ssshhh!quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:34 schreef bleiblei het volgende:
Heb je em daar op gelegd of ligt Eny daar vrijwillig.
We moeten vanmiddag maar eens het laatste stukje bouwen.
die kat hebben we er natuurlijk snel ingegooid en dan goed timen met de foto, maar da's dan ons geheimpjequote:Op zondag 21 maart 2010 18:44 schreef Ml-etje het volgende:
Wat ontzettend cool! Die kat ook
Gaaf johzelf gemaakt en dan ook nog eens prima op maat, dat is weer eens wat anders
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
The pole. Itz finished!
Door de krappe maatvoering staat het ding kneiterklem tussen plafond en vloer, dus we hoeven niet te borenEn een fijne bijkomstigheid is dat we nu noodgedwongen ook begonnen zijn met plinten (zie bodem)
[ afbeelding ]
Zo, en nu echt verder met de en suite
Wauw helemaal super!!!!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
The pole. Itz finished!
Door de krappe maatvoering staat het ding kneiterklem tussen plafond en vloer, dus we hoeven niet te borenEn een fijne bijkomstigheid is dat we nu noodgedwongen ook begonnen zijn met plinten (zie bodem)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:30 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wauw helemaal super!!!!![]()
![]()
![]()
* DuchessX Juup aan het werk zet voor ook zo'n krabpaal![]()
Die is tof!!!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
The pole. Itz finished!
[ afbeelding ]
Grote boekenquote:Op maandag 5 april 2010 20:02 schreef Beijtje het volgende:
Mooi! Jullie zijn goed bezig! Wat komt er eigenlijk in het bovenste stuk dat nu nog open is?
Uiteindelijk wordt het hoogglans ral 9010, net als de kozijnen en de plinten jaquote:Op maandag 5 april 2010 20:07 schreef Beijtje het volgende:
Leuk! En wordt allemaal geverfd neem ik aan?
quote:Op maandag 5 april 2010 22:16 schreef DonJames het volgende:
Wordt mooi!Ik wens jullie alleen heel veel succes met schilderen of met de rekening van de schilder. Ik ben ook een kast aan het maken (zo'n 4 keer kleiner dan die van jullie) met kraaldelen, en dat project heeft bij mij al de volgende bijnaam gekregen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |