Het dekt de lading niet echt. Nu denkt iederen dat het weer een typische schietpartij is, terwijl er duidelijk meer aan de hand is.quote:
Ja ondertussen wel een beetje:quote:Op donderdag 5 november 2009 22:56 schreef sp3c het volgende:
voorlopig is er nog nix bekend behalve dat er een schietpartij is geweest
Over het slachtoffer van een brute verkrachting. Kan dit zomaar?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:17 schreef specialmember het volgende:
Nou we kunnen de conclusie al trekken en een korte quiz starten, wie de beide juist heeft mag TS 1.5 uur lang skullfucken.
Dat wijf is...?
a:) Dom
b:) Lelijk
c:) Een golddigger
Wat gaat er dan verloren...?
a:) Niets
b:) Antwoord b bestaat niet.
Persoonlijk vind ik dit erger:quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Over het slachtoffer van een brute verkrachting. Kan dit zomaar?
quote:wie de beide juist heeft mag TS 1.5 uur lang skullfucken.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Over het slachtoffer van een brute verkrachting. Kan dit zomaar?
Is weg. Had het al genote maar vergeten weg te halen doordat ik thuis werd weggeroepenquote:
Gelukkig nog voordat iemand het juiste antwoord had gegeven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:21 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Is weg. Had het al genote maar vergeten weg te halen doordat ik thuis werd weggeroepen
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:23 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Gelukkig nog voordat iemand het juiste antwoord had gegeven.
Een beetje wel ja. De eerste die mij probeert te "skullfucken" snij ik natuurlijk van onder tot boven open.quote:
lol. slapjanus. kom maar eens langs. ik heb al een diep graf voor je gegraven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:31 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Een beetje wel ja. De eerste die mij probeert te "skullfucken" snij ik natuurlijk van onder tot boven open.
Vreemd. In één post zeggen dat je je én sexueel tot me aangetrokken voelt, én dood wil...quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. slapjanus. kom maar eens langs. ik heb al een diep graf voor je gegraven.
lol. slapjanus.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Vreemd. In één post zeggen dat je je én sexueel tot me aangetrokken voelt, én dood wil...
Ben je weer eens dronken ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |