Maxxjes had ik wel, maar een aussie mocht ik niet van mijn moeder, want die vond dat ordinair.quote:Ik zou nu nog steeds niet weten waar ik in hemelsnaam het geld vandaan had moeten halen voor aussies en maxies...
Heb je ooit een een JW green label gedronken?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo!? Heb je hem als een bekeken?!?!
[..]
BraafIk ben zoals de Queen in de serie KINGS. Dus pas op!
[..]
Nee toen zat ik nog in de fashion-faux-pas kast
Ik ging toen ik op de milledare zat naar de Carte Blanche in Weert, de Time-Out in gemert en eens naar de peppermill in heerlenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, ik weet het.
maar ik heb daar leuke dingen meegemaakt. vooral eigenlijk in axis nog. axis. om half 9 al naar die kroeg gaan zodat je om 9 uur gratis naar binnen kon lopen.
Goh, had ik van jou niet verwacht.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb vroeger een folderwijk gelopen. Verdiende ik zo'n 20 gulden mee. Als ik dan ook nog een joint er bij zou opsteken, zou ik 15 gulden in de week kunnen sparen. Aussie kostte zo'n 250 gulden, maxxies 300 gulden.... Dat was dan best lang sparen naar mijn mening.
Nee, dat echt nooit.. Bij mij in de buurt woonde echt een ontzettend mooie meid, maar die zat helemaal onder dat "soort" tatoeages en had ook haar haar half afgeschoren. Echt zonde. Volgens mij ziet ze er nog steeds zo uitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:15 schreef Ripley het volgende:
En mijn haar wegscheren zou ik al helemaal nooit doen
Ieder zijn dingquote:
deden jullie vroeger ook weleens tienen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ieder zijn ding
Ik had trouwens wel een aussie en maxjes. Maar daar voetbalde ik in en opDe broek was al snel groen op de knieen en de schoenen gingen wonder boven woder wel lang mee maar zagen er niet uit
Na een maand of 2 was die lip voorop los enzo
Die op Stratum?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:19 schreef Feitosa het volgende:
Ik ging vaak naar de Sands om gabbers uit te lachen.
Dat en snelschietenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:18 schreef dawg het volgende:
[..]
deden jullie vroeger ook weleens tienen?
Erg is dat hè? Ik bedoel, je ziet tegenwoordig in plaats van overjarige hippies ook overjarige gabbers, dan denk ik wel eens: Het was leuk toen je 16 was, maar grow up zeg.quote:Nee, dat echt nooit.. Bij mij in de buurt woonde echt een ontzettend mooie meid, maar die zat helemaal onder dat "soort" tatoeages en had ook haar haar half afgeschoren. Echt zonde. Volgens mij ziet ze er nog steeds zo uit
Ja, die van de 110 bommeldingen per maand.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:18 schreef dawg het volgende:
[..]
deden jullie vroeger ook weleens tienen?
ik ging weleens gewoon met 9 keepen, en dan nog winnen omdat ik bijna elke kans ook probeerde te scoren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat en snelschieten
Alleen ze waren te bang om billenbranden te doen voor de verliezer
En ik kom juist nu ff buurten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:11 schreef dick_laurent het volgende:
gabbers unite? haha ok ik denk dat ik deze effe over sla
Ik had lekker de allereerste Reebok pump schoenen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
Nike Air Max kocht ik altijd op de Zwarte Markt
ja, en dan 1 iemand op de grond laten liggen voor een omhaalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:21 schreef dawg het volgende:
[..]
gewoon schot 1, koppen 2, knie 3, omhaal 5?
PB!quote:Klutsie met je maxxies
Ik zag laatst een oud klasgenootje. Was DE gabber van de school. Nazi ideeen enzo erbij. Een keer moesten we wat maken met knutselen, had hij de duitse vlag en de duitse adelaar en foto's van Hitler gebruikt. En hij kreeg nog een voldoende ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Erg is dat hè? Ik bedoel, je ziet tegenwoordig in plaats van overjarige hippies ook overjarige gabbers, dan denk ik wel eens: Het was leuk toen je 16 was, maar grow up zeg.
Of nog erger: kinderen van 14 met bombers met "hardcore will never die!!! " erop.
Had die niet ooit van die blacklight boven, en dan smurven in neonverf op de muur geschilderd?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja, die van de 110 bommeldingen per maand.
Vriend van me mocht altijd doorlopen en ik werd altijd uitvoerig gefouilleerd en met de detector gescand.
Ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
Ik had palladiums en timberlands en all stars
Helemaal. Omhaal was 4 volgens mij. Hakje 2 of 3. Snoekduikend koppen was 10. We speelden op beton tegen een fietsenstalling van een school. *auw*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:21 schreef dawg het volgende:
[..]
gewoon schot 1, koppen 2, knie 3, omhaal 5?
Jij??quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
Nike Air Max kocht ik altijd op de Zwarte Markt
Abraxas, van Flamman & Abraxasquote:
Ik heb nu Timberlands (voor het wandelen) en ik heb al jaren minstens 1 paar All Starsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
Ik had palladiums en timberlands en all stars
Uitstekend, 21 november komt mijn eerste plaat uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |