quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:10 schreef Xiphos het volgende:
[..]
44x66 balkjes aan elkaar gelijmd en dan schaven?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En jij mag aan de babykamer!![]()
Popel popelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Zal vanavond wel eens plaatjes posten van de voltooide werkbank
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Zal vanavond wel eens plaatjes posten van de voltooide werkbank
Of in mijn kelderquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:38 schreef twentemeisje het volgende:
BB wat heb je dit strak georganiseerd. Kom maar niet in onze schuur kijken nu
.
Dacht al dat dat niet sq wasquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:32 schreef bleiblei het volgende:
Oeps, dat was ik.
Maar in ieder geval allemaal bedankt voor de complimenten.
heb je verwarming in de schuur? Zo niet, zou ik het niet daar laten liggen in de winter!quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is fijn joh! Alles gewoon zo tegen de muur.
Een middagje gedoe om het erop te krijgen maar dit is 1 van mijn betere klussen geweest.
Had hiervoor alles gewoon in van die gereedschapkisten zitten. Je ruimt het een keer op, maar de 1 keer klussen en het is weer een zooitje. Nu pak je het gewoon van de muur en hang je het gelijk weer terug als je klaar bent.
De werkbank is overigens inderdaad van 44 bij 66 balkjes en vervolgens schaven.
Was voor mij de eerste keer schaven dus helemaal perfect is het niet, maar goed zat voor voorlopig.
Voor de koffers onder de werkbank heb ik nu een luik gemaakt zodat niet de eerste de beste inbreker al mijn elektrische gereedschap mee neemt.
er komen aan de andere kant wel spotjes, aan de eetkamerkant omdat we daar vitrinekastjen maken met glazen planken. Aan de woonkamerkant komen houten boekenplanken dus daar nemen we zoiets:quote:Op zondag 19 september 2010 13:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Poeh, even dit topic niet gevolgd en plotseling staat er al bijna een hele ensuite !
Wordt mooi zeg !, komt er ook nog iets van spotjes o.i.d. in ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |