of ze kan geen kinderen krijgen, en ziet een kans om surrogaat moeder te worden, geld speelt immers geen rol!!!??????????????????quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whahaha, ik dacht precies hetzelfde.
Jouw oma zit achter de geraniums uit verveling alles en iedereen in de gaten te houden?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:44 schreef littlemamita het volgende:
Mijn oma woont in Reeshof en ziet huub daar maar heel weinig,
Duh....is toch oud nieuws???quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook. Hij is een sexoholist.
ja zo gaat dat in Nederland met de oudjes van dagen...die kwijnen weg ja is triest ja!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw oma zit achter de geraniums uit verveling alles en iedereen in de gaten te houden?
Zoek dat arme, oude besje eens op, joh!
Een baby slaapt het grootste gedeelte van de dag. Het ligt er natuurlijk aan wie echt verantwoordelijk is voor deze breuk. Als Huub het ernaar gemaakt heeft, dan moet hij maar even op de blaren zitten totdat alles geregeld is. Is Claire de persoon die zich schandelijk misdragen heeft, niet trouw is geweest, etc. etc, dan vind ik wel dat het k*t is voor Huub, maar that's all in the game. Het kind is te klein om van hot naar her te sjouwen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:44 schreef littlemamita het volgende:
[..]
dat klopt, een kind hoort beide ouders met reglmaat te zien ja dat klopt!
maar weet jij of dat wel het geval is dan???
Mijn oma woont in Reeshof en ziet huub daar maar heel weinig, en de roddel gaat daar dat huub gewoon de baby maar heel weinig MAG zien.
Vind je mijn reactie dan nog steeds zo raar???
Dit is vast degene die naar Boulevard gebeld heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Hey, is zij dan die zogenaamde vriendin?
Noem mij een slimme vrouw die in de playboy NAAKT stond?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
want alleen domme vrouwen staan in de playboy
gelukkig is ie eerlijk en belooft hij ook niet monogaam te zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wishful thinking.... dat vond ik het met Claire al.
Mag hier geen 'oud nieuws'.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:47 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Duh....is toch oud nieuws???
Precies!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
gelukkig is ie eerlijk en belooft hij ook niet monogaam te zijn
Ik bedoel, om iets te doen om weer in de picture te zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik geloof niet dat hij claire terug wil
liefje van mij mag alles!quote:
nou dat weet ik zeker van niet!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik geloof niet dat hij claire terug wil
Wees eerlijk, met zijn trackrecord kon hij moeilijk zeggen dat hij monogaam zou zijn (ook v.w.b. de groupies die nog zouden komen). Hij heeft wel beweerd dat hij er geen behoefte aan had.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
gelukkig is ie eerlijk en belooft hij ook niet monogaam te zijn
Als je, terwijl je nog in een scheiding verwikkeld bent. met je nieuwe vriendin uit eten gaat in dowtown Laren kun je weten dat dat niet onopgemerkt blijft.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik bedoel, om iets te doen om weer in de picture te zijn.
Neh, dat denk ik echt niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik bedoel, om iets te doen om weer in de picture te zijn.
en weer dat gedoe over monogaam!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wees eerlijk, met zijn trackrecord kon hij moeilijk zeggen dat hij monogaam zou zijn (ook v.w.b. de groupies die nog zouden komen). Hij heeft wel beweerd dat hij er geen behoefte aan had.
Ik heb zelfs (dacht ik) gelezen dat hij min of meer veranderd was, andere dingen waren belangrijk voor hem en hij ging zo graag naar zijn meisjes. Ik vraag me nu achteraf af welke meisjes hij bedoelde.
Oh, het was ook niet bedoeld als weetje hoor, meer als statement, omdat hij mij wederom niet teleurstelt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:54 schreef littlemamita het volgende:
[..]
liefje van mij mag alles!
ik zei dat alleen maar om je te laten merken dat ik dat ook wel weet!
de een is verslaafd aan schoenen, of peuken, of drank, sommige aan seks en sommige aan vrouwen!
Ik ben ook verslaafd aan vele dingen!
Ook aan roddelen!
Niets is wat het lijkt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:59 schreef littlemamita het volgende:
[..]
en weer dat gedoe over monogaam!
Met meisjes bedoeldde hij toch echt Claire en Sophie tje!!!
maar goed wie kwaad in iemand wil zien, zal dat ook altijd vinden!
Had makkelijk gekund en Claire had het nog geloofd ook. En niet alleen Claire.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wees eerlijk, met zijn trackrecord kon hij moeilijk zeggen dat hij monogaam zou zijn (ook v.w.b. de groupies die nog zouden komen).
Ik geloof best dat er periodes zijn dat hij geen behoefte heeft aan hoeren en sloeren, maar ik geloof niet dat die van lange duur zijn.quote:Hij heeft wel beweerd dat hij er geen behoefte aan had.
Ik heb zelfs (dacht ik) gelezen dat hij min of meer veranderd was, andere dingen waren belangrijk voor hem en hij ging zo graag naar zijn meisjes. Ik vraag me nu achteraf af welke meisjes hij bedoelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |