abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73911555
Ik heb thuis een grote spaarpot waar ik al tijd al het kleinget wat in m'n zak zit in doe. Pot zit dus vol met een mix van alle muntstukken.

Nu weet ik dat ik vroeger toen ik heel klein was ook zo'n spaarpot had. En toen ging ik met m'n moeder naar het postkantoor om de spaarpot daar te legen in zo'n munten-telmachine. Toen werd die medewerker nog boos omdat ik er ook allemaal knopen enzo in gedaan had

Maar is dit nog steeds mogelijk? Kan dit bij het postkantoor, of ook bij de bank? En dan alleen je eigen bank?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:23:41 #2
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_73911605
Zowel de ING als de Rabo hebben hier een telautomaat die direct op rekening stort!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:24:37 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_73911639
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:23 schreef TeleluvR het volgende:
Zowel de ING als de Rabo hebben hier een telautomaat die direct op rekening stort!
En ABN had er laatst geen meer...
pi_73911807
bij de ing moet je betalen om dit te doen

ik zou zeggen tel het en wissel het in bij de buurtsuper
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:34:34 #5
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_73911988
Ik heb dit laatst bij de SNS bank gedaan... 9 kilo aan 1,2 en 5 cent stukken. Opbrengst viel nogal tegen... iets van 30 euro. Ow ik heb verder niks hoeven te betalen, ik kom toch geld storten?
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_73912040
tvp
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:37:14 #7
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_73912081
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef swarmahoer het volgende:

Serieus? Hm, dan moet ik maar even iemand zoeken met een Rabo rekening
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_73912104
quote:

Uh nee, bij het postkantoor iig niet

Ik heb het van de week gedaan zonder kosten.
Je moet het dan wel naar een plusrekening laten storten. Waar je het de volgende dag weer af kan halen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_73912110
quote:

Denk niet dat de gemiddelde buurtsuper daar op zit te wachten
pi_73912397
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:37 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Uh nee, bij het postkantoor iig niet

Je moet het dan wel naar een plusrekening laten storten. Waar je het de volgende dag weer af kan halen.
juist, en laat ik die nu niet hebben, dus moet ik maar betalen, kostte nog bijna een tientje volgens mij
swarma spam hoer
pi_73912411
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:38 schreef Shoombak het volgende:

[..]

jawel, want die moeten juist betalen om het kleingeld bij de bank op te halen
swarma spam hoer
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:46:01 #12
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_73912422
ING gaat rap achteruit qua service... dat is zeker...
pi_73912473
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:38 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Ik denk dat je bij 'n buurtsuper nog de meeste kans maakt om het in te kunnen wisselen. Bij grote supermarkten zullen ze inderdaad niet staan te springen om handenvol losgeld (die hebben van die zakjes waarvan ze precies weten voor hoeveel biljetten ze die moeten omruilen)
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:47:27 #14
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_73912492
idd de kleine ondernemer vindt dat juist fijn...ik wissel mijn losgeld altijd in bij mijn kapper
Stand for something or fall for anything
  woensdag 21 oktober 2009 @ 14:08:11 #15
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_73913237
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:47 schreef Dj_unkie het volgende:
idd de kleine ondernemer vindt dat juist fijn...ik wissel mijn losgeld altijd in bij mijn kapper
klopt, die zijn er het meest blji mee.
ik bewaar ook altijd mijn 5 en 10 centen voor de lokale kroeg aangezien die altijd tekort hebben
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_73913300
Ik ga toch voor de geld telmachine. Heb hier geen buurtsuper in de buurt hehe.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 14:15:50 #17
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73913481
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:24 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

En ABN had er laatst geen meer...
Sommige vestigingen nog wel Onlangs ook mijn spaarpotje weggebracht en kostenloos in zo'n machine gestopt. Was iets meer dan 200 euro
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_73914001
Inwisselen of mee betalen bij de kleine zelfstandige winkeliers,mijn groenteman heeft chronisch jklein geld nodig.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_73914305
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 14:08 schreef crazy987 het volgende:

[..]

klopt, die zijn er het meest blji mee.
ik bewaar ook altijd mijn 5 en 10 centen voor de lokale kroeg aangezien die altijd tekort hebben
Ik heb het rond sluitingstijd altijd al moeilijk om de bon met " gewoon" papiergeld te betalen, het zou een regelrechte Youtube hit worden, wanneer ik het in kleine muntjes moet neerleggen.
  Official ESF Kreviewer woensdag 21 oktober 2009 @ 15:46:30 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_73916696
Ik kon het toen wel bij de Rabo, niet bij de postbank (alleen in zakjes, voorgesorteerd met vreemde bedragen)
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:54:27 #21
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_73921030
De lokale ABN heeft geen apparaat, maar die een dorp verder wel. Kan ik het ook gewoon daar heen brengen en storten?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_73921084
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:45 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

juist, en laat ik die nu niet hebben, dus moet ik maar betalen, kostte nog bijna een tientje volgens mij
Plusrekening kunnen ze zo openen, kwestie van een optie aanvinken in het systeem.

Echter de meeste postkantoren, voor zover ze nog open zijn, hebben geen telmachine meer, dus dan moet je het in zakjes doen.
pi_73922400
Volgens SNS-Bank:
==============================================================
Contant geld op je rekening laten bijschrijven

Geld storten aan de balie kan niet meer. Voor deze service is er een alternatief: Contant geld op je rekening laten bijschrijven.

Je verstuurt zelf je geld

Heb je papiergeld dat je op je betaal- of spaarrekening bij SNS Bank wilt laten bijboeken? Je kunt maximaal ¤ 5.500 in papiergeld verzekerd en aangetekend naar SNS Bank verzenden. Binnen 4 werkdagen wordt dat bedrag op je betaal- of spaarrekening geboekt. Je kunt alleen eurobiljetten versturen.
Kosten

Deze service kost 12 euro. Dit bedrag reken je af bij de TNT-vestiging. Het bedrag bestaat uit:

* Sealbag: ¤2
* Waardeverzending: ¤10

Als tegemoetkoming in de kosten maakt SNS Bank, tegelijk met het door jou gestorte bedrag, ¤ 2,25 over op je rekening.
Hoe werkt het?
Dit doe je thuis

* Tel zelf de biljetten en stop ze in een blanco envelop.
* Vul op de computer het verzendformulier in. Het formulier vind je onderaan deze pagina. Houd je digipas of digicode bij de hand.
Let op: dit formulier is nodig om jouw verzending goed te kunnen verwerken. Je verstuurt het formulier samen met je geld.
* Print het formulier en onderteken het.

Dit doe je bij de TNT-vestiging

* Ga met het formulier en de envelop met het bedrag dat je wilt verzenden naar een Postkantoor, Business Point of postagentschap van TNT Post dat de service ‘Aangetekend en verzekerd vervoer’ aanbiedt.

* Naar de lijst met TNT-vestigingen die deze service aanbieden.

* Vraag bij de balie om een sealbag. Dat is een speciale envelop voor waardeverzending.
* Stop het formulier dat je thuis hebt ingevuld en geprint met het geld in de sealbag.
* Vul het verzendformulier op de sealbag in:

Vul in het blok ‘Verzender’ je eigen naam en adres in, kies ‘Aangetekend met Verzekerd vervoer’ en ‘verzekerd tot max. ¤ 5.500’. In het blok ‘Aan’ komt dit adres van SNS Bank:

SNS Bank
Postbus 9240
6800 KJ Arnhem

* Geef de sealbag af aan de TNT-medewerker. Je ontvangt een verzendbewijs. Bewaar dit verzendbewijs goed. Let op: de TNT- medewerker is niet verbonden aan SNS Bank. Je bent zelf verantwoordelijk voor het verzenden van je geld.
=====================================================================

Echt triest dat je zelfs geen geld meer naar de bank kan brengen en dan ook nogeens ervoor moet betalen!
Nog effe en we kunnen alleen nog maar met plastic kaartjes betalen, is volgens de bank ook veiliger...
pi_73922667
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:37 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Een half jaar geleden wilde ik dat ook doen, maar toen werd me verteld dat die regeling dat je gratis op je plusrekening kunt storten was afgeschaft. Ik heb nog geklaagd bij de ING, maar die bevestigden dat die regeling niet meer bestond.
pi_73922776
quote:

Ik was er een maand of 4 geleden, en toen heb ik niks betaald.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')