Op het moment danst mijn hart. Ik moet meer naar zoete liedjes luisteren in de morgenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms ook niet. Bitter en zuur en een beetje giftig.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Op het moment danst mijn hart. Ik moet meer naar zoete liedjes luisteren in de morgen
Gelukkig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Op het moment danst mijn hart. Ik moet meer naar zoete liedjes luisteren in de morgen
verliefde mensen worden vaak zo irritant vrolijk, beetje mijn droefgeestigheid verstoren!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:00 schreef Keukenkast het volgende:
De planning was om dat vorig jaar in Eindhoven in augustus te doen tijdens Pann/Frisofeestquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:39 schreef Desmonkey het volgende:
Mogguh
Stroekie, wanneer ga je met TMM trouwen?
Niet het woord meeting in je mond nemen, daar komen op voorhand al drama's van, laat staan daarnaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De planning was om dat vorig jaar in Eindhoven in augustus te doen tijdens Pann/Frisofeest
Je weet wel, toen er nog ouderwetse meetings gehouden werden
maar helaas heeft TMM toen bruusk de verkering verbroken tijdens het eten
Daar ontstond Nuno gatequote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
Niet het woord meeting in je mond nemen, daar komen op voorhand al drama's van, laat staan daarna
jaja, zekers heb je dat verteldquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar ontstond Nuno gate
daar had ik je alle sappige details toch al over verteld onder een grote boom afgelopen zomer ?
Word dan zelf verliefd. Daarbij ben ik niet verliefd, denk ik. Nog niet, denk ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
verliefde mensen worden vaak zo irritant vrolijk, beetje mijn droefgeestigheid verstoren!!!
Ik vind het wel meevallen, qua kou. Gewoon een vest of trui aantrekkenquote:
Wat een vaderlijke opmerking van jequote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Gewoon een vest of trui aantrekken
Ik ben de vleesgeworden vaderlijkheidquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat een vaderlijke opmerking van je
haha SSDD ja dat was mijn tweede vraag, of ik nog wat gemist hebt.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha SSDD ja dat was mijn tweede vraag, of ik nog wat gemist hebt.
hoe is het jongen?
Straks naar de kapper. Ik liet mijn haar lang groeien, maar ik word er gek van. Het zit nooit, dus ik ga weer voor de crew cut, want ik heb morgen mijn tweede gesprek. En ik moet natuurlijk als een hot bitch eruit zien.![]()
wijn??quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Verder is alles goed hoor, net gelunched met de baas en de wijn kwam erbij
Ibuprofenquote:
was je in heat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:05 schreef Stroekie het volgende:
had ik straks toch een nieuwsgierig keffertje achter me aanrennen
you should have kicked it for funzies!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:05 schreef Stroekie het volgende:
had ik straks toch een nieuwsgierig keffertje achter me aanrennen
NOOO geen honden schoppen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
you should have kicked it for funzies!![]()
there are no dogs in a perfect worldquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
NOOO geen honden schoppen.![]()
o wacht ff, een keffertje...
proceed please.
dog is a man's best friend.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
there are no dogs in a perfect world
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
Nou, jullie waren echt talkative. Maar ik moet nu echt naar de kapper.
bis gleich![]()
I though that where kittens who make you react like that?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
dog's make me sneezy and my eyes teary
Foto's van het resultaatquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
Nou, jullie waren echt talkative. Maar ik moet nu echt naar de kapper.
bis gleich![]()
Most any animal, to be honestquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:30 schreef Baltar het volgende:
[..]
I though that where kittens who make you react like that?
I second thatquote:
quote:
We'd call it pwetty pwincess silverfinquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dieren horen niet in huis
except maybe a pwetty goldfishy in a way too tiny bowl for decoration purposes
*giggle*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:34 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
We'd call it pwetty pwincess silverfin
spanish is so last weekquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:38 schreef Yurithemaster het volgende:
zijn we ineens allemaal engels geworden?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Net geslapen. Soort koortsdroom gehad met niks meer erin dan een wit hek in de regen. Hoofdpijn is weer terug met volle kracht. Whoopti-fucking-doo
tuurlijk welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
there are no dogs in a perfect world
helaas kunnen we niet allemaal op een boerderij wonen/geboren worden zodat je ook je eigen paard hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dieren horen niet in huis
except maybe a pwetty goldfishy in a way too tiny bowl for decoration purposes
volgens mij liggen de onroerend goed prijzen bij jullie een stuk lager dan hierquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Van wie mag ik een millioen euro lenen?
huh...ow zo bedoeldie ik die niet horquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
helaas kunnen we niet allemaal op een boerderij wonen/geboren worden zodat je ook je eigen paard hebt
ja al campo(op het land) koop je daar wel een flinke kavel voor, of 3 huizen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij liggen de onroerend goed prijzen bij jullie een stuk lager dan hier
en met 1 hectare heb je al ruimte genoeg voor een partij dieren
He wat een vervelend huis, daar kun je je spullen toch niet in kwijtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaan we over op Portugeesquote:
location location locationquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:34 schreef Baltar het volgende:
[..]
He wat een vervelend huis, daar kun je je spullen toch niet in kwijt
als we samen gaan wonenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
mooi huisjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
location location location
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:37 schreef Keukenkast het volgende:
NOW IS THE WINTER OF OUR DISCONTENT!
6 nov, veenendaal. En nee, zo interessant vind ik hem nou ook weer nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar en wanneer ga jij Ries zien ?
je weet dat hij binnenkort 40 wordt ?
Met 50% rentequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
of 3 weken per jaar gratis verblijf?quote:
Nee, dat heb ik nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Steinbeck, darling.
Nooit gelezen?
*denkt* Nee, toch liever dat half miljoen extra.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
of 3 weken per jaar gratis verblijf?
hehe *rats*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
*denkt* Nee, toch liever dat half miljoen extra.
The winter of our discontentquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet
Welke ben je aan het lezen?
East of Eden?
het regent hier vandaagquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Wel hier dan he want het word te vroeg koud in lisboa en daar kan ik niet tegen
Ja het is niet leuk als het regent en ik ben weer in mijn eentjequote:
awwquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja het is niet leuk als het regent en ik ben weer in mijn eentje
Ik heb een tedybeer en de dromen van een achttienjarige om me gezelschap te houdenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja het is niet leuk als het regent en ik ben weer in mijn eentje
veeeeels te koud (ik wil naar Brasil)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aww, maar niet to hopen dat je nu voor je werk naar Siberiė moet
Is het daar mooi? Zuid-Amerika trok mij altijd al.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
veeeeels te koud (ik wil naar Brasil)
we willen allemaal wel ergens heenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
veeeeels te koud (ik wil naar Brasil)
Onderin de kast?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanavond bezoek hier, omdat mijn vader jarig is. Even mijn happyface-masker zoeken.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanavond bezoek hier, omdat mijn vader jarig is. Even mijn happyface-masker zoeken.
heeeeel mooi...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is het daar mooi? Zuid-Amerika trok mij altijd al.
wat is jouw drooom danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
we willen allemaal wel ergens heen
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb een tedybeer en de dromen van een achttienjarige om me gezelschap te houden
Meh. Wat een ongelukkig stuk tekst.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Es un sueńo la vida, het is een droom het leven
pero un sueńo febril que dura un punto; maar een koortsige droom die maar even duurt
Cuando de él se despierta, als je ontwaakt van hem
se ve que todo es vanidad y humo... zie je dat alles ijdelheid en rook is
”Ojalį fuera un sueńo Ik wens dat het een droom was
muy largo y muy profundo, langdurend en diep
un sueńo que durara hasta la muerte!... een droom durend tot aan de dood
Yo sońarķa con mi amor y el tuyo. Ik droomde van mijn liefde met de jouwe
Shakespeare oorsronkelijk, een van zijn mooiste creatie's Richard IIIquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Steinbeck, darling.
Nooit gelezen?
por que ongelukkig?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Meh. Wat een ongelukkig stuk tekst.
Steinbeck heeft de titel genomen uit Richard III, dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Shakespeare oorsronkelijk, een van zijn mooiste creatie's Richard III
en zo leren we allemaal van elkaarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Steinbeck heeft de titel genomen uit Richard III, dan.
Wist ik niet eens.
Nou. Weer iets geleerd.
op woensdagquote:
welke dag is frikandellendag dan?quote:
hmm dat lust ik ook welquote:
maar wel toch om te eten, right?quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Tis weer tijd voor liedjes uit den ouden doosch zie ik
Tuurlijk wel. Zo'n stuk of 6 uit een doos van 20quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar wel toch om te eten, right?
6?? godklere!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:52 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zo'n stuk of 6 uit een doos van 20.
waarom zoveel? eet je er ook wat anders bij?quote:
waar laat je het...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
zo los op brood lust ik er ook wel zes
per 2 op een puntje ńam ńam
Gewoon, in de maagquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar laat je het...![]()
al dat gepraat over frikandellen.![]()
met veel mayo
Op een broodje of speciaal of in kleine mini frikandelletjes met sambal oelek of andere pepers bijvoorbeeld. Kzou zo tapasjes kunnen maken gebaseerd op de Nederlandse frikandel of Indische frikadelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom zoveel? eet je er ook wat anders bij?
ik heb er net ook 4 opquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom zoveel? eet je er ook wat anders bij?
zo lang je maar blijft varierenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:05 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Op een broodje of speciaal of in kleine mini frikandelletjes met sambal oelek of andere pepers bijvoorbeeld. Kzou zo tapasjes kunnen maken gebaseerd op de Nederlandse frikandel of Indische frikadel.
zijn maar drie broodjes gekquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar laat je het...![]()
met veel mayo
gewoon op een boterham , of bedoel je zoiets?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zijn maar drie broodjes gek
nee in een puntjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon op een boterham , of bedoel je zoiets?
[ afbeelding ]
Kun je niet bij Danku terecht?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar laat je het...![]()
met veel mayo
Pretty Young Thingquote:
Holaquote:
Wat kuuuhuuut. Kon je niet slapen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef PhalanX het volgende:
ik zit er helemaal doorheen.
Ik heb amper vier uurtjes geslapen vanacht, ik ben moe, m'n haar zit voor geen meter, en morgen moet ik weer werken... goddank is het daarna eindelijk vakantie!
De bus?quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat ook ja.. vandaar dat ik 20 minuten later thuis was
Je werkt toch in Leiden? Dan moet je toch alsnog met de bus?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nog een reden om naar Rotterdam te verhuizen
En in Rotterdam heb je zo een hete BreEezaAh banga!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nog een reden om naar Rotterdam te verhuizen
Treinquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je werkt toch in Leiden? Dan moet je toch alsnog met de bus?
Ah, right. Dat kan ook jaquote:
das minder of beter voor je collega'squote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:43 schreef Peter het volgende:
Blegh, vergadering na het werken, en nog verkoudener dan gisteren. 'k heb geen stem meer over
De telefoon aannemen gaat dan wat slechter jahquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
das minder of beter voor je collega's![]()
ziekmelden dan maar?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:49 schreef Peter het volgende:
[..]
De telefoon aannemen gaat dan wat slechter jah
Neuh, morgen nog een dag e dan een lang weekend vrijquote:
kan ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Neuh, morgen nog een dag e dan een lang weekend vrij
Maar als het rustig is, ga ik wellicht eerder naar huis.
Klein uurtjequote:
Ik ben fijn onder invloedquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Klein uurtjehele nacht lukt niet meer..., ben ook al op leeftijd enzo
van...... alcoholishe versnapering, intoxicereend gerookt?quote:
tss das een slap excuusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Klein uurtjehele nacht lukt niet meer..., ben ook al op leeftijd enzo
Okay ik heb gewoon slaap hehequote:
dat mag welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Okay ik heb gewoon slaap hehe
den bosch cs is 1 grote chaosquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:09 schreef Baltar het volgende:
Is het ook nog gewoon donker buiten, straatverlichting al uit.....
Stroekie heb je vertraging? Heb nog steeds geen cappuquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:35 schreef Stroekie het volgende:
treinen vertraagd -> stroekie haalt een rondje koffie
Ja maar dat lag aan de NSquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Stroekie heb je vertraging? Heb nog steeds geen cappu
blijkbaar was die storing van de signaleringssystemen op de A2 ook over geslagen op het naastliggende spoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Stroekie heb je vertraging? Heb nog steeds geen cappu
't zal wel komen door nos nezel of een naapquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blijkbaar was die storing van de signaleringssystemen op de A2 ook over geslagen op het naastliggende spoor![]()
maar ik ben er weer
Kaas van zaterdag ? of is die al op ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ontbijt, paracetasnoepjes en een boterham met kaas.
Die was zondag al op toen we bij de tv zatenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kaas van zaterdag ? of is die al op ?
en wat is JOUW bijdrage om dit te veranderen ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:54 schreef Baltar het volgende:
Een dood paard gaat nog sneller dan wij hier met z'n allen
Oeh, lekkerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die was zondag al op toen we bij de tv zaten.
zullen we dan maar breipatronen gaan uitwisselen hier ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:07 schreef Baltar het volgende:
Ik doe mijn best hoor, maar om in m'n eentje een topic vol te tikken
{Mikemode]quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oeh, lekker![]()
kaas uit het vuistje
ja wordt jij zo maar door Baltar over het hoofd gezienquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hee, ik post ook gewoon vrolijk mee..
Je bent gewoon het zonnetje in ons midden hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hee, ik post ook gewoon vrolijk mee..
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wordt jij zo maar door Baltar over het hoofd gezien
het waren er volgens mij een stuk of 6 7quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
{Mikemode]
Zoalng het geen kopkaas is![]()
[mikemodus off]
met het volposten, of met het opsommen van de verschillende kaassoortenquote:
ik hoop voor je dat het treinverkeer tussen Eindhoven en Utrecht weer op reguliere basis isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er weg van. Douchen () en naar Utrecht (
). Bijna weekend. Niet dat ik niet veel te doen heb, maar toch.
Geen vierkante wielen door het herfstweer?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het treinverkeer tussen Eindhoven en Utrecht weer op reguliere basis is
vanochtend was de NS tussen Utrecht en Den Bosch CS nogal de kluts kwijt
Emmethalerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met het volposten, of met het opsommen van de verschillende kaassoorten
die zwitserse was wel erg lekker
[KKmodeon]quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:01 schreef Baltar het volgende:
[..]
[KKmodeon]
Ik voel me kuhut, zomaar opeens
Vertel eens leuke dingen
[KKmodeoff]
that's the spiritquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:16 schreef Keukenkast het volgende:
Maar dat is verleden tijd! Ik ga gelukkig worden!
En anders krijg je billenkoekquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:16 schreef Keukenkast het volgende:
Maar dat is verleden tijd! Ik ga gelukkig worden!
Pervquote:
Misschien wordt ie dan juist wel heel gelukkigquote:
Precies. sommige mensen worden nou eenmaal gelukkig van "rare" dingenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien wordt ie dan juist wel heel gelukkig
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:39 schreef Keukenkast het volgende:
Ik word gelukkig van groene ogen waar het kaarslicht een beetje in weerkaatst en mijn hand plotseling in de zijne
Niet van billenkoek. Of Zwitserse kaas
Er zijn vast misantropen die het luktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
l
Maar wie wordt daar nou niet een beetje gelukkig van
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn vast misantropen die het lukt
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
l
Maar wie wordt daar nou niet een beetje gelukkig van
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn vast misantropen die het lukt
QEDquote:
Behalve elkaar diep in de ogen kijken, gaan jullie ook nog iets ondernemen?quote:
'Stappen'quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
Behalve elkaar diep in de ogen kijken, gaan jullie ook nog iets ondernemen?
Handjes vasthoudenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
Behalve elkaar diep in de ogen kijken, gaan jullie ook nog iets ondernemen?
Als je je hipsterattitude niet zou laten schieten, wat zou je dan moeten gaan doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
'Stappen'
Ik kan mijn hipsterattitude best even laten schieten voor wat ouderwets stappen.
Starbucks drinken, Gauloises roken en over literatuur en indiefilms en postrock praten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als je je hipsterattitude niet zou laten schieten, wat zou je dan moeten gaan doen
owhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Starbucks drinken, Gauloises roken en over literatuur en indiefilms en postrock praten.
gaan jullie naar adam/utrecht dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Starbucks drinken, Gauloises roken en over literatuur en indiefilms en postrock praten.
Wat een toestandquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:27 schreef MisterO het volgende:
ik word gewoon genegeerd! Ik denk dat ik maar eens depressief moet worden... Pauze voorbij! Kutweer! Drukte! Gezeik! Mn haar zit niet!:p
ik zeg toch net dat we niet hipsterachtig gaan doen. Waarschijnlijk eindigen we in de Lollipop of de Popcornquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gaan jullie naar adam/utrecht dan?
wat is dan hipster en wat is niet hipster?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ik zeg toch net dat we niet hipsterachtig gaan doen. Waarschijnlijk eindigen we in de Lollipop of de Popcorn
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:27 schreef MisterO het volgende:
ik word gewoon genegeerd! Ik denk dat ik maar eens depressief moet worden... Pauze voorbij! Kutweer! Drukte! Gezeik! Mn haar zit niet!:p
Dat heeft ie net uitgelegdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat is dan hipster en wat is niet hipster?
hipster:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat is dan hipster en wat is niet hipster?
Perv.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
hipster:
[ afbeelding ]
niet hipster:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan kan het aftellen beginnen en maakt mevrouw Kaandorp zometeen haar opwachting
quote:
Niks. Dat heb ik soms, in verschillende lichaamsdelen. Zo'n trillend spiertje. Maar nu is het extra vervelend omdat het maar niet over gaat.quote:
Hayquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:44 schreef Nuno_G het volgende:
ik heb weleens ttrillende handen![]()
Goedemiddag allemaal trouwens
nee, je kan alleen de tijd dodenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:30 schreef Keukenkast het volgende:
Ik wacht ergens op, maar ik weet niet wanneer het komt
Ik haat wachten.
Is het mogelijk iets vaststaands als wachten te vermoorden?
Ga iets doen, dan duurt het wachten niet zo snelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:30 schreef Keukenkast het volgende:
Ik wacht ergens op, maar ik weet niet wanneer het komt
Ik haat wachten.
Is het mogelijk iets vaststaands als wachten te vermoorden?
zou het ????quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hay![]()
dat komt zeker van de afkickverschijnselen?
Mieke zal wellicht nog of Bonnie zijn of in de Vim hangenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zou het ????
wat is het rustig hier vandaag, is Mieke nog niet wakker
nee, en ang3l's vertrek helpt ook nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zou het ????
wat is het rustig hier vandaag, is Mieke nog niet wakker
Maar we laten ons nie kenne niequote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, en ang3l's vertrek helpt ook niet
Uitgeslapen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:43 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen popjes![]()
edit: nog steeds dit topic?![]()
Welgodverdomme! toevallig zag ik dit.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Mieke zal wellicht nog of Bonnie zijn of in de Vim hangen
Nee, heb hardgelopen. (moet toch echt minderen met rokenquote:
ikke? normaal word ik met pek en veren hier besmeurd... This is creepy..quote:
als je het over de duivel hebtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:43 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen popjes![]()
edit: nog steeds dit topic?![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Welgodverdomme! toevallig zag ik dit.
voor straf:![]()
Nee het stond nog op dezelfde pagina..quote:
como estas?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je het over de duivel hebt
komt omdat jij mike bentquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:57 schreef mike_hunt het volgende:
Xit net in andere topic te kijken. Staat er gewoon een link naar een filmpje die ik destijds ook had gepost. (die jongen met zijn gezicht in tweeen). Maar ik kreeg meteen een waarschuwing o.i.d. en daar mag het allemaal.
Ze zijn niet consequent...![]()
*huilt*![]()
![]()
en ik zal er wel aan wennen. Ik blaas dapper op mijn toeter van papier, want mijn vaderland ligt uiteindelijk hierquote:
ah, je kent je shit..quote:
weer wezen sletten?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ah, je kent je shit..![]()
ja goed, voldaan, maar gebroken.
ben je weer eens goed genomenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ah, je kent je shit..![]()
ja goed, voldaan, maar gebroken.
geeft de huillie een dekbedovertrek om traamtjes te drogenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:57 schreef mike_hunt het volgende:
Xit net in andere topic te kijken. Staat er gewoon een link naar een filmpje die ik destijds ook had gepost. (die jongen met zijn gezicht in tweeen). Maar ik kreeg meteen een waarschuwing o.i.d. en daar mag het allemaal.
Ze zijn niet consequent...![]()
*huilt*![]()
![]()
quote:
Nee, trainen, zwaar.... kep toch vrij weinig te doen.quote:
dinsdag was het wel 'feest geweest.quote:
wtf lul jij nou?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik zal er wel aan wennen. Ik blaas dapper op mijn toeter van papier, want mijn vaderland ligt uiteindelijk hier
jajaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, trainen, zwaar.... kep toch vrij weinig te doen.
dank u!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geeft de huillie een dekbedovertrek om traamtjes te drogen
moet je net de goede mod hebben, in MEN bijvoorbeeldquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ze kennen me niet, ben een nobody...
had al eens eerder discussie hierover met een mod. Ik had toen een ban gekregen voor 2kids1sandbox.. Terwijl in een ander topic de mod gewoon vrolijk meedeed.![]()
![]()
Had al eens eerder aangegeven dat ze eenduidig moeten zijn.
Of ik moet alleen maar gekuiste versies plaatsen...
iemand face down in het kussen geduwdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dinsdag was het wel 'feest geweest.ja, ff de druk van de ketel.. hahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |