Ja maar, iedereen zegt dat dat niet kan. Vraag Ynske. De HAP of HA moet je doorsturen anders moet je zelf dokkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga dan geeveedee gewoon naar de Eerste Hulp van het ziekenhuis en laat je niet eerder wegsturen voordat ze je iets gegeven hebben.
Detailsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:13 schreef MikeyMo het volgende:
Beer heeft een aai gekregen, geen kusje
Q, ik weet nooit zo goed wanneer ik je/jullie nou wel of niet serieus moet nemen. Dat blijkt maar weerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Poepjewhy zo serieus
MM zit jullie te plagen
Er is niks aan de handik had een mening, en hij een andere. Toen zijn we lekker gaan slapen, en vanochtend kreeg ik een kusje, beer ook een kusje en issie gaan werken. En ik heb vanochtend chago gedaan tegen hem omdat ik buikpijn had
Maar toch kreeg ik een kusje
Beer heeft de koekjes van tafel gejat trouwens. Dus hij krijgt ook geen aai meerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:13 schreef MikeyMo het volgende:
Beer heeft een aai gekregen, geen kusje
Neen poepje, mijn buikje is geen onzinquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, ik weet nooit zo goed wanneer ik je/jullie nou wel of niet serieus moet nemen. Dat blijkt maar weer
Je buikklachten moeten we wél serieus nemen? Niet dat straks blijkt dat dat ook onzin is?
hmm zit in twijfelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hierheb het gister toevallig weer gekocht.
Het zijn een soort iets drogere gehaktballetjes (ook lichter en losser dan een gehaktballetje).
Smaakt prima maar iets van groente/saus/vocht erbij is wel een aanrader.
Wij eten ze meestal in pitabroodjes als vegetarische variant en ik hebeen echte carnivoor nog niet horen klagen.
Ooooooh zit niet zo te labelen johquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben ook pleite, t is meer de slowchat van 2 autisten die niet durven praten samen dan de F&F SC geloof ik
Zul je zien, rammen ze er gewoon bij haar een buttplug in!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga dan geeveedee gewoon naar de Eerste Hulp van het ziekenhuis en laat je niet eerder wegsturen voordat ze je iets gegeven hebben.
Nouja, hopelijk krijgen jullie geen echte relatie troubles, anders zitten we straks van zo:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Poepjewhy zo serieus
MM zit jullie te plagen
Er is niks aan de handik had een mening, en hij een andere. Toen zijn we lekker gaan slapen, en vanochtend kreeg ik een kusje, beer ook een kusje en issie gaan werken. En ik heb vanochtend chago gedaan tegen hem omdat ik buikpijn had
Maar toch kreeg ik een kusje
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm zit in twijfel
t idee kikkererwten en humus, das bah dat lust ik niet
maar die wat in de pan lagen bij n huisgenooitje zagen er wel smakelijk uit
misschien dat ik t eerst maar eens moet proeven
nou nou nou ik hou ook van jouquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben ook pleite, t is meer de slowchat van 2 autisten die niet durven praten samen dan de F&F SC geloof ik
Hopenlijk zijn ze sneller om dan je denkt!quote:
Alleen als het druk is en dat verwacht ik niet vanavondquote:Op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hopenlijk zijn ze sneller om dan je denkt!
Heb je t soort werk waar je een beetje in op kan gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |