Ik had het spul vandaag binnen. Wauw! Wat een uitvinding! Echt precies wat ik zochtquote:Op maandag 27 september 2010 22:20 schreef exlurker het volgende:
Ben even op zoek geweest voor de bestelnummers
743188-89 Draagrail à 2 m
743185-89 Micro-klem MT1,5 per stuk te bestellen
743507-89 Houder E/MK per stuk te bestellen
743466-89 Afsluitdeksel D-MT 1,5 per stuk te bestellen
743187-89 Klemmenbrug FBRN 10-4 N per stuk te bestellen
mooi spul hèquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik had het spul vandaag binnen. Wauw! Wat een uitvinding! Echt precies wat ik zocht.
Ik ga het zeker vaker gebruiken. Als ik wist dat dit bestond hadden we het op meerdere plekken gebruikt.
We gaan morgen weer verder en dan zullen we later weer een update posten met foto's.
Wij gebruiken het op professionele basis in de kasten-paneelbouw ook, mooi spul om op een eenvoudige wijze aansluitmogelijkheden te creëren !quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik had het spul vandaag binnen. Wauw! Wat een uitvinding! Echt precies wat ik zocht.
Ik ga het zeker vaker gebruiken. Als ik wist dat dit bestond hadden we het op meerdere plekken gebruikt.
We gaan morgen weer verder en dan zullen we later weer een update posten met foto's.
WAUW!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
Statusupdate!
Eerst maar even een sfeerplaatje
[ afbeelding ]
Aan de woonkamerzijde zitten de boekenplanken er in, en het zijn nu echt kasten
[ afbeelding ]
de zijkantjes worden nog dichtgeplakt
Aan de eetkamerkant zijn we ook begonnen met de kastjesframes:
[ afbeelding ]
Hoeft wat minder complex, want aan deze kant komen geen lades.
De electra, die vanaf het centrale lichtpunt in het plafond afgeleid wordt, begint ook aardig te vlotten. De kabels:
[ afbeelding ]
In de loze ruimte, die straks onstaat als de zijpanelen zijn aangebracht, komen de draden te zitten. t Ziet er nu niet zo fraai uit, maar ach
[ afbeelding ]
En aan de binnenzijde van de boekenkast zitten de knupkes: vijf om de verlichting op diverse plekken in de kast aan en uit te zetten, en een dimmer om het geheel mee te kunnen dimmen. Als de kast straks geschilderd is vallen ze minder op
[ afbeelding ]
Ennn dat was het weer even
daar zijn we nog over aan het nadenken... Maar goed, in het ergste geval moeten we 1 paneel los wrikkenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Inderdaad WAUW !![]()
Die trafo blijft toch hopelijk straks wel binnen bereik ? Je zult altijd net zien dat zon trafo het begeeft op het moment dat hij eigenlijk onbereikbar is
Hihi een glas-in-lood piemelquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef DonJames het volgende:
Het wordt mooi! En respect, want ik weet hoe veel werk er al in de kast zit en hoe veel werk er nog in gaat zitten.
Eén ding viel me wel op aan de glas-in-lood deur, ik weet niet wat het is maar het doet me ergens aan denken. Het gaat om het volgende:
[ afbeelding ]
tnx! En klopt, we hebben art deco pikkiesquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef DonJames het volgende:
Het wordt mooi! En respect, want ik weet hoe veel werk er al in de kast zit en hoe veel werk er nog in gaat zitten.
Eén ding viel me wel op aan de glas-in-lood deur, ik weet niet wat het is maar het doet me ergens aan denken. Het gaat om het volgende:
[ afbeelding ]
Al meuwjquote:Op woensdag 10 november 2010 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben niet zo vaak op fok de laatste weken, dus scusi voor de radiostilte
Hier gaat het mondjesmaat, de dagen zijn weer kort en dus kunnen we doordeweeks niet zo veel. De resultaten zijn daarom ook niet zo zichtbaar voor de meesten, maar er gebeurt toch wel elke dag iets (voornamelijk dankzij bb, ik heb last van winter-nergens-zin-an-bweuh)
Maar goed, het zichtbaarste resultaat uit zich nu aan de eetkamerkant, waar we de lempkes en de plafonds er in hebben zitten. En daarmee een mijlpaal want: het frame is klaar!
De afwerking met panelen wordt de laatste en waarschijnlijk de lastigste stap
En voor de plaatjeslovers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |