Okido, chill nog maar ff lekkerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alleen als het druk is en dat verwacht ik niet vanavond
maar genoeg over mijn werk
Dat had ik dus net ook buiten bedacht. Ga ik dus nu doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:31 schreef Ynske het volgende:
Qwea waarom bel je niet eens met de SEH in t ziekenhuis in DH Telefoonnummer: 0223 – 69 69 69
leg je probleem voor en vraag of je daarvoor kunt komen
Had je daar zo snel iemand aan de lijn???quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:44 schreef Qwea het volgende:
SEH gebeld. Die gaat nu contact opnemen met de dienstdoende internist en dan belt ie me zo terug.
Ja, alleen was het geen vriendelijke man. Dat nr wat ynske gaf was de balie, dus ik moest vragen om doorverbonden te worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had je daar zo snel iemand aan de lijn???
Drammen Q blijven drammen. En blijven bellen en bellen en nog eens bellen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:48 schreef Qwea het volgende:
godverdegodver
Ik MOET de HA bellen en die moet bepalen of ik naar de SEH moet
Godsklere eej
ben nu de HA aant bellen. Ze gaat overleggen nuquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:49 schreef nieslief het volgende:
[..]
Drammen Q blijven drammen. En blijven bellen en bellen en nog eens bellen.
Das standaard beleid! Straks belt iedere imbeciel met slappe pudding gelijk naar de internist he!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:48 schreef Qwea het volgende:
godverdegodver
Ik MOET de HA bellen en die moet bepalen of ik naar de SEH moet
Godsklere eej
nee dat snap ik. Maar ik krijg nu ff kastje muur gevoelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das standaard beleid! Straks belt iedere imbeciel met slappe pudding gelijk naar de internist he!
Nou simpel dus zeg tegen die HA dat 'ie je heel rap bij de internist moet krijgen anders kom je bij hem in de kamer zitten. Kan hij ruiken hoe jij je voelt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee dat snap ik. Maar ik krijg nu ff kastje muur gevoel
HAP die zegt HA, HA die zegt Internist, Internist die zegt HA, SEH die zegt Internist, Waarop de Internist weer HA zegt
HAP-> HA of SEH en dan bepaalt HA weer -> SEH indien noodzakelijk! De HA moet indien nodig de internist om raad vragen en je eventueel zelf laten bellen naar internist!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee dat snap ik. Maar ik krijg nu ff kastje muur gevoel
HAP die zegt HA, HA die zegt Internist, Internist die zegt HA, SEH die zegt Internist, Waarop de Internist weer HA zegt
Mooi succes.quote:
op de fiets?quote:
Ik zei het ook helemaal niet ten nadele van jou hoor, echt niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:47 schreef nieslief het volgende:
Tsjonge zeg wat gaan jullie snel![]()
Ik was alleen maar even de was aan het doenEen heule berg.
![]()
FF denken er waren vragen en opmerkingen over labeltjes. Tsja ik hou ook niet van labeltje plakken maar als ik het leven van de kiddo´s daarmee duidelijker en makkelijker kan maken soit prima doen we.
Thuis merken we: niet samen spelen maar naast elkaar, problemen met zindelijkheid, problemen met begrip van gesproken taal, taalontwikkelingsachterstand, raar taalgebruik (bv twintig keer dank je wel zeggen achter elkaar terwijl 1 x genoeg is), technisch inzicht enorm hoog maar logica in volgorde van dingen doen is er niet in 'onze' ogen. Bijv. in het midden beginnen met tellen. Geen geduld hebben, graag structuur willen, willekeurig boos worden en ook zo weer vrolijk zijn. Etc etc etc.
-Nee hoor zo vatte ik het ook absoluut niet op.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zei het ook helemaal niet ten nadele van jou hoor, echt niet.
Wat gaat er nu precies gebeuren nu de diagnose officiëel is?
Taalachterstand komt trouwens bij tweelingen wel vaker voor, tenminste, ik ken best een boel tweelingen, en ik ken er een paar die pas na een poosje op de kleuterschool bij raakten met spraak.
Maar al die factoren bij elkaar lijken me behoorlijk pittig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |