Maar ik heb ook wel eens het idee dat sommigen, als ze ouder zijn, hun eigen gedrag daarmee graag 'goedpraten'. Zo van 'Ik heb *vul in* en dus is het logisch/normaal als ik....'. Da's ook het 'gevaar' van de etiketjes denk ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:47 schreef Morretje het volgende:
En toch, als je wel dat etiketje krijgt, is het voor veel mensen ook 'makkelijker' werken.
Je kunt er dan vanuit gaan dat een kind ander gedrag vertoont in een bepaalde situatie, zelfs zonder dat je het kind kent. Anticiperen daarop is dan een stuk makkelijker.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal snel hierover even een beetje ingelezen heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
OK denk dat het redelijk is jullie ook te vertellen wat hier speelt en waarom ik soms niet reageer of wel reageer. Ik lees veel mee en ben er dus wel. Sommigen van jullie weten het al.
Aww waarom moet het zolang duren danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb ook wel eens het idee dat sommigen, als ze ouder zijn, hun eigen gedrag daarmee graag 'goedpraten'. Zo van 'Ik heb *vul in* en dus is het logisch/normaal als ik....'. Da's ook het 'gevaar' van de etiketjes denk ik.
Gut, wat een serieuze gesprekken zo op de woensdagochtend
Behalve het tietgeneuzel van Ll en MM dan tussendoor![]()
Heer G zou woensdag terug komen van Zweden, toen werd het donderdag, nu wordt het zaterdag 'als hij mazzel heeft'.Arme Bink, die hangt al die tijd over de bankleuning om te kijken of hij er al weer aan komt
Hihihi, weet je dat ik serieus aan je dacht toen ik over de labeltjes begon?quote:
goed, verkouden teruggekomen uiit de VSquote:
Ach, arme Bink toch.. Dat wordt nog flink hangen dan!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb ook wel eens het idee dat sommigen, als ze ouder zijn, hun eigen gedrag daarmee graag 'goedpraten'. Zo van 'Ik heb *vul in* en dus is het logisch/normaal als ik....'. Da's ook het 'gevaar' van de etiketjes denk ik.
Gut, wat een serieuze gesprekken zo op de woensdagochtend
Behalve het tietgeneuzel van Ll en MM dan tussendoor![]()
Heer G zou woensdag terug komen van Zweden, toen werd het donderdag, nu wordt het zaterdag 'als hij mazzel heeft'.Arme Bink, die hangt al die tijd over de bankleuning om te kijken of hij er al weer aan komt
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begin jij met plakken?
whehe, uhmm ach de laatste jaren zijn we wel erg gemakkelijk geworden op dat gebied... maar ik besta bij de gratie van labeltjesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi, weet je dat ik serieus aan je dacht toen ik over de labeltjes begon?
Ik hoopte al dat je om het hoekje zou kijken!
Storm op zee, golven van 12 mtr enzo, vertraging in de tests, etc.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww waarom moet het zolang duren dan
Nou vooruit, dan moeten ze maar blijven bestaanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:58 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
whehe, uhmm ach de laatste jaren zijn we wel erg gemakkelijk geworden op dat gebied... maar ik besta bij de gratie van labeltjes
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Storm op zee, golven van 12 mtr enzo, vertraging in de tests, etc.
En dan heb ik zijn moeder aan de telefoon die hem enorm ophemelt (terecht hoor, wat betreft zijn werk) en 'dat flikt ie toch maar mooi allemaal' en dan ben ik geneigd te zeggen 'over flikken gesproken....'. Want dat weet die hele familie dus allemaal niet en daarin voel ik me dan wel eens een beetje alleen zeg maar. Ik kan er niet met ze over praten, want ze weten niets.
Nou hup, ander onderwerp Greys, anders is mijn goede humeur naar de haaien
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:58 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
whehe, uhmm ach de laatste jaren zijn we wel erg gemakkelijk geworden op dat gebied... maar ik besta bij de gratie van labeltjes
Nou het is ook niet slecht ofzo. Maar zoals al geroepen, er word misschien soms onder druk van omgeving of iets té snel geplakt om maar een verklaring van licht afwijkend gedrag te hebben ofzo?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:58 schreef Re het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet aan mij om te vertellen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, heb je echt helemaal niks gezegd
Het lijkt me dat ze het ooit toch zullen moeten weten. Nu is hij een beetje altijd de geweldige kerel en kan hij niks fout doen, terwijl dat toch iets genuanceerder ligt. Maar goed, labeltjes it is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Storm op zee, golven van 12 mtr enzo, vertraging in de tests, etc.
En dan heb ik zijn moeder aan de telefoon die hem enorm ophemelt (terecht hoor, wat betreft zijn werk) en 'dat flikt ie toch maar mooi allemaal' en dan ben ik geneigd te zeggen 'over flikken gesproken....'. Want dat weet die hele familie dus allemaal niet en daarin voel ik me dan wel eens een beetje alleen zeg maar. Ik kan er niet met ze over praten, want ze weten niets.
Nou hup, ander onderwerp Greys, anders is mijn goede humeur naar de haaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga met hem praten mop!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:02 schreef Qwea het volgende:
omfg. Wat een drama vanmorgen en vannacht![]()
Godverdomme. Ik ben er zo keiflauw van.
[TK] Canon EOS 350D, Damesschoenen etccccc.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:02 schreef Qwea het volgende:
omfg. Wat een drama vanmorgen en vannacht![]()
Godverdomme. Ik ben er zo keiflauw van.
Ik heb iets gemist volgens mij maar zo te zien wordt Grys v het onderwerp niet happy dus lamaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, heb je echt helemaal niks gezegd
Zo ging het niet, pauper. En flikker op uit mn SC. MIJN sc, zoek je eigenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nou ja, zitten we beide in de huiskamer en zij nmoet toevallig plaatsnemen achter mijn computer en dan is het weer op een geirriteerde toon:
[..]
En dan zit ze zonder woorden want ze weet dondersgoed dat ze ooit in 2004 zelf de Mirella was die me niet in het echt kende maar wel de heel aaf op msn tegen me aan zat te lullen en late rook te bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |