En ABN had er laatst geen meer...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:23 schreef TeleluvR het volgende:
Zowel de ING als de Rabo hebben hier een telautomaat die direct op rekening stort!
Serieus? Hm, dan moet ik maar even iemand zoeken met een Rabo rekeningquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef swarmahoer het volgende:
bij de ing moet je betalen om dit te doen
ik zou zeggen tel het en wissel het in bij de buurtsuper
Uh nee, bij het postkantoor iig nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef swarmahoer het volgende:
Denk niet dat de gemiddelde buurtsuper daar op zit te wachtenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef swarmahoer het volgende:
juist, en laat ik die nu niet hebben, dus moet ik maar betalen, kostte nog bijna een tientje volgens mijquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, bij het postkantoor iig niet
Ik heb het van de week gedaan zonder kosten.
Je moet het dan wel naar een plusrekening laten storten. Waar je het de volgende dag weer af kan halen.
jawel, want die moeten juist betalen om het kleingeld bij de bank op te halenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:38 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Denk niet dat de gemiddelde buurtsuper daar op zit te wachten
Ik denk dat je bij 'n buurtsuper nog de meeste kans maakt om het in te kunnen wisselen. Bij grote supermarkten zullen ze inderdaad niet staan te springen om handenvol losgeld (die hebben van die zakjes waarvan ze precies weten voor hoeveel biljetten ze die moeten omruilen)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:38 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Denk niet dat de gemiddelde buurtsuper daar op zit te wachten
klopt, die zijn er het meest blji mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:47 schreef Dj_unkie het volgende:
idd de kleine ondernemer vindt dat juist fijn...ik wissel mijn losgeld altijd in bij mijn kapper
Sommige vestigingen nog welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En ABN had er laatst geen meer...
Ik heb het rond sluitingstijd altijd al moeilijk om de bon met " gewoon" papiergeld te betalen, het zou een regelrechte Youtube hit worden, wanneer ik het in kleine muntjes moet neerleggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
klopt, die zijn er het meest blji mee.
ik bewaar ook altijd mijn 5 en 10 centen voor de lokale kroeg aangezien die altijd tekort hebben
Plusrekening kunnen ze zo openen, kwestie van een optie aanvinken in het systeem.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
juist, en laat ik die nu niet hebben, dus moet ik maar betalen, kostte nog bijna een tientje volgens mij
Een half jaar geleden wilde ik dat ook doen, maar toen werd me verteld dat die regeling dat je gratis op je plusrekening kunt storten was afgeschaft. Ik heb nog geklaagd bij de ING, maar die bevestigden dat die regeling niet meer bestond.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het van de week gedaan zonder kosten.
Je moet het dan wel naar een plusrekening laten storten. Waar je het de volgende dag weer af kan halen.
Ik was er een maand of 4 geleden, en toen heb ik niks betaald.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef swarmahoer het volgende:
Maar jij bent ook lid van ABN dan neem ik aan? Ik heb zelf dus ING.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:56 schreef pisnicht het volgende:
Ik 3 weken geleden nog. Kost niets (bij ABN)
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:54 schreef karr-1 het volgende:
De lokale ABN heeft geen apparaat, maar die een dorp verder wel. Kan ik het ook gewoon daar heen brengen en storten?
Lijkt mij wel. Ik kan in elke Rabobank geld storten, zolang ik het pasje (+pincode) maar bij heb.quote:
Que?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:47 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik werk zelf ook op het postkantoor
Ik heb zelf een boekhandel
quote:Geld storten in een stortautomaat*
Met uw Betaalpas kunt u afstorten in een stortautomaat. Hierbij kunt u ongesorteerd biljetten (maximaal 200 biljetten per storting) en munten afstorten tot een bedrag van ¤ 15.000. Dezelfde dag kunt u over uw gestorte geld beschikken.
Sommige boekhandels hebben een intern postkantoorquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:18 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Ik kan in elke Rabobank geld storten, zolang ik het pasje (+pincode) maar bij heb.
Oh? Ik heb een maand of twee geleden circa 20 kilo muntgeld in een stortautomaat van de ING gegooid en heb daar geen cent voor betaald. Stond ook direct daarna op mijn rekening (real-time).quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef swarmahoer het volgende:
Zo jammer dit. Waarschijnlijk omdat veel mensen kleingeld komen storten, dan zien ze er een potentiele inkomstenbron in.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:27 schreef TweakersOnly het volgende:
Bij de Rabobank is geld storten vanaf volgend jaar ook niet meer onbeperkt gratis.
De eerste 6 stortingen zijn gratis, daarna kost elke storting 6,30 euro.
Ik vind het echt de grootste flauwekul; moeten betalen om je eigen geld op de bank te storten. Maar als je met een grote storting komt kan je ineens rekenen op hogere rentepercentages etc.; zo hypocrietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zo jammer dit. Waarschijnlijk omdat veel mensen kleingeld komen storten, dan zien ze er een potentiele inkomstenbron in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |