resistance FOM tegen 1 van mijn spellen?
[TK/TR]PS3 Spellen
Borderlands vind ik een heel gaaf spel waar je veel tijd in kan steken. Als je de ruil niet 1 op 1 wil wat is dan jou idee?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:08 schreef Zspirit het volgende:
TVP ik heb God of war 3 maar ik vind alleen borderlands interessant
Prima, zie PMquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:19 schreef impact010 het volgende:
Dead Space en HAWX tegen GTA 4 stories
Primaquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef Sp33dFr34k het volgende:
Interesse in Dante's Inferno tegen Borderlands?
Topquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:12 schreef Symphonic het volgende:
Op aangepast.
Als je de juiste layout wil moet je het even in het topic posten, het komt niet mee vanuit de TR
Ik moet hem nog spelen. Zodra ik er klaar mee ben zal ik kijken of je hem nog niet hebt. Eat lead lijkt me op zich wel leuk.quote:Op maandag 6 september 2010 16:02 schreef Wouter36 het volgende:
GTA Episodes voor iets uit mijn topic?
Op zich zou dat wel kunnen. Ik moet beide spellen alleen nog spelen dus dat duurt nog wel even.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:45 schreef dirkmeister het volgende:
ik heb RDR te ruil
voor the saboteur en batman?
ok, doorspelen maarquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:34 schreef banapples het volgende:
[..]
Op zich zou dat wel kunnen. Ik moet beide spellen alleen nog spelen dus dat duurt nog wel even.
Helaas geen interesse in.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:28 schreef Kingside het volgende:
Motorstorm 2 ruilen tegen Bayonetta of Dante's Inferno?
Het is niet mijn type spel maar mijn collega vindt dit wel erg leuk. Ik zal even aan hem vragen of hij deze wil. Welk spel zou je interesse in hebben?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:22 schreef 19FR08 het volgende:
Interesse in oblivion (game of the year) dus incl. uitbreidingen?
Ik zou evt interesse hebben in gta.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:10 schreef banapples het volgende:
[..]
Het is niet mijn type spel maar mijn collega vindt dit wel erg leuk. Ik zal even aan hem vragen of hij deze wil. Welk spel zou je interesse in hebben?
Helaas, collega heeft hem al op de PC gespeeld.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:10 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Ik zou evt interesse hebben in gta.
oke, primaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:20 schreef banapples het volgende:
[..]
Helaas, collega heeft hem al op de PC gespeeld.
quote:Crack in time heb ik niet.Op woensdag 27 oktober 2010 10:14 schreef MinatoNamikaze het volgende:
R&C crack in time heb je die?, en anders voor hoeveel gaat ToD weg?
Ik ben er net mee begonnen maar eind deze week zal denk ik niet lukken. Heb wel erg interesse, als ik hem heb uitgespeeld laat ik het weten maar dat zou nog wel wat langer dan een week kunnen duren.quote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef Haque het volgende:
Ik heb prince of persia forgotten sands aan het eind van de week denk ik wel uitgespeeld en ik ben wel benieuwd naar Just Cause 2. Als je deze ruil wil doen heb jij just cause 2 dan aan het eind van deze week uitgespeeld?
Heb al aan 2 vrienden belooft dat ze hem mogen lenen dus het kan wel even duren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb wel interesse in Brotherhood als je die uitgespeeld hebt.
Prima, PMquote:
Is prima. PMquote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef Schunckelstar het volgende:
enslaved ruilen tegen army of two: 40th day?
Assasin's Creed Brotherhood is al weg. Ik moet de OP even bijwerken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:15 schreef Spiced92 het volgende:
Call of Duty MW2 voor Assasins creed Brotherhood?
Nee, helaas geen interesse in.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:44 schreef ShevaJB het volgende:
Ben je geïnteresseerd in Fifa World Cup 2010?
Brutal legend zou wel kunnen. Voor welk spel zou je hem willen ruilen?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef Sp33dFr34k het volgende:
He Paul, interesse in Brutal Legend of Wanted: Weapons of Fate?
Oke, dan zijn iig de laatste die ik uitgespeeld heb..quote:Op zondag 6 maart 2011 13:00 schreef banapples het volgende:
[..]
Brutal legend zou wel kunnen. Voor welk spel zou je hem willen ruilen?
Bioshock 1 heb ik al gespeeld en ik weet niet precies wat je met Tom Clancy ATW bedoelt. Of was het de bedoeling dat het hier moest staan [CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 18quote:Op zondag 6 maart 2011 13:14 schreef knuppelhout het volgende:
bioshock 1 uitgespeeld dit weekend, dus te ruil. (blijft een geweldig spel, de sfeer is echt ongekend)
ook tom clancy ATW (ik geloof deel 2 maar weet ik niet zeker) te ruil
Je hoeft hem voor mij niet vast te houden. Het kan nog even duren voordat ik RDR of DR2 heb uitgespeeld maar ik laat het tegen die tijd wel weten.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:20 schreef Sp33dFr34k het volgende:
[..]
Oke, dan zijn iig de laatste die ik uitgespeeld heb..
Ik heb wel interesse in RDR of DR2, beide nog niet beschikbaar zie ik nu, maar indien interesse houd ik hem wel voor je vast.
Dat kan wel. Ik ga nu een PM sturenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:24 schreef Sp33dFr34k het volgende:
Star Wars: Force unleashed tegen Brütal Legend?
Heb al een aantal keer gekeken naar Heavy Rain maar na wat gameplay beelden gezien te hebben is het toch echt niet mijn type spelquote:Op maandag 16 mei 2011 15:09 schreef Schunckelstar het volgende:
hoi.
vanquish ruilen tegen heavy rain?
ben wel pas vrijdag weer thuis, dus mocht je interesse hebben, eerder kan ik niet verzenden
Wellicht 2 oudere spellen?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:37 schreef Haantje_de_voorste het volgende:
Ik wil Killzone 3 wel ruilen, maar ik vind dat er geen 1 gelijkwaardig spel in je lijstje staat helaas
Dat is prima. PMquote:Op maandag 16 mei 2011 16:09 schreef Haantje_de_voorste het volgende:
Wat denk je van Bad Company 2, en eh nja doe saints row en dan maar bij, omdat ik die nog nooit gespeeld heb :p.
De OP is volledig bijgewerkt maar hier nog een lijstje met spellen die beschikbaar zijn:quote:Op donderdag 1 september 2011 13:25 schreef peejdorie het volgende:
kun je een lijstje posten met de games die nog beschikbaar zijn?
Vanquish heb ik al gehad en Dragon Age heb ik geen interesse in helaas.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:10 schreef Schunckelstar het volgende:
duke nukem ruilen tegen dragon age 2 of vanquish?
Dan hou ik hem liever om eventueel te ruilen voor een ander spel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:10 schreef asabeta1 het volgende:
Ik bied ¤15 inclusief, bij Zavvi kost ie 17,85 pond, das omgerekend ¤20,31.
Ik heb even nagedacht maar ik heb geen interesse in black opsquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:03 schreef Schunckelstar het volgende:
Dead to rights ruilen tegen black ops?
heb helaas alleen geen boekje bij black ops
Is er alquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misschien geen idee om een algemeen PS3 Ruiltopic te maken?
Verkoop vind ik momenteel niet interessantquote:
Dat spel wil ik wel eens proberen. PMquote:Op zondag 1 april 2012 09:14 schreef Schunckelstar het volgende:
rayman ruilen tegen ico/ shadow of the colossus?
Ik heb wat gameplay bekeken maar dat spel lijkt mij niks.quote:
[CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 21 daar is een centraal topic maar mijn lijstje is wat te lang om daar elke keer neer te zetten en netjes bij te houdenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misschien geen idee om een algemeen PS3 Ruiltopic te maken?
Nee sorry, geen interesse in.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:32 schreef Schunckelstar het volgende:
uncharted 3 ruilen tegen demons souls?
Helaas geen interesse in.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:31 schreef aniihakobyan het volgende:
Geïntresseerd in Tony Hawk Shred+Skateboard+Sensor ?
Winkelprijs is 90 euro, maar wil wel gewoon ruilen als kan/als je wilt;p
Voor ¤12,50 stuur ik hem netjes in een bubbelenveloppe naar je toe.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:41 schreef RobertNL het volgende:
Wil je Red Dead Redemption ook zonder ruil van de hand doen? (zo ja voor welke prijs?)
Nee, sorryquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:31 schreef BrokenArrow het volgende:
Far cry 3 ruilen voor ghost recon?
Ik heb wat gameplay beelden en reviews opgezocht maar het is niet mijn type spel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:59 schreef Schunckelstar het volgende:
Borderlands 2 ruilen tegen ni no kuni?
Kan wel pas vanaf dinsdag of woensdag versturen
tegen bioshock infinite dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:14 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb wat gameplay beelden en reviews opgezocht maar het is niet mijn type spel.
Die ben ik momenteel aan het spelenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
tegen bioshock infinite dan?
daar ben ik volgens mij ook bijna doorheen
Ik zie er helaas niks bij zitten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:47 schreef VampiricDemon het volgende:
History Great Battles Medieval,
Sims 3,
Scene it? Bright lights! Big screen!
Nier
Knight's Contract
Sorcery
Singstar Abba
Mirror's Edge
How to train your Dragon
Iets van bovenstaande ruilen tegen Lollipop chainsaw?
Goed om te horen.quote:
PMquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:13 schreef Jimbo het volgende:
Hoeveel zou je voor mass effect 2 willen hebben
Ik ga er even over na denken, iemand op MP bood hem voor de helft aan, hoop stiekem dat ik die kan regelen.quote:
Ik heb wat gameplay en reviews opgezocht maar het is geen spel voor mij denk ik.quote:
Jammer dat het een promo is. Ik zal als ik thuis ben nog even wat gameplay en reviews opzoeken van Remember Me. Ik laat het je weten als de gameplay beelden mij overtuigd hebben.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:33 schreef aniihakobyan het volgende:
Ik heb Remember Me(promo) voor je. Ruilen tegen Metro?
Sorry geen interesse inquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Heb je interesse in Yakuza Dead Souls?
PM terugquote:
Jazeker! Maar jij was op zoek naar CoD: Ghosts en die heb ik nietquote:
Als je gta 5 overkoopt ga ik hier nog verder opzoek naar ghosts. Dat is ook een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:51 schreef banapples het volgende:
[..]
Jazeker! Maar jij was op zoek naar CoD: Ghosts en die heb ik niet. Ik heb eventueel wel The Last Of Us voor je of iets anders uit het lijstje in de OP. Kopen wil ik even niet doen vanwege een backlog aan spellen.
Nee sorry, geen interesse in kopen momenteel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef Snever het volgende:
[..]
Als je gta 5 overkoopt ga ik hier nog verder opzoek naar ghosts. Dat is ook een mogelijkheid.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:06 schreef banapples het volgende:
[ afbeelding ]
Onderstaand een lijst met PS3 spellen die ik kan aanbieden. Bij een aantal spellen staat ook een verkoopprijs. Ruilen geniet echter de voorkeur.
Onderstaande spellen zijn te koop
De prijs die er bij staat is een prijs inclusief verzenden.
Brink ¤5,-
Condemned 2 ¤5,-
Dead to Rights: Retribution ¤7,50
Duke Nukem Forever ¤5,-
Homefront ¤5,-
Kane&Lynch: Dead men ¤5,-
Mercenaries 2 ¤5,-
Red Faction Armageddon ¤7,50
Red Faction Guerrilla ¤7,50
Resistance: FOM ¤7,50
Syndicate ¤5,-
Ik kan het volgende te ruil aanbieden:
Battlefield 3 (online code is tegenwoordig gratis!)
Binary Domain (Limited Edition)
Crysis 3
Dead Island: Riptide
Deadpool
Metal Gear Rising: Revengeance
Metro: Last Light (Limited edition)
Ninja Gaiden 3 (online code niet gebruikt)
Saints Row: The Third (online code niet gebruikt)
Sly Trilogy
Splinter Cell: Blacklist
The Last of Us
Op zoek naar :
Assasin's Creed 4 Black Flag
Battlefield 4
Castlevania: Lords of Shadow 2
GTA 5
Ratchet & Clank: Trilogy
Remember Me
Saints Row IV
Thief
Andere spellen mogen ook altijd aangeboden worden
Ik heb geen interesse in race- en/of sport games
Reeds in mijn bezit (binnenkort beschikbaar?):
Batman: Arkham Origins
Dead Space 3
Ratchet & Clank: Nexus
Resident Evil 6
The Darkness 2
The House of the Dead: Overkill
2 van mijn oudere spellen voor 1 nieuwe is ook mogelijk.Ik heb Remember Me voor je(wel promo) die ik wel zou willen ruilen voor DeadpoolSPOILER: Reeds gespeeld (niet meer in mijn bezit)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol.
Spellen van EA waarvan de code gebruikt is, kunnen idd gratis in de Playstation Store een nieuwe online code downloaden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:44 schreef Schunckelstar het volgende:
the last of us ruilen tegen battlefield 4?
heb online gespeeld maar begreep uit het ps3 ruiltopic dat een online code tegenwoordig gratis is (?)
nice, dank!quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Spellen van EA waarvan de code gebruikt is, kunnen idd gratis in de Playstation Store een nieuwe online code downloaden.
Helaas geen interesse in een promo van dit spel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:35 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Ik heb Remember Me voor je(wel promo) die ik wel zou willen ruilen voor Deadpool
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:44 schreef Schunckelstar het volgende:
the last of us ruilen tegen battlefield 4?
heb online gespeeld maar begreep uit het ps3 ruiltopic dat een online code tegenwoordig gratis is (?)
Ja sorry, ik heb er nog even over nagedacht maar ik sla Battlefield 4 toch even over.quote:
ah ok, helaas!quote:Op woensdag 16 april 2014 19:33 schreef banapples het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb er nog even over nagedacht maar ik sla Battlefield 4 toch even over.
¤12,50 inclusief verzenden dan krijg je hem netjes in een bubbelenveloppe opgestuurd.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:05 schreef -tape- het volgende:
Wil wel Crysis 3 kopen, wat wil je er voor?
Sorry, ik had battlefield 4 nog niet uit de OP gehaald. Ik heb een TR gemaakt om hem eruit te halen.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:04 schreef I.C.O.N. het volgende:
Niet alles gelezen maar ik heb bf4 voor je voor THE last of us?
Edit - sorry lees het al
Akkoordquote:Op donderdag 17 april 2014 08:38 schreef banapples het volgende:
[..]
¤12,50 inclusief verzenden dan krijg je hem netjes in een bubbelenveloppe opgestuurd.
PMquote:Op donderdag 17 april 2014 13:00 schreef -tape- het volgende:
[..]
AkkoordIk hoor wel waar het geld heen mag.
Ik ben overigens te vinden in Den Haag of Leiden, dus ophalen eventueel mogelijk.
Ik had nog wel zo lang nagedacht over hoe ik dat het beste kon omschrijvenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:58 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moest de TR 4 keer lezen voor ik 't begreep
#ikbenachterlijk
quote:Op donderdag 24 april 2014 06:41 schreef Remcaw het volgende:
Ik heb gta 5 te ruil tegen bf4, misschien wil 1 van de bovenstaanden in een driehoekje ruilen?
Mijn gta5 naar banapples
Last of us van banapples naar schunkelstar of icon
Bf4 van 1 van hrn naar mij toe
Dat zie ik ook wel zitten. Ik ga even een PM sturen.quote:
Ik heb mij erg vermaakt met Bad Company 2 en Battlefield 3 maar ik sla 4 toch even over.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb nog een Battlefield 4 liggen, weet niet of je die ergens tegen wilt ruilen?
Yakuza geprobeerd maar het is echt niet mijn type spelquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:52 schreef Schunckelstar het volgende:
yakuza dead souls ruilen tegen Dead Island: Riptide?
Ik denk dat je dit in het centrale topic had willen plaatsen (V&A / [CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 25) maar ik heb eventueel wel interesse in Dark Souls. Zit er wat voor je bij in de OP?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:06 schreef Dibble het volgende:
Ik heb hier te ruil
Demon Souls
Dark Souls goty
Dishonored
spellen die k zoek
ff13
ff13-2
lightning returns
mgs hd collection
ffx hd collection
uncharted 3 goty
uncharted 2
Er zit een code bij het spel. Bij de code zelf staat geen vervaldatum.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:43 schreef KingLysandus het volgende:
Valt de extra content van Metro nog te downloaden? Of zijn het codes?
Interesse,in AC4?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:38 schreef banapples het volgende:
[..]
Er zit een code bij het spel. Bij de code zelf staat geen vervaldatum.
Jammer. Helpt het als ik zeg dat ik het wel een unieke ervaring vond?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:28 schreef KingLysandus het volgende:
Bij nader inzien niet. Metro lijkt me toch niet zo bijzonder.
Metro is echt een geweldige game, zelfs als je niet zo van FPS houd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:28 schreef KingLysandus het volgende:
Bij nader inzien niet. Metro lijkt me toch niet zo bijzonder.
Bedankt voor je reactie. Ik zag dat het topic al op slot was dus ik ging er van uit dat het spel al weg was. Ik heb hem inmiddels met iemand anders kunnen ruilen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:03 schreef Remcaw het volgende:
Je had gereageerd op mijn advertentie van watch dogs die te koop staat. Zie echter geen interessante game om tegen te ruilen.... weet ook niet of ik nog nieuwe games wil..
Ik denk dat je die vraag hier had willen plaatsen: V&A / [CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 25quote:
O sorry, ik dacht dat dat dit topic wasquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:31 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik denk dat je die vraag hier had willen plaatsen: V&A / [CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 25
Ik heb hem namelijk niet
Die is niet echt meer up-to-date aangezien ik momenteel niet echt PS3 spellen meer zoek. Ik had gezien dat je thief aanbood en GTA 5 zocht. Ik heb er over nagedacht maar ik speel thief liever als ik de PS4 heb.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |