Maxxjes had ik wel, maar een aussie mocht ik niet van mijn moeder, want die vond dat ordinair.quote:Ik zou nu nog steeds niet weten waar ik in hemelsnaam het geld vandaan had moeten halen voor aussies en maxies...
Heb je ooit een een JW green label gedronken?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo!? Heb je hem als een bekeken?!?!
[..]
BraafIk ben zoals de Queen in de serie KINGS. Dus pas op!
[..]
Nee toen zat ik nog in de fashion-faux-pas kast
Ik ging toen ik op de milledare zat naar de Carte Blanche in Weert, de Time-Out in gemert en eens naar de peppermill in heerlenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, ik weet het.
maar ik heb daar leuke dingen meegemaakt. vooral eigenlijk in axis nog. axis. om half 9 al naar die kroeg gaan zodat je om 9 uur gratis naar binnen kon lopen.
Goh, had ik van jou niet verwacht.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb vroeger een folderwijk gelopen. Verdiende ik zo'n 20 gulden mee. Als ik dan ook nog een joint er bij zou opsteken, zou ik 15 gulden in de week kunnen sparen. Aussie kostte zo'n 250 gulden, maxxies 300 gulden.... Dat was dan best lang sparen naar mijn mening.
Nee, dat echt nooit.. Bij mij in de buurt woonde echt een ontzettend mooie meid, maar die zat helemaal onder dat "soort" tatoeages en had ook haar haar half afgeschoren. Echt zonde. Volgens mij ziet ze er nog steeds zo uitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:15 schreef Ripley het volgende:
En mijn haar wegscheren zou ik al helemaal nooit doen
Ieder zijn dingquote:
deden jullie vroeger ook weleens tienen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ieder zijn ding
Ik had trouwens wel een aussie en maxjes. Maar daar voetbalde ik in en opDe broek was al snel groen op de knieen en de schoenen gingen wonder boven woder wel lang mee maar zagen er niet uit
Na een maand of 2 was die lip voorop los enzo
Die op Stratum?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:19 schreef Feitosa het volgende:
Ik ging vaak naar de Sands om gabbers uit te lachen.
Dat en snelschietenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:18 schreef dawg het volgende:
[..]
deden jullie vroeger ook weleens tienen?
Erg is dat hè? Ik bedoel, je ziet tegenwoordig in plaats van overjarige hippies ook overjarige gabbers, dan denk ik wel eens: Het was leuk toen je 16 was, maar grow up zeg.quote:Nee, dat echt nooit.. Bij mij in de buurt woonde echt een ontzettend mooie meid, maar die zat helemaal onder dat "soort" tatoeages en had ook haar haar half afgeschoren. Echt zonde. Volgens mij ziet ze er nog steeds zo uit
Ja, die van de 110 bommeldingen per maand.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:18 schreef dawg het volgende:
[..]
deden jullie vroeger ook weleens tienen?
ik ging weleens gewoon met 9 keepen, en dan nog winnen omdat ik bijna elke kans ook probeerde te scoren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat en snelschieten
Alleen ze waren te bang om billenbranden te doen voor de verliezer
En ik kom juist nu ff buurten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:11 schreef dick_laurent het volgende:
gabbers unite? haha ok ik denk dat ik deze effe over sla
Ik had lekker de allereerste Reebok pump schoenen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
Nike Air Max kocht ik altijd op de Zwarte Markt
ja, en dan 1 iemand op de grond laten liggen voor een omhaalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:21 schreef dawg het volgende:
[..]
gewoon schot 1, koppen 2, knie 3, omhaal 5?
PB!quote:Klutsie met je maxxies
Ik zag laatst een oud klasgenootje. Was DE gabber van de school. Nazi ideeen enzo erbij. Een keer moesten we wat maken met knutselen, had hij de duitse vlag en de duitse adelaar en foto's van Hitler gebruikt. En hij kreeg nog een voldoende ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Erg is dat hè? Ik bedoel, je ziet tegenwoordig in plaats van overjarige hippies ook overjarige gabbers, dan denk ik wel eens: Het was leuk toen je 16 was, maar grow up zeg.
Of nog erger: kinderen van 14 met bombers met "hardcore will never die!!! " erop.
Had die niet ooit van die blacklight boven, en dan smurven in neonverf op de muur geschilderd?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja, die van de 110 bommeldingen per maand.
Vriend van me mocht altijd doorlopen en ik werd altijd uitvoerig gefouilleerd en met de detector gescand.
Ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
Ik had palladiums en timberlands en all stars
Helemaal. Omhaal was 4 volgens mij. Hakje 2 of 3. Snoekduikend koppen was 10. We speelden op beton tegen een fietsenstalling van een school. *auw*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:21 schreef dawg het volgende:
[..]
gewoon schot 1, koppen 2, knie 3, omhaal 5?
Jij??quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
Nike Air Max kocht ik altijd op de Zwarte Markt
Abraxas, van Flamman & Abraxasquote:
Ik heb nu Timberlands (voor het wandelen) en ik heb al jaren minstens 1 paar All Starsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
Uitstekend, 21 november komt mijn eerste plaat uit.quote:
Je bestelde 2 McHitler, een MIlkshake Witte Chocola en een Jodenkoek?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zag laatst een oud klasgenootje. Was DE gabber van de school. Nazi ideeen enzo erbij. Een keer moesten we wat maken met knutselen, had hij de duitse vlag en de duitse adelaar en foto's van Hitler gebruikt. En hij kreeg nog een voldoende ookToen ik hem zag laatst was hij nog steeds kaal maar hij zat niet meer op een Cita op het schoolplein. Ik zag hem staan toen ik door de drive-in van de Mac reed
Nee, want DJ Paul heeft de echte hardcore kapot gemaaktquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:25 schreef Ang3l het volgende:
DJ paul mogen we zeker in dit topic niet noemen he?
Waarom niet? DJ Paul is helemaal gerehalibiteerd ondertussen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Abraxas, van Flamman & Abraxas
DIE kon pas hakkuh![]()
![]()
![]()
DJ paul mogen we zeker in dit topic niet noemen he?
Dat soort doorgeslagen types zaten er idd ook bij ja. Heb ooit een avond lang bij vrienden naast een gozer gezeten die alleen maar portretten van Adolf aan het tekenen was.quote:Ik zag laatst een oud klasgenootje. Was DE gabber van de school. Nazi ideeen enzo erbij. Een keer moesten we wat maken met knutselen, had hij de duitse vlag en de duitse adelaar en foto's van Hitler gebruikt. En hij kreeg nog een voldoende ook Toen ik hem zag laatst was hij nog steeds kaal maar hij zat niet meer op een Cita op het schoolplein. Ik zag hem staan toen ik door de drive-in van de Mac reed
Ik had echt teveel schoenen gewoon, nu nogquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
Correct,en dan open en bloot coke snuiven aan de tafels.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had die niet ooit van die blacklight boven, en dan smurven in neonverf op de muur geschilderd?Maar dat is wel een aantal verbouwingen geleden hoor.
Gaaf joh! Weet idd nog wel dat je daar toen mee bezig was en dacht dat het er nooit van zou komen! Tof voor je.quote:Uitstekend, 21 november komt mijn eerste plaat uit.
Kan me nog herinneren dat ik in deze reeks toen het over dromen ging zei dat me dat wel heel tof zou lijken, en zowaar komt het nog uit ook, woeiiiiiiiii
Met jou ook alles kits neem ik aan ?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:27 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, want DJ Paul heeft de echte hardcore kapot gemaakt
Gepoort worden (niks panna of ander gelul) was het dubbele bij ons. Dus poortje met schot is 2, koppen 4, etc.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helemaal. Omhaal was 4 volgens mij. Hakje 2 of 3. Snoekduikend koppen was 10. We speelden op beton tegen een fietsenstalling van een school. *auw*
Heb nog wel een paar kleine feestjes in de planning staan ja, 14 november bv. in de Poema, of 19 december in Tivoli de Helling, kom je ook ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gaaf joh! Weet idd nog wel dat je daar toen mee bezig was en dacht dat het er nooit van zou komen! Tof voor je.
Met mij alles ook goed, ga jij nog feestjes pakken dit jaar?
http://www.youtube.com/view_play_list?p=5366F26A099227F5quote:
Het is hem vergeven. Hij heeft daarna echt goeie shit uitgebracht (en doet dat nog steeds) en organiseert meesterlijke feesten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:27 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, want DJ Paul heeft de echte hardcore kapot gemaakt
Zoek je bengeltje? Ze was hier wel vandaagquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Uitstekend, 21 november komt mijn eerste plaat uit.
Kan me nog herinneren dat ik in deze reeks toen het over dromen ging zei dat me dat wel heel tof zou lijken, en zowaar komt het nog uit ook, woeiiiiiiiii
Met jou ook alles kits neem ik aan ?
En Singles, waar is Bengeltje ?
Weettikkut. Dat was taboe bij de gabbers waar ik mee omging. verrader, Commercieel. Happy hardcore etc.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom niet? DJ Paul is helemaal gerehalibiteerd ondertussen.
Ja hij is van top naar flop naar top gegaanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weettikkut. Dat was taboe bij de gabbers waar ik mee omging. verrader, Commercieel. Happy hardcore etc.
Hij ging commercieel pas heel erg naar flopperdeflop toen die nieuwe zangeres kwam. Lillik wijf!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hij is van top naar flop naar top gegaan
Next timequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bestelde 2 McHitler, een MIlkshake Witte Chocola en een Jodenkoek?
Neuh niet specifiek hoor, maar in de korte tijd dat ik hier regelmatig kwam kijken was zij ook vaste klant, vandaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoek je bengeltje? Ze was hier wel vandaag
I am a raver, can't you see, do you wanna rave all night with mequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:33 schreef Ang3l het volgende:
It's the lyyyyyyynx baby!
When I dream my little fantasy!
laaaa lalalalalaa laaaaaa lalalalalalala laaaaaa!
quote:
Goed, het decorum is wederom ver te zoeken, zucht.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:33 schreef Ang3l het volgende:
It's the lyyyyyyynx baby!
When I dream my little fantasy!
laaaa lalalalalaa laaaaaa lalalalalalala laaaaaa!
Ze is geen Single meer hequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Neuh niet specifiek hoor, maar in de korte tijd dat ik hier regelmatig kwam kijken was zij ook vaste klant, vandaar.
14e kan ik wel ff kijken, want dan ben ik toch in de buurt van Utreg ws.quote:Heb nog wel een paar kleine feestjes in de planning staan ja, 14 november bv. in de Poema, of 19 december in Tivoli de Helling, kom je ook ?
Lipstickquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:35 schreef STING het volgende:
[..]
I am a raver, can't you see, do you wanna rave all night with me
Ze komt hier nog af en toequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Neuh niet specifiek hoor, maar in de korte tijd dat ik hier regelmatig kwam kijken was zij ook vaste klant, vandaar.
Dat soort dingen brengen we niet naar buiten! Wat moet het plebs wel niet denken nu?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat onze nubische slaven het maar niet horen!
http://partyflock.nl/party/160524:Wighnomy_Brothers.htmlquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
14e kan ik wel ff kijken, want dan ben ik toch in de buurt van Utreg ws.
Van Del tot Dame?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, het decorum is wederom ver te zoeken, zucht.
Misschien moeten we je toch maar naar Engeland sturen naar zo'n speciale school om te kijken of we nog wat ladylike qualities in je kunnen krijgen.
Die weten niet wat nubisch isquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:37 schreef Belsezar het volgende:
Dat soort dingen brengen we niet naar buiten! Wat moet het plebs wel niet denken nu?
Domme duifquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:38 schreef Feitosa het volgende:
D,r staat nu een afdruk van een duif op m,n raam.
Ohh!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:38 schreef stbabylon het volgende:
I kiss your lips and close my eyes
Take you away to paradise
And everyone will see
That I love you and you love me
(ook zonder moeite uit het hoofd)
Poema is altijd gezellig, dus ik hou je op de hoogte.quote:Mocht je gaan, laat 't dan ff weten, doen we ff een biertje !
En dan moest ik de bubbels laten staan he?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van Del tot Dame?
Zeg1 Ik kan me best wel heel keurig gedragen ja!
*BURP* Ohh... pardon
Hmm, ok gelukkig maar.quote:
Goed nummerquote:
ja met dat popje met tepels en zoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Indeed, met een mierzoet roze single hoesje
Dat was niet van de champoepel!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan moest ik de bubbels laten staan he?
quote:[..]
Hmm, ok gelukkig maar.
Was trouwens bijna mijn naam geweest als ik een meisje was geworden, Nubia
Ok, maar hou er wel rekening mee dat er weer een nieuwe doos champie moet komen he?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was niet van de champoepel!!!
[..]
De mijne Jacqueline.
Ik mag hopen voor je dat het ]deze is, want dan heb je een goudmijntje in handen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed nummer
edit: heb ik volgens mij thuis nog op 12"
Maar weet het niet zeker. Iig Gabber Paradise, weet niet of Drop It daar ook op staat.
Geef je nou je voorliefde voor MJ toe?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:48 schreef Belsezar het volgende:
Al die gabber troep, zucht.
Gelukkig is er op de radio andere muziek
De bijbelse manier dus. Zijn je ouders gelovig Rip?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:48 schreef Ripley het volgende:
Ik had Michael (met puntjes op de e) geheten als ik een jongen was
Nee, mijn ouders zijn absoluut niet gelovigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De bijbelse manier dus. Zijn je ouders gelovig Rip?
Nee, dat is hem niet Gabbers Paradise is ook van Chosen Few bedenk ik me nu.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor je dat het ]deze is, want dan heb je een goudmijntje in handen.
Ik zag bij de Sligro helemaal knalletje roze Moet voor iets van 100 eur per fles.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, maar hou er wel rekening mee dat er weer een nieuwe doos champie moet komen he?
quote:Jacks! Absolutely Fabulous
Blood for blood, Born from pain & Death before dishonorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:09 schreef ArTiC het volgende:
gappies
hardcore
Ryker's, Sick of it All, Agnostic Front
Niet alles maar dit nummer is lekkerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef je nou je voorliefde voor MJ toe?
Dan mag ik ook toegeven dat ik zaterdag een semi-nude shoot heb, met DJ Abraxas naar bed ben geweest (van de Party animals), dat ik uit een boerendorp kom en dan ik ooit vreemd ben gegaan!
Kan me niks schelenquote:
De echte partyanimals zijn nog tof, die nieuwe snotjongensquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet alles maar dit nummer is lekker
Je zit niet stil he![]()
Een jongen uit de wijk waar ik opgroeide zat bij de partyanimals
Daar gáát mijn kans om dirt-cheap herrie te scoren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet Gabbers Paradise is ook van Chosen Few bedenk ik me nu.
Maar ik zal die site eens naast mijn platencollectie leggen
Ik heb Abraxas nog een keer zien draaien in de Vrankrijk, allemaal spaanse dreadlocks die geen idee hadden wat er aan de hand was met al die stuiterende mannetjes overal.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
De echte partyanimals zijn nog tof, die nieuwe snotjongens
5 kistjes doen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag bij de Sligro helemaal knalletje roze Moet voor iets van 100 eur per fles.
Maar
[..]
Je weet maar nooitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders zijn absoluut niet gelovigIs ook niet handig als je in de Amsterdamse horeca zit he
Daar staat ie niet bijquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet alles maar dit nummer is lekker
Je zit niet stil he![]()
Een jongen uit de wijk waar ik opgroeide zat bij de partyanimals
Die met de armen over elkaar
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wanneer Houtje(achternaam van hout) erbij kwam maar dat is zeker al dik 12, 13 jaar terug.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
De echte partyanimals zijn nog tof, die nieuwe snotjongens
Ja volgens mij doet ie nog steeds wel wat. Ik zie iig vaak een feest in z'n naam staan. Ik spreek 'm alleen nooit meer. One night stand hoort one night stand te blijven hequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb Abraxas nog een keer zien draaien in de Vrankrijk, allemaal spaanse dreadlocks die geen idee hadden wat er aan de hand was met al die stuiterende mannetjes overal.
quote:Maar goed, ik kom geloof ik zomaar een SC in stormen, dus geef Kluts maar de schuld ofzo.
Spanjaarden, Italianen en Fransozen gaan standaard het gekste op Hardcore.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb Abraxas nog een keer zien draaien in de Vrankrijk, allemaal spaanse dreadlocks die geen idee hadden wat er aan de hand was met al die stuiterende mannetjes overal.
Volgens mij waren de PA's gewoon een front en meer niet. Het gezicht and thats it.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar staat ie niet bij
Maar volgens mij was Abraxas ook niet lid van de PA's maar meer de man er achter, samen met Flamman.
quote:
In je broek schijten en vervolgens in het soundsystem in slaap vallen, waarom niet! Topavond!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Spanjaarden, Italianen en Fransozen gaan standaard het gekste op Hardcore.
Alle drugs van tevoren naar binnen vreten omdat je bang bent voor het fouilleren, en vervolgens met je broek op de enkels rondjes draaien op de dansvloer
Maar ze deden onder hun eigen namen ook wel 's wat. Met MC Lynxquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgens mij waren de PA's gewoon een front en meer niet. Het gezicht and thats it.
Oja?quote:Je hebt trouwens nog een poema-nacht tegoed, dat weet je hè?
Toen ik in Spanje ging hakken op bacalao (gabber dus), had je ze moeten zien kijken...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Spanjaarden, Italianen en Fransozen gaan standaard het gekste op Hardcore.
Alle drugs van tevoren naar binnen vreten omdat je bang bent voor het fouilleren, en vervolgens met je broek op de enkels rondjes draaien op de dansvloer
Die vond ik toen echt onwijs lekker.quote:Maar ze deden onder hun eigen namen ook wel 's wat. Met MC Lynx
Dat is dus denk ik Houtje die je bedoeldquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik moest altijd zo lachen om die PA met enorme flaporen.
Oh dat wist ik niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ze deden onder hun eigen namen ook wel 's wat. Met MC Lynx
Same herequote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die vond ik toen echt onwijs lekker.
Jaren later zag ik pas dat het een turk was met fout geblondeerd haar, liefde maakt blind.
Nou ja, ben er al lang niet meer geweest omdat ze steeds tegenover toffere dingen staan, maar zoiets stond nog open, en dat kan natuurlijk niet!quote:
IN THE END, I'LL BE YOUR ONLY FRIEND.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ze deden onder hun eigen namen ook wel 's wat. Met MC Lynx
Ach er zijn wel meer dingen dus niet bekend over henquote:
Geeft niet Koning. Doe ik ook als je het weer over de politiek in ons rijk hebt!quote:Ik heb me alweer mee laten slepen om te gaan praten over iets waar ik niks van weet
Moest ik ook al net aan denkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
IN THE END, I'LL BE YOUR ONLY FRIEND.
Whehehe, lol. Ja dat ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
IN THE END, I'LL BE YOUR ONLY FRIEND.
O god ja, daar zaten ze ook achterquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:09 schreef STING het volgende:
[..]
Moest ik ook al net aan denken
En ook hieraan![]()
Dat vind ik nou ook. Dan zal ik deze keer proberen niet bij het bestellen van het bier alles weer van de bar af te maaien met mijn arm.quote:Nou ja, ben er al lang niet meer geweest omdat ze steeds tegenover toffere dingen staan, maar zoiets stond nog open, en dat kan natuurlijk niet!
Hmm, moet je me eens leren hoe je dat doet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach er zijn wel meer dingen dus niet bekend over hen![]()
[..]
Geeft niet Koning. Doe ik ook als je het weer over de politiek in ons rijk hebt!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook. Dan zal ik deze keer proberen niet bij het bestellen van het bier alles weer van de bar af te maaien met mijn arm.
Heb je ook plannen voor Thunderdome dit jaar?
Ja, niet voor mij, ik was toen voor jou aan het halen.quote:Wáááááát?!?!?!?!?!?!?!
Jij en bier?
Voor mij?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, niet voor mij, ik was toen voor jou aan het halen.
Bier en ik gaan niet samen.
Ik dacht dat nosh postte.quote:Voor mij?
quote:
Ja maar ik ben door iemand op rantsoen gezetquote:
Door wie?quote:Ja maar ik ben door iemand op rantsoen gezet
Door wie?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja maar ik ben door iemand op rantsoen gezet
Door wie dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja maar ik ben door iemand op rantsoen gezet
Door Ang3lquote:
Nee niks ik pik je er wel uit ook al ga je meepraten met de rest!quote:
Hertog? HERTOG?!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:37 schreef Belsezar het volgende:
Maar vanavond met voetbal trek ik mooi weer een paar Hertog Jannetjes open
Ja daar wel al he? Bij ons is ie pas volgende week.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga vanavond naar de film in Rotterdam, hopelijk valt het mee met de files, ook al is het Herfstvakantie.
Ooh ja natuurlijk! Rotterdam dus ook nog niet, denk ikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja daar wel al he? Bij ons is ie pas volgende week.
Komt goed uit, want dan mis ik geen training als ik naar Bat for Lashes ga
Nu wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je ook plannen voor Thunderdome dit jaar?
Oh ja! Maar wat dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hertog? HERTOG?!
Je bent wel meer dan dat he!
Denk aan je stand!
Maar ga je vanavond voetballen?
Hmmz... het zwembad moet nodig eens gezuiverd worden. Vind je ook niet?
Welke film?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga vanavond naar de film in Rotterdam, hopelijk valt het mee met de files, ook al is het Herfstvakantie.
Ohhhhhhh!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:40 schreef Ang3l het volgende:
*luistert naar Zombie op de radio*
Ik heb Cranberrie-kaartjes
Jawel, midden en noord hebben 'm deze week.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ja natuurlijk! Rotterdam dus ook nog niet, denk ik
Oké..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Jawel, midden en noord hebben 'm deze week.
Met wat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:45 schreef Nouk84 het volgende:
helemaal omdat ik daar ook op gedanst heb.
Ok leuk! Helemaal als er inderdaad zelf op hebt gedanstquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké..
@Bels: Fame, waarschijnlijk. Of Time Traveller's Wife oid. De rest wat ik zou willen zien heb ik al gezien of draait nog nietEn Fame lijkt me natuurlijk ook gewoon echt tof, helemaal omdat ik daar ook op gedanst heb.
Dansenquote:
ik droom er nog overquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dansen
Oké, flauw. Ik zit op streetdance![]()
ow ok. Ik ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dansen
Oké, flauw. Ik zit op streetdance![]()
Als je maar niet onze DJ-slaaf af gaat zeiken!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:48 schreef Belsezar het volgende:
Grrrrr, dat nummer van Inna of Ina heb ik nou ook al weer te vaak gehoord, zucht.
Vandaag is Bels zijn nationale zeik alle muziek af dag
JAH! Die wil ik ook nog zien!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
Nouk! Nouk! Ga naar Up! Die is zo ontzettend leuk!
Als hij niet bevalt is de kat met negen staarten voor hem!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar niet onze DJ-slaaf af gaat zeiken!
Ja, die lijkt me ook leuk! Maar ik geloof dat die niet draait..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
Nouk! Nouk! Ga naar Up! Die is zo ontzettend leuk!
Stomme dvdquote:
Cool! Ik ben het pas echt leuk gaan vinden ná een optreden..quote:
O die ligt in m'n nachtkastje mocht je'm zoekenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als hij niet bevalt is de kat met negen staarten voor hem!
Ow je treed ook op?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
Cool! Ik ben het pas echt leuk gaan vinden ná een optreden..
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die ligt in m'n nachtkastje mocht je'm zoeken
Eens in het jaar geeft mijn dansschool (die voornamelijk op kids gericht is..) een optreden voor ouders, opa's, oma's enz. Dus zoveel stelt het nou ook weer niet voor, maar het is wel een enorme kick.quote:
Ah ja, dat deed mijn dansschool ook altijd, superleukquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eens in het jaar geeft mijn dansschool (die voornamelijk op kids gericht is..) een optreden voor ouders, opa's, oma's enz. Dus zoveel stelt het nou ook weer niet voor, maar het is wel een enorme kick.
Al laat ik zelf echt niemand kijken
Hoiquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:11 schreef MarijeH het volgende:
Hallo. Ik ben nieuw hier. Ik zit eigenlijk al een paar maanden mee te lezen in dit topic. Mijn naam is Marije, ik ben 22 jaar. Ik woon in Overijssel en studeer bedrijfseconomie op het Saxion in Enschede.
Welkom.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:11 schreef MarijeH het volgende:
Hallo. Ik ben nieuw hier. Ik zit eigenlijk al een paar maanden mee te lezen in dit topic. Mijn naam is Marije, ik ben 22 jaar. Ik woon in Overijssel en studeer bedrijfseconomie op het Saxion in Enschede.
Nog 7 minuten bedoel je, woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Ja zeker leuk, wel lang wachten, maar verder wel erg leuk. Misschien volgend jaarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:10 schreef Ripley het volgende:
Ah ja, dat deed mijn dansschool ook altijd, superleukBij mij kwam altijd de hele meute kijken hoor, is toch leuk?
We zien de uitnodiging wel tegemoetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja zeker leuk, wel lang wachten, maar verder wel erg leuk. Misschien volgend jaar
Welkom!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:11 schreef MarijeH het volgende:
O dat doen we hier ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eens in het jaar geeft mijn dansschool (die voornamelijk op kids gericht is..) een optreden voor ouders, opa's, oma's enz. Dus zoveel stelt het nou ook weer niet voor, maar het is wel een enorme kick.
Al laat ik zelf echt niemand kijken
Relatief onbekende fok!kers krijgen sowieso geen uitnodigingquote:
Welkom.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:11 schreef MarijeH het volgende:
Arme hunquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Relatief onbekende fok!kers krijgen sowieso geen uitnodiging
Hoe word je "relatief onbekend"?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Relatief onbekende fok!kers krijgen sowieso geen uitnodiging
Ik vraag me nu serieus af of dat verkeerd wasquote:
Heb eigenlijk nog geen relatie gehad.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Hoe lang ben je single en waarom?
Mooie doordenker he? Onbekend kan je namelijk erg moeilijk worden. Bekend wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vraag me nu serieus af of dat verkeerd was
Dat overkomt de beste!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:24 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nog geen relatie gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |