Die ogenschijnlijk metalen strips, worden die nog weggewerkt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
De afgelopen dagen zijn er zijpanelen, steunbalkjes en de bovenplanken bij gekomen. Het lijkt weinig, maar het is nog best veel werk
[ afbeelding ]
bb heeft een luikje in de bovenplank gemaakt waardoor we straks nog bij de electra kunnen als alles afgetimmerd is (ervaring leert dat het nog wel eens nodig blijkt)
[ afbeelding ]
Het lijken zowaar al op kastjes
[ afbeelding ]
uiteraard, het gehele bouwwerk krijgt nog afwerkpanelen aan alle kanten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die ogenschijnlijk metalen strips, worden die nog weggewerkt?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard, het gehele bouwwerk krijgt nog afwerkpanelen aan alle kanten.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaatquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, de hele ensuite krijgt dezelfde kleur als de deuren en kozijnen binnenshuis
quote:Op maandag 27 september 2010 20:38 schreef bleiblei het volgende:
Heb ik gelijk een aanvullend elektra vraagje.
Wat is een nette mooie vervanging van een lasklem?
We willen in de ensuite het nodige aan verlichting plaatsen.
Nu ga ik alle verlichting aansluiten op het centrale lichtpunt, werk ik ergens aan de binnenkant 5 schakelaars van het volgende type weg:
[ afbeelding ]
Om verschillende lichtgroepen aan/uit te schakelen.
Maar nu komt het, ik wil de elektra wel op een nette manier splitten naar de schakelaars toe. Ik kan splitten met een lasklem, maar dus liever niet. Kortom, zijn daar mooie oplossingen voor te krijgen? Het liefst wil ik het vast kunnen schroeven.
Aha oké dan. Als ik op een oplossing weet zal ik het meldenquote:Op maandag 27 september 2010 20:49 schreef bleiblei het volgende:
Als de kroonsteentjes onderling verbonden waren, was het echt perfect geweest.
Maar meerdere draden in 1 gaatje proppen vind ik niet okee.
Dan is dit misschien een oplossingquote:Op maandag 27 september 2010 20:49 schreef bleiblei het volgende:
Als de kroonsteentjes onderling verbonden waren, was het echt perfect geweest.
Maar meerdere draden in 1 gaatje proppen vind ik niet okee.
ze zijn enkelvoudig,je moet ze zelf samenstellen, er horen nog wel een paar meer onderdelen bijquote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef bleiblei het volgende:
Oh! Dat ziet er wel mooi uit.
Snap alleen nog niet precies hoe dat werkt, maar ik bestel zo een strip mee.
Kan je ze ook inkorten?
Gaan we nog wel dichtplamuren hoorquote:
NEEEEEEEEEEEE! Waarvoor?quote:Op maandag 27 september 2010 23:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gaan we nog wel dichtplamuren hoor.
quote:
SQ en ik waren van het weekend deel 1 aan het lezen, die discussie over onze schouw![]()
Nog wat gegevens danquote:Op maandag 27 september 2010 23:04 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind dat Phoenix wel erg mooi spul, ziet er stukken netter uit dan al dat gefrot met lasklemmen.
Mocht ik er niet uit komen, kan ik altijd nog overgaan op lasklemmen.
Het is wel allemaal elektrotechnisch verantwoord icm. 230?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |