Chinese Webshops-topic #29 - Dollar en Pond zijn cheap-assquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mijn In ears (van Sennheiser) zijn volgens mij in het vliegtuig kapot gegaan ofzo.Mijn rechter oordopje doet het nog gewoon, maar uit de linkse komt vrijwel geen geluid. Alleen heul zacht. Redelijk irritant wel om alles van 1 kant te horen. Denk dat ik van de week maar nieuwe koop.
Heb deze overigens ook helemaal niet zo heel lang, vanaf augustus. Heb het bonnetje ook nog wel (heb 'm samen gekocht met m'n ipod bij de MediaMarkt) maar ik denk niet dat ik ze nog kan ruilen, wel? Of zou dat onder garantie vallen?
Ik heb dat met die heuvels ook hoor. Ik woon in een nogal heuvelachtige plaats en ik merk echt een enorm verschil of ik een recht stuk loop of een heuvelachtig stuk. Dus dat lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:45 schreef SolnaStockholm het volgende:
Net les 13 gelopen. Ik vind heuvels nog steeds tegenvallen, terwijl rechte stukken onwijs goed gaan (voor mijn gevoel dan).
Hebben jullie dat ook? Eerste 2/3 minuten zijn zwaar en dan kan het niet snel genoeg gaan, maar bij 5 min is het niet zwaar meer?
Ik heb tussen les 12 en les 13 iets van zes dagen rust gehad (spierpijn, wedstrijden, te veel sport om te gaan hardlopen). Vandaag mezelf de deur uit geschopt om les 13 te gaan lopen. Ik vind het best meevallen. Les 12 is 1 2 4 4 5, les 13 is 2 3 5 5 5. Het valt best mee met hoe zwaarder het is! Ik vond het niet zwaarder dan andere lessen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:18 schreef caspervc het volgende:
Net start to run les 11 gelopen. Beetje last van de schenen weer, maar gelukkig trekt het altijd dezelfde avond nog weg. Kwestie van wennen, goed rekken en strekken na afloop en de volgende dag merk ik niets meer. 25 minuten gingen vrij snel voorbij, toch weer 4,2 km afgelegd. Het rondje wordt steeds groter.![]()
Aan de lopers die wat verder zijn, hoe hebben jullie de overstap naar les 13 ervaren? Ineens 32 minuten ipv 24 / 25 lopen? Ik zie er een beetje tegenop...
Klik naar de route![]()
Ken Rhenen op zich wel, maar heb er nog nooit gelopen. Ik ga morgen ook maar eens wat lampjes halen ofzo, want vandaag was het me toch iets te gevaarlijk (er waren zelfs auto's aan het seinen en ik vond mezelf redelijk debiel dat ik toch ging lopen zonder goed zichtbaar te zijn...). Vandaag drie kwartier gelopen. Ging weer goed naar omstandighedenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, die wegen daar zijn best smal he? Ik loop eigenlijk over het algemeen overdag. Ik heb daarnet wel in het donker gelopen, maar ik loop vaak op een soort bospaadje langs de rijn, dus daar zie je echt geen steek, en ik heb nog niet van die reflecterende bandjes. Dus dit was echt eenmalig. Ik loop zeg maar hier:
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&source=hp&q=cuneralaan%2C%20rhenen&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
Weet alleen niet of je Rhenen kent.
Ik heb precies hetzelfde. Na die 3 minuten is het vervelende gevoel over en raak ik in een soort trance waarin het lijkt alsof ik wel eeuwig door zou kunnen lopen. Lekker gevoel is dat altijd!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:45 schreef SolnaStockholm het volgende:
Hebben jullie dat ook? Eerste 2/3 minuten zijn zwaar en dan kan het niet snel genoeg gaan, maar bij 5 min is het niet zwaar meer?
Dat vind ik juist heerlijk, dan ben je niet zo snel aan het zweten. Door omstandigheden kon ik gister niet lopen maar ik heb net les 1 afgerond. Het ging erg goed het is dan ook nog wel makkelijk, alleen voelde ik gelijk een zijsteek dat kwam waarschijnlijk omdat er te weinig tijd tussen het eten en rennen zat. Wat is de minimum interval voor jullie die moet zitten tussen eten en rennen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:21 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik heb geen motivatie meer nu het zo guur en koud is![]()
Hoe daar mee om te gaan?
Ik doe altijd minimaal 2 uur. Ik loop eigenlijk ook liever voor het eten dan erna..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Tafelbier het volgende:
[..]
Dat vind ik juist heerlijk, dan ben je niet zo snel aan het zweten. Door omstandigheden kon ik gister niet lopen maar ik heb net les 1 afgerond. Het ging erg goed het is dan ook nog wel makkelijk, alleen voelde ik gelijk een zijsteek dat kwam waarschijnlijk omdat er te weinig tijd tussen het eten en rennen zat. Wat is de minimum interval voor jullie die moet zitten tussen eten en rennen?
Ah even kijken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:07 schreef yozd het volgende:
Nu op ned3, een consumentenprogramma over hardlopen.
Sommige overgangen van Evy zijn inderdaad best wel heftig. Maar onderschat jezelf ook niet, je gaat zelf ook best hard vooruit als je de trainingen volgt. Als het echt te zwaar was, kun je altijd trainingen herhalen voordat je verder gaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:18 schreef caspervc het volgende:
Net start to run les 11 gelopen. Beetje last van de schenen weer, maar gelukkig trekt het altijd dezelfde avond nog weg. Kwestie van wennen, goed rekken en strekken na afloop en de volgende dag merk ik niets meer. 25 minuten gingen vrij snel voorbij, toch weer 4,2 km afgelegd. Het rondje wordt steeds groter.![]()
Aan de lopers die wat verder zijn, hoe hebben jullie de overstap naar les 13 ervaren? Ineens 32 minuten ipv 24 / 25 lopen? Ik zie er een beetje tegenop...
Klik naar de route![]()
Ik loop eigenlijk zelf ook altijd voor het eten. Toch heb ik soms wel last van zo'n steek in m'n zij/milt, wat het ook is. Maar dat kan niet komen door het eten. Een vriendin van mij zei dat dat ook kon komen doordat je te weinig gedronken hebt. Heeft iemand dat weleens vaker gehoord? Ik dacht dat het puur door het eten kwam, en dat vind ik in mijn omstandigheid dan wel raar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik doe altijd minimaal 2 uur. Ik loop eigenlijk ook liever voor het eten dan erna..
Dat probeer ik ook, maar heb altijd zo'n droge keel als ik ga beginnen. Dus ik drink altijd vlak ervoor nog een glas water, dat verklaart misschien waarom ik vaak zij-steken heb.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:28 schreef Skv het volgende:
Twee uur tevoren niks eten, vanaf half uur tevoren niks drinken hou ik altijd aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |