quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Net geslapen. Soort koortsdroom gehad met niks meer erin dan een wit hek in de regen. Hoofdpijn is weer terug met volle kracht. Whoopti-fucking-doo
tuurlijk welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
there are no dogs in a perfect world
helaas kunnen we niet allemaal op een boerderij wonen/geboren worden zodat je ook je eigen paard hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dieren horen niet in huis
except maybe a pwetty goldfishy in a way too tiny bowl for decoration purposes
volgens mij liggen de onroerend goed prijzen bij jullie een stuk lager dan hierquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Van wie mag ik een millioen euro lenen?
huh...ow zo bedoeldie ik die niet horquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
helaas kunnen we niet allemaal op een boerderij wonen/geboren worden zodat je ook je eigen paard hebt
ja al campo(op het land) koop je daar wel een flinke kavel voor, of 3 huizen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij liggen de onroerend goed prijzen bij jullie een stuk lager dan hier
en met 1 hectare heb je al ruimte genoeg voor een partij dieren
He wat een vervelend huis, daar kun je je spullen toch niet in kwijtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaan we over op Portugeesquote:
location location locationquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:34 schreef Baltar het volgende:
[..]
He wat een vervelend huis, daar kun je je spullen toch niet in kwijt
als we samen gaan wonenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
mooi huisjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
location location location
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:37 schreef Keukenkast het volgende:
NOW IS THE WINTER OF OUR DISCONTENT!
6 nov, veenendaal. En nee, zo interessant vind ik hem nou ook weer nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar en wanneer ga jij Ries zien ?
je weet dat hij binnenkort 40 wordt ?
Met 50% rentequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
of 3 weken per jaar gratis verblijf?quote:
Nee, dat heb ik nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Steinbeck, darling.
Nooit gelezen?
*denkt* Nee, toch liever dat half miljoen extra.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
of 3 weken per jaar gratis verblijf?
hehe *rats*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
*denkt* Nee, toch liever dat half miljoen extra.
The winter of our discontentquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet
Welke ben je aan het lezen?
East of Eden?
het regent hier vandaagquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Wel hier dan he want het word te vroeg koud in lisboa en daar kan ik niet tegen
Ja het is niet leuk als het regent en ik ben weer in mijn eentjequote:
awwquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja het is niet leuk als het regent en ik ben weer in mijn eentje
Ik heb een tedybeer en de dromen van een achttienjarige om me gezelschap te houdenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja het is niet leuk als het regent en ik ben weer in mijn eentje
veeeeels te koud (ik wil naar Brasil)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aww, maar niet to hopen dat je nu voor je werk naar Siberië moet
Is het daar mooi? Zuid-Amerika trok mij altijd al.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
veeeeels te koud (ik wil naar Brasil)
we willen allemaal wel ergens heenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
veeeeels te koud (ik wil naar Brasil)
Onderin de kast?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanavond bezoek hier, omdat mijn vader jarig is. Even mijn happyface-masker zoeken.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanavond bezoek hier, omdat mijn vader jarig is. Even mijn happyface-masker zoeken.
heeeeel mooi...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is het daar mooi? Zuid-Amerika trok mij altijd al.
wat is jouw drooom danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
we willen allemaal wel ergens heen
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb een tedybeer en de dromen van een achttienjarige om me gezelschap te houden
Meh. Wat een ongelukkig stuk tekst.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Es un sueño la vida, het is een droom het leven
pero un sueño febril que dura un punto; maar een koortsige droom die maar even duurt
Cuando de él se despierta, als je ontwaakt van hem
se ve que todo es vanidad y humo... zie je dat alles ijdelheid en rook is
¡Ojalá fuera un sueño Ik wens dat het een droom was
muy largo y muy profundo, langdurend en diep
un sueño que durara hasta la muerte!... een droom durend tot aan de dood
Yo soñaría con mi amor y el tuyo. Ik droomde van mijn liefde met de jouwe
Shakespeare oorsronkelijk, een van zijn mooiste creatie's Richard IIIquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Steinbeck, darling.
Nooit gelezen?
por que ongelukkig?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Meh. Wat een ongelukkig stuk tekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |