+1 tomtomaatquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:15 schreef ScottTracy het volgende:
In de alvleesklier volgens mij zelfs...
okquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:18 schreef ScottTracy het volgende:
Ah nee geef tom dat punt. Hij noemde toch al alvleesklier..
thanks Scottquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:18 schreef ScottTracy het volgende:
Ah nee geef tom dat punt. Hij noemde toch al alvleesklier..
De juiste spellingswijze van de naam van de zeestraat ligt niet vast. Straat (van) Magellaan wordt het meest gebruikt. Daarnaast zijn echter ook de namen Magalhãesstraat, Magallanesstraat, Straat Magallanes, Straat (van) Magalhães en variaties hierop in gebruik.quote:
Ja, en de spelling van zijn achternaam varieert ook nogal volgens mij. Spelling was sowieso een beetje optioneel rond die tijd (maar nu niet meer!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:21 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
De juiste spellingswijze van de naam van de zeestraat ligt niet vast. Straat (van) Magellaan wordt het meest gebruikt. Daarnaast zijn echter ook de namen Magalhãesstraat, Magallanesstraat, Straat Magallanes, Straat (van) Magalhães en variaties hierop in gebruik.
Goed genoeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:29 schreef skittelman het volgende:
is toch enkelvoud meot dan toch de ring van neveling zijn!?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:41 schreef De_Hertog het volgende:
Jamie Oliver
omdat de wereld toen plat wasquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:46 schreef De_Hertog het volgende:
Veel mensen denken dat de hierboven genoemde Magelhaan de eerste was die rond de wereld voer. Waarom is dit onjuist?
Ik heb helemaal niet gezegd dat iemand hem voor was. En fictieve personen doen al helemaal niet mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:57 schreef nightcowboy het volgende:
Dat zal Noach wel geweest zijn.
Dat is al in de goede richting maar nog net niet goed genoeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:59 schreef skittelman het volgende:
in de zin van zijn schip voer wel rond de wereld maar hij zelf bleef ergens op een kolonie achter?
Dat moge inmiddels duidelijk zijn, maar waarom dan niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:00 schreef Terpentin07 het volgende:
Hij voer niet de wereld om?
Inderdaad, hij overleed in een gevecht in de Fillipijnen en kon dus de reis niet afronden. En hij was de enige niet, van de vijf volledig bemande schepen (zo'n 270 man) kwam slechts één schip met 18 man uiteindelijk terug. Dit schip stond onder leiding van Juan Sebastián Elcano, die dus officieel de eerste persoon is die de wereld rond voer.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:02 schreef skittelman het volgende:
omdatie uuh dood was (mag maar 1x gokken)
Helaas is het echte leven niet zo poetisch.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:04 schreef Terpentin07 het volgende:
Hij heeft onderweg de liefde van zijn leven gevonden.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Helaas is het echte leven niet zo poetisch.
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:11 schreef ScottTracy het volgende:
Hilary Swank?
Grappig dat je Adam West wel noemt maar Michael Keaton nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:18 schreef GimmeGore het volgende:
Adam West
Christian Bale
George Clooney
Val Kilmer
Prima dat hij het punt krijgt hoor, ik hou niet zo van puntje-steel-vragen, maar speelde Adam West niet alleen in de serie en geen bioscoopfilm?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Grappig dat je Adam West wel noemt maar Michael Keaton nietMaar 't is natuurlijk goed.
GimmeGore +1
Ten tijde van de tv-serie is er ook 1 bioscoopfilm uitgebracht met Adam West in de hoofdrolquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Prima dat hij het punt krijgt hoor, ik hou niet zo van puntje-steel-vragen, maar speelde Adam West niet alleen in de serie en geen bioscoopfilm?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Prima dat hijZIJ het punt krijgt hoor, ik hou niet zo van puntje-steel-vragen, maar speelde Adam West niet alleen in de serie en geen bioscoopfilm?
Adam West wist ik uit het raad het initialen spel, anders had ik er maar 3 gewetenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Grappig dat je Adam West wel noemt maar Michael Keaton nietMaar 't is natuurlijk goed.
GimmeGore +1
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:56 schreef Yankee het volgende:
hunter s thompson
quote:
Hoe heet de prijs voor het beste spannende nederlandstalige boek v/h jaar?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:01 schreef Yankee het volgende:
Het verhaal begint als Mathilde haar privékliniek Duinhoeve hier had ik hem al
ja toch +1 Yankeequote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:08 schreef Yankee het volgende:
gouden strop toch
Inderdaad, L’Oiseau van Appel. RoofingBurner +1quote:
quote:Eenis een benaming afkomstig uit het Chinees: 公司. Het is de naam voor een groep met een gezamenlijk, algemeen zakelijk belang voor het managen van activiteiten van de groep. In het Nederlands kan men het vergelijken met een "maatschappij", "firma", of "vennootschap". Deze
werden gevormd in plaatsen en gebieden waar Chinese families naartoe emigreerden.
je bedoeld een 政府批准的证券投资咨询机构 ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat zoek ik op de plek van de?
[..]
nee tuurlijk niet viespeukquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:24 schreef skittelman het volgende:
[..]
je bedoeld een * hier staat een goor Chinees woord ?
Ik ken het inderdaad van de maffia, maar ik dacht, misschien wordt het ook voor gewone bedrijven gebruiktquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:22 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
da's de mob, dit zijn bonafide bedrijven heur.
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:39 schreef Terpentin07 het volgende:
St Maarten?
Ja dat is hem.quote:
Carnauba zit op mn surfplankquote:
OMGquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:01 schreef De_Hertog het volgende:
Johnny weismuller
Nee, sport houd ik me verre van.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:04 schreef skittelman het volgende:
[..]
OMG![]()
jullie zijn vreselijk goed. (jullie kennen zeker ook die kerel uit hawai die voor weismuller 2x goud won)
Dat is A Wilhelm Screamquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:10 schreef banaantjeEE het volgende:
een metal band?
www.myspace.com/awilhelmscream
Ik weet veel van sport. Van films weet ik niet echt veel, maar die Hawaiiaan kende ik niet...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, sport houd ik me verre van.Van films weet ik meer, en ik wist dat Weismuller voor zijn filmcarriere zwemmer was.
Nee, in dit geval gaat het om een echte schreeuw.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:15 schreef banaantjeEE het volgende:
Is het een soort nominatie?
Je komt in de buurt, maar het heeft niet alleen met horrorfilms te maken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:18 schreef banaantjeEE het volgende:
Een soort effect dat gebruikt wordt in horrorfilms?
Meestal wel, maar dat is niet wat er bijzonder aan is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:23 schreef Terpentin07 het volgende:
doodskreet?
10.000 is wellicht enigszins overdreven, maar dat is wat ik zocht. Een schreeuw die in 1955 is opgenomen en sindsdien vaak in films wordt gebruikt, tegenwoordig ook als een soort in-joke. Meestal als mensen hun dood tegemoet vallen. Lijstje met films, vast niet compleet: http://www.hollywoodlostandfound.net/wilhelm.htmlquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:27 schreef GimmeGore het volgende:
is dat niet die cliché schreeuw die je in 10.000 films tegenkomt?
Is het ook, maar het valt zo op. Als je die schreeuw eenmaal herkent..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
10.000 is wellicht enigszins overdreven, maar dat is wat ik zocht.
quote:
Nee, een iets simpeler spelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:44 schreef lubje25 het volgende:
poker?
nightcowboy +1quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:48 schreef nightcowboy het volgende:
pesten?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:01 schreef Yurithemaster het volgende:
is dat niet eens bold en the beautifull acteur?
quote:
quote:
Snel en goedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:21 schreef tomtomaat het volgende:
bob geldof
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:33 schreef skittelman het volgende:
Mallorca
Menorca
Ibiza
de laatste mag iemand anders inkoppen
Die liggen ook het meest voor de hand.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:34 schreef De_Hertog het volgende:
Kom ook niet verder dan de eerste drie
Fortalezaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:38 schreef skittelman het volgende:
ik was te druk met het vrouwelijk schoon op ibiza dat ik de naam van dat aanhangsel eilandje ben vergeten tis iets met een F maar zit met fuertaventura en fortaleza in me hoofd
Hertog +1quote:
een klassieke "oh ja"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:58 schreef tomtomaat het volgende:
Okay, Formentera was de laatste die ik zocht.
Algemeen bekend zo te zien, maar skittelman krijgt de vroege vogel bonusquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:04 schreef skittelman het volgende:
Avignon?
deze was inderdaad wel heeeel closequote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:04 schreef tomtomaat het volgende:
shit, 1 post verschil
uhu ratzingers voorgangerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:17 schreef tomtomaat het volgende:
Benedictus?
Niet mee eens, maar ze waren het niet....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:27 schreef skittelman het volgende:
een optreden met een tragische gebeurtenis, dat moet U2 wel zijn. hun optredens zelf zijn namelijk al tragisch zonder dat er dode vallen
i know, ik ben lid van een select groepje dat een poephekel aan U2 heeft.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:29 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Niet mee eens, maar ze waren het niet....
GG +1quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:19 schreef Tanjaa het volgende:
heeft banaantjeEE het niet gewoon goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand deel #1769:quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:34 schreef Terpentin07 het volgende:
Bierliefhebber?
Uitvoering geven aan je verlangen als je efebofilie hebt is bij wet verboden. Alleen onder bepaalde omstandigheden mag het.quote:
SPOILERIn het B&H Forum zijn er topics over Brr3ezaHh T0ppickk #120 : DeZe tOpIcJuH Is gOeD MaNgLege virente, virent cuncta
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:07 schreef lubje25 het volgende:
incest?
tomtomaat +1quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:19 schreef tomtomaat het volgende:
Paul Haenen
Terpentin +1quote:
Helemaal correct.quote:
Stand deel #1769:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:02 schreef De_Hertog het volgende:
Unive
Correct, de andere was Francis Crick.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:08 schreef banaantjeEE het volgende:
James Watson?
+1 qonmannquote:
je weet de naam van het eerste ruimtehondje vast ookquote:
Ze is trots op je !quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:24 schreef Rucebo het volgende:
Liz Hurley?
En ik had het nog niet gepost of hij staat er alquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:34 schreef ScottTracy het volgende:
qonmann, kom er maar in!
Leuke naamquote:
A-tje vergeten..maar een mooie naam inderdaadquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En ik had het nog niet gepost of hij staat er al![]()
Yepquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:40 schreef Terpentin07 het volgende:
ebay
Yeah.Goeie film btw.quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:20 schreef Rucebo het volgende:
Koeman?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:20 schreef Rucebo het volgende:
Koeman en Guardiola en .... ?
ik werk ze wel even bij en post ze hierquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:34 schreef tomtomaat het volgende:
BTW onze vriend RoofingBurner heeft de punten weer eens niet verwerkt. Dit is in het verleden al een paar keer vaker voorgekomen.
komt ie op -4 ..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:34 schreef tomtomaat het volgende:
BTW onze vriend RoofingBurner heeft de punten weer eens niet verwerkt. Dit is in het verleden al een paar keer vaker voorgekomen.
Vergeet niet dat ik 36 had ipv 23. Mijn werden ook niet bijgewerkt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:34 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
ik werk ze wel even bij en post ze hier
Wat bedoel je 36 ipv 23?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:35 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik 36 had ipv 23. Mijn werden ook niet bijgewerkt.
En betreffende roofing: de titel zegt genoeg, niet?
Wel GG had mijn punten verkeerd bijgewerkt in het vorige deel. Check maar. Ik stond op 29, daarna moest ik 4 krijgen, en dan nog eens 3 door roofing.quote:
Dan sta je in het vorige topic op 31?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:38 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wel GG had mijn punten verkeerd bijgewerkt in het vorige deel. Check maar. Ik stond op 29, daarna moest ik 4 krijgen, en dan nog eens 3 door roofing.
Nee 33.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:40 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dan sta je in het vorige topic op 31?
Al 18 topicsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:43 schreef starla het volgende:
Wow
We zijn weer opnieuw begonnen met de puntjes?
Heb je niet de memo ontvangen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:43 schreef starla het volgende:
Wow
We zijn weer opnieuw begonnen met de puntjes?
Hoezo al 18 topics?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:44 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Al 18 topics.
@ Scott: heb je nog een hintje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
kijk eens in topic 1679-18quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:38 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wel GG had mijn punten verkeerd bijgewerkt in het vorige deel. Check maar. Ik stond op 29, daarna moest ik 4 krijgen, en dan nog eens 3 door roofing.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:47 schreef Tanjaa het volgende:
Stand dus van dit deel:Gelukkig hebben we Tanjaa nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Geen probleemquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:48 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ah, mijn excuses. Ik was al bang dat het een keertje mis zou gaan
Thanks, goed werk!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:47 schreef Tanjaa het volgende:
Stand dus van dit deel:
Dun matter, fixed itquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:48 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ah, mijn excuses. Ik was al bang dat het een keertje mis zou gaan
Die t miste je net, maar dat snap ikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:49 schreef tomtomaat het volgende:
Soitskov?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |