quote:
plak plak u plaku plaku!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:57 schreef SocialDisorder het volgende:
Poit, wat was dat ene nummer ook al weer? Die ene met "plaku plaku plaku plaak"?
goed idee. Ga vanavond misschien maar weer eens bruine bonen eten. Met uien. En picalillyquote:
nee dat was em niet. Het was echt plaku plaku plaku plaak!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:49 schreef Poit het volgende:
[..]
plak plak u plaku plaku!
In Bloom - Nirvana
Vettig bier van de Aldiquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:24 schreef Q.E.D. het volgende:
Slowwww chat...
Ik heb bockbier in huis gehaald.
Je weet wel. Dat Exportgrafenbrauwalder-bocht.quote:
Wat is er vettig aan Grafenwalder? Het is beter dan Schültenbrauquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je weet wel. Dat Exportgrafenbrauwalder-bocht.
[GAM SC #198] Plak plak u plaku plakoequote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee dat was em niet. Het was echt plaku plaku plaku plaak!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:30 schreef Tain het volgende:
hmmm ontbijt
zo'n beetje de hele dag in bed gelegen of boven de pot gehangen
quote:
Het geeft een beetje een drugsachtig imago.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
Het werd tijd voor een nieuw gif file![]()
Feel good to hit the summer
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Het geeft een beetje een drugsachtig imago.
Hap, slik,quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Het geeft een beetje een drugsachtig imago.
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:34 schreef Poit het volgende:
Ik weet niet waarom trouwens maar ik moet bij Q.E.D. de hele tijd aan Q-Bert denken..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:34 schreef Poit het volgende:
Ik weet niet waarom trouwens maar ik moet bij Q.E.D. de hele tijd aan Q-Bert denken..
[ afbeelding ]
Ik begin jou steeds leuker te vinden!quote:
OMG hahaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:34 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Weer op Nederland 3?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:18 schreef Lyzio het volgende:
Prachtige wedstrijd vanavond op de buis zeg: Real Madrid - AC Milan
Jepquote:
quote:Huntelaar tegen oude club
Het treffen tussen AC Milan en Real Madrid wordt een bijzondere wedstrijd voor Klaas-Jan Huntelaar. De Nederlandse spits van de Milanezen verdiende vorig seizoen nog zijn brood bij Real Madrid.
Champions League: Real Madrid - AC Milan
Nederland 3, 20:35 uur
Mazzelpikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:28 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn pa heeft nu op de zaak 5 van die 27" iMacs staan, vanmiddag opgehaald.
Aangezien hij er meteen 5 kocht ging hij afdingen, dus ik krijg volgende week de nieuwe Mac mini
Voor op de slaapkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |