Grappig dat je Adam West wel noemt maar Michael Keaton nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:18 schreef GimmeGore het volgende:
Adam West
Christian Bale
George Clooney
Val Kilmer
Prima dat hij het punt krijgt hoor, ik hou niet zo van puntje-steel-vragen, maar speelde Adam West niet alleen in de serie en geen bioscoopfilm?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Grappig dat je Adam West wel noemt maar Michael Keaton nietMaar 't is natuurlijk goed.
GimmeGore +1
Ten tijde van de tv-serie is er ook 1 bioscoopfilm uitgebracht met Adam West in de hoofdrolquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Prima dat hij het punt krijgt hoor, ik hou niet zo van puntje-steel-vragen, maar speelde Adam West niet alleen in de serie en geen bioscoopfilm?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Prima dat hijZIJ het punt krijgt hoor, ik hou niet zo van puntje-steel-vragen, maar speelde Adam West niet alleen in de serie en geen bioscoopfilm?
Adam West wist ik uit het raad het initialen spel, anders had ik er maar 3 gewetenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Grappig dat je Adam West wel noemt maar Michael Keaton nietMaar 't is natuurlijk goed.
GimmeGore +1
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:56 schreef Yankee het volgende:
hunter s thompson
quote:
Hoe heet de prijs voor het beste spannende nederlandstalige boek v/h jaar?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:01 schreef Yankee het volgende:
Het verhaal begint als Mathilde haar privékliniek Duinhoeve hier had ik hem al
ja toch +1 Yankeequote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:08 schreef Yankee het volgende:
gouden strop toch
Inderdaad, L’Oiseau van Appel. RoofingBurner +1quote:
quote:Eenis een benaming afkomstig uit het Chinees: 公司. Het is de naam voor een groep met een gezamenlijk, algemeen zakelijk belang voor het managen van activiteiten van de groep. In het Nederlands kan men het vergelijken met een "maatschappij", "firma", of "vennootschap". Deze
werden gevormd in plaatsen en gebieden waar Chinese families naartoe emigreerden.
je bedoeld een 政府批准的证券投资咨询机构 ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat zoek ik op de plek van de?
[..]
nee tuurlijk niet viespeukquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:24 schreef skittelman het volgende:
[..]
je bedoeld een * hier staat een goor Chinees woord ?
Ik ken het inderdaad van de maffia, maar ik dacht, misschien wordt het ook voor gewone bedrijven gebruiktquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:22 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
da's de mob, dit zijn bonafide bedrijven heur.
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:39 schreef Terpentin07 het volgende:
St Maarten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |