abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74697330
Heb vandaag met m'n oppaskind taarten gemaakt. Ze wordt komende week 9 en wilde graag als verjaardagscadeau een taart bij mij maken. Vanmiddag dus druk aan de slag geweest, en ze heeft een prachtige taart gemaakt. Terwijl zij aan het knutselen was heb ik zelf ook een taartje gemaakt, voor de buren die maandag een dochter hebben gekregen. Nijntje stond als geboortebord in de tuin:

A balanced diet is a cookie in each hand
pi_74697917
Mooi Taartje, wat een lief taartje!

Betsy is inderdaad een goede optie, zal er eens langsgaan. Ik zal ook even informeren of de cutters met de brievenbuspost kunnen, bedankt!
pi_74699442
Net het taartje gebracht, ze waren er blij mee! En even het meisje vast mogen houden
pi_74706861
Oh die is leuk Taartje! Ik kan me voorstellen dat ze daar erg blij mee waren, wat een leuk kraamkadootje
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74724102
Wat een lief geboortetaartje. Daar zou ik als kersverse papa en mama ook blij mee zijn!

En de cupcakes van King vind ik ook erg leuk zo met die snoepjes erop als versiering.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_74743616
Ben ik weer Nogal een weekend vol taarten gehad, dus ik kom er nog één showen. Heb de restjes van de Nijntjetaart zo mooi op kunnen maken! Straks wegbrengen, en daarna een taart maken met eem papegaai erop. Dat wordt nog een uitdaging... Deze is in elk geval voor de juf van m'n oppaskindje: dat wordt dus weer veel reclame

pi_74749168
Hele mooie taart, taartje. En je nijntje taart hierboven is ook erg leuk. Je taarten zijn altijd ook zo mooi hoog!
pi_74749667
Dankjewel Bortecinem Ik vind hoge taarten altijd het mooist, dus doe altijd wat teveel biscuitmix in de vorm! Bij deze ook de tweede taart van vandaag. Meisje is 3,5 jaar samen met haar vriend, en hij heeft als grote hobby zijn grijze roodstaartpapegaai. Ik zag er nogal tegenop, maar ben uiteindelijk best tevreden...

pi_74749769
Die pappegaai is goed gelukt!! Erg mooie taart weer..
pi_74750334
Mooi hoor!

Vriendin heeft deze een tijdje geleden gemaakt:

Gevuld met proseccocreme met frambozen en frambozenjam
pi_74751120
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 16:17 schreef Taartje het volgende:
Heb vandaag met m'n oppaskind taarten gemaakt. Ze wordt komende week 9 en wilde graag als verjaardagscadeau een taart bij mij maken. Vanmiddag dus druk aan de slag geweest, en ze heeft een prachtige taart gemaakt. Terwijl zij aan het knutselen was heb ik zelf ook een taartje gemaakt, voor de buren die maandag een dochter hebben gekregen. Nijntje stond als geboortebord in de tuin:

[ afbeelding ]
Erg mooi taartje, Taartje
pi_74751748
DrukVout, mooie taartjes zeg! Die strik is echt super, vooral die 'gestikte' naadjes Vind van de tweede taart vooral de kleurencombinatie erg mooi!
pi_74752146
Het zijn weer allemaal mooie taartjes...

Ik kan de komende tijd niets maken... zit op de bank wegens operatie..
Maar ik geniet wel van jullie creaties!
Be brave. Be kind.
pi_74755083
Jij bent lekker bezig he Taartje! Deze 2 zien er ook weer super leuk uit. Knap dat die papegaai zo goed gelukt is, lijkt me echt moeilijk.
DV, die van jouw vriendin zijn ook mooi. Die strik vind ik echt knap gemaakt.

Is iemand van jullie wel eens bij de winkel van de tafel van 18 in Utrecht geweest? Ik ben volgende week in Utrecht en dan is het met het ov nog maar 10 minuutjes reizen naar die winkel. Is dat wel de moeite waard of hebben ze er niet zoveel?
pi_74757965
Tessie, ik ben er wel eens geweest, en vond het leuk om er even rond te snuffelen. De winkel is niet zo groot, maar ze hebben wel best veel spulletjes! In de straat van die winkel zitten trouwens een hele hoop leuke zaken, dus mocht het je tegenvallen is er nog veel meer te zien daar!
  dinsdag 17 november 2009 @ 00:14:40 #291
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74769720
ze hebben er best veel inderdaad, tessie! (ik heb er een paar keer verjaardagstaarten besteld, en ik kon 't dan meestal niet laten om er ook wat gekke versierseldingetjes te kopen.)

Taartje & MevrouwDrukvoud, wat een prachttaarten weer!
in de haak.
pi_74796036
Taartje, Mijn complimenten voor de papegaai-taart, dat is echt een moeilijke opdracht en je hebt er echt iets moois van gemaakt!

Mevrouw DV maakt ook mooie taarten.

Ik loop een beetje achter met het showen van mijn taarten maar dat is meer omdat mijn laatste taarten een beetje inspiratie-loos waren en ik ze eigenlijk niet show-waardig vond zeg maar. Maar vandaag heb ik een taartje gemaakt voor een collega op het werk om hem te bedanken voor zijn inzet (opdracht en idee van de chef van onze werkplaats) en die is goed gelukt al zeg ik het zelf.

Om te beginnen de taartjes die ik voor mijn maakte voor zijn verjaardag.

Deze was voor de visite thuis. Mijn eerste vierkante taart waarbij de marsepein scheurde op de hoeken maar dat kon gelukkig worden verborgen met de uitstekers van Ikea.

Deze was voor op zijn werk. Ook weer met de uitstekers van Ikea wegens gebrek aan inspiratie.

En dit is het resultaat van de taart voor mijn collega:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_74798509
Oeh die voor je collega is heel leuk geworden ja!
En die voor het werk van je vind ik wel een hele mooie, stoere kleurencombi, maar ik heb inderdaad wel veel mooiere/leukere taarten van jou gezien. Ach, volgens mij heeft iedereen dat wel eens, dat je gewoon even geen inspiratie hebt. En dan zijn die ikea uitstekers ideaal
pi_74799034
Leuke taarten!

Ik heb net voor het eerst zelf biscuitmix gemaakt, alleen is mijn kapsel taart vet korrelig geworden? Komt dat omdat ik niet lang genoeg heb gemixt?
pi_74799230
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
Leuke taarten!

Ik heb net voor het eerst zelf biscuitmix gemaakt, alleen is mijn kapsel taart vet korrelig geworden? Komt dat omdat ik niet lang genoeg heb gemixt?
Heb je je eieren 10 minuten gemixt en voorverwarmt? Dan kan het daar in elk geval niet aan liggen. En de mix moet je erdoor spatelen hè en niet mixen want dan mix je alle lucht er uit.

Anders zou ik zo gauw niet weten waar het aan kan liggen helaas.
pi_74799825
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:51 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Heb je je eieren 10 minuten gemixt en voorverwarmt? Dan kan het daar in elk geval niet aan liggen. En de mix moet je erdoor spatelen hè en niet mixen want dan mix je alle lucht er uit.

Anders zou ik zo gauw niet weten waar het aan kan liggen helaas.
Ik heb ze verwarmt, 10 minuten gemixt, en de bloem/maizena rustig erdoorheen gespatelt. Ik snap ook niet waar het aan ligt. Het kapsel is dus wel erg luchtig.
pi_74800240
Ik zie net een heel klein beetje meel tussen de cake zitten, ik heb gewoon niet lang genoeg gemixt denk ik?
pi_74803242
oh wat geweldig al die taarten

als ik mijn zin deed, dan ging ik morgen meteen vanalles kopen om ook te kunnen frobelen met zoetigheid
maarja, dat zou weer een impulsief begin van "hobby" 378 worden
pi_74822938
Op naar het...
pi_74822966
Volgende deeltje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')