Ja, maar het daarom doen is weer wat anders. Misschien wil die griet wel wat meer in the picture.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je, terwijl je nog in een scheiding verwikkeld bent. met je nieuwe vriendin uit eten gaat in dowtown Laren kun je weten dat dat niet onopgemerkt blijft.
Ik ken veel mensen waar het wel bij goed gaat om af en toe eens wat anders te eten als elke dag entreqote.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, het was ook niet bedoeld als weetje hoor, meer als statement, omdat hij mij wederom niet teleurstelt.
Voor je relatie is het echter funest om verslaafd te zijn aan sex met anderen, tenzij je partner dat niet erg vindt, hetgeen meestal toch verkeerd afloopt, heb ik me laten vertellen.
Er staat dat het na de huidige DSB-crisis moeilijk zal worden BN'ers te vinden die mee willen werken aan een reclamespot. Voorbeeld Jan Mulder (Postbank) Fatima (Rabobank) Rick Engelkes voor een nieuwe serre!!(Lenen.nl) en Edvard Niessing (Frisia, dochteronderneming DSB)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:13 schreef Peter6000 het volgende:
BN`ers hebben spijt van DSB Leen Commercials.
Is dat ook spijt met consequenties? Dat ze hun verdiende geld aan de 'slachtoffers' geven?
Eef, kan je ff voor me kijken of dat zo is?
Dat hoef je ook niet!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Had makkelijk gekund en Claire had het nog geloofd ook. En niet alleen Claire.
[..]
Ik geloof best dat er periodes zijn dat hij geen behoefte heeft aan hoeren en sloeren, maar ik geloof niet dat die van lange duur zijn.
HHquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus we gaan hem voortaan maar Huub Hilton noemenof lekker afgekort, gewoon H.H.
als je het uitspreekt is het net HaHa, nee ik lach hem niet uit hoor
Oh, het gaat om hun eigen reputatieschade.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:02 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Er staat dat het na de huidige DSB-crisis moeilijk zal worden BN'ers te vinden die mee willen werken aan een reclamespot. Voorbeeld Jan Mulder (Postbank) Fatima (Rabobank) Rick Engelkes voor een nieuwe serre!!(Lenen.nl) en Edvard Niessing (Frisia, dochteronderneming DSB)
Komt er op neer dat ze het risico lopen om hun reputatie te schaden met dit soort reclamefilmpjes.
Niets over consequenties en slachtoffersHet is natuurlijk wel de party
Nou ik geloof ook wel dat Huub daar best over nagedacht heeft. Hij overdenkt dit soort daden meestal goed.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, maar het daarom doen is weer wat anders. Misschien wil die griet wel wat meer in the picture.
we gaan het allemaal mee maken ben ik bang!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou ik geloof ook wel dat Huub daar best over nagedacht heeft. Hij overdenkt dit soort daden meestal goed.
tja hij weegt geen 58 kilo meer, was echt zielig toen hij had zoveel stress in dgk dat ie geen hap door zn keel kreeg, en dan werd ie nog laatste ookquote:
Ja, zo lust ik er nog een paar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:05 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet!
niemand verplicht je te geloven dat huub trouw is!
maar soms moet je ontrouw zijn om trouw aan jezelf te kunnen blijven!!!!
Ik denk alleen dat zoals de waard is vertrouwd (wantrouwd in jou geval) hij zijn gasten!
en als ik die pad dan zoen, word hij dan een prins???quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is van een kikker in een pad veranderd.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is van een kikker in een pad veranderd.
Nee, dan word jij een kikker.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:09 schreef littlemamita het volgende:
[..]
en als ik die pad dan zoen, word hij dan een prins???
Dat lukt je niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:09 schreef littlemamita het volgende:
[..]
en als ik die pad dan zoen, word hij dan een prins???
whahaha.....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dan word jij een kikker.
Die snap ik niet, niet de diepere gedachte achter jouw posting.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:07 schreef littlemamita het volgende:
[..]
we gaan het allemaal mee maken ben ik bang!
dit topic is niet voor niks weer open!
Heeft hij al zijn kleren al in Apeldoorn dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:10 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Huub maar een chubby propje en die trui doet ook meer kwaad dan goed.
Nog 1x in jip en janneke taal dan,quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog een paar.
Ontrouw zijn om trouw te zijn aan jezelf. Dat geldt toch voor iedere minkukel, loser, die geen verantwoordelijkheid wil nemen voor zijn of haar daden?
Weet ik niet, maar zijn kledingsmaak (...) is sowieso niet echt om over naar huis te schrijven. Of naar Apeldoorn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:12 schreef Marrije het volgende:
Heeft hij al zijn kleren al in Apeldoorn dan?
Apeldoorn?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heeft hij al zijn kleren al in Apeldoorn dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |