ja wordt jij zo maar door Baltar over het hoofd gezienquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hee, ik post ook gewoon vrolijk mee..
Je bent gewoon het zonnetje in ons midden hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hee, ik post ook gewoon vrolijk mee..
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wordt jij zo maar door Baltar over het hoofd gezien
het waren er volgens mij een stuk of 6 7quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
{Mikemode]
Zoalng het geen kopkaas is![]()
[mikemodus off]
met het volposten, of met het opsommen van de verschillende kaassoortenquote:
ik hoop voor je dat het treinverkeer tussen Eindhoven en Utrecht weer op reguliere basis isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er weg van. Douchen () en naar Utrecht (
). Bijna weekend. Niet dat ik niet veel te doen heb, maar toch.
Geen vierkante wielen door het herfstweer?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het treinverkeer tussen Eindhoven en Utrecht weer op reguliere basis is
vanochtend was de NS tussen Utrecht en Den Bosch CS nogal de kluts kwijt
Emmethalerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met het volposten, of met het opsommen van de verschillende kaassoorten
die zwitserse was wel erg lekker
[KKmodeon]quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:01 schreef Baltar het volgende:
[..]
[KKmodeon]
Ik voel me kuhut, zomaar opeens
Vertel eens leuke dingen
[KKmodeoff]
that's the spiritquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:16 schreef Keukenkast het volgende:
Maar dat is verleden tijd! Ik ga gelukkig worden!
En anders krijg je billenkoekquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:16 schreef Keukenkast het volgende:
Maar dat is verleden tijd! Ik ga gelukkig worden!
Pervquote:
Misschien wordt ie dan juist wel heel gelukkigquote:
Precies. sommige mensen worden nou eenmaal gelukkig van "rare" dingenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien wordt ie dan juist wel heel gelukkig
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:39 schreef Keukenkast het volgende:
Ik word gelukkig van groene ogen waar het kaarslicht een beetje in weerkaatst en mijn hand plotseling in de zijne
Niet van billenkoek. Of Zwitserse kaas
Er zijn vast misantropen die het luktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
l
Maar wie wordt daar nou niet een beetje gelukkig van
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn vast misantropen die het lukt
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
l
Maar wie wordt daar nou niet een beetje gelukkig van
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn vast misantropen die het lukt
QEDquote:
Behalve elkaar diep in de ogen kijken, gaan jullie ook nog iets ondernemen?quote:
'Stappen'quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
Behalve elkaar diep in de ogen kijken, gaan jullie ook nog iets ondernemen?
Handjes vasthoudenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
Behalve elkaar diep in de ogen kijken, gaan jullie ook nog iets ondernemen?
Als je je hipsterattitude niet zou laten schieten, wat zou je dan moeten gaan doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
'Stappen'
Ik kan mijn hipsterattitude best even laten schieten voor wat ouderwets stappen.
Starbucks drinken, Gauloises roken en over literatuur en indiefilms en postrock praten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als je je hipsterattitude niet zou laten schieten, wat zou je dan moeten gaan doen
owhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Starbucks drinken, Gauloises roken en over literatuur en indiefilms en postrock praten.
gaan jullie naar adam/utrecht dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Starbucks drinken, Gauloises roken en over literatuur en indiefilms en postrock praten.
Wat een toestandquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:27 schreef MisterO het volgende:
ik word gewoon genegeerd! Ik denk dat ik maar eens depressief moet worden... Pauze voorbij! Kutweer! Drukte! Gezeik! Mn haar zit niet!:p
ik zeg toch net dat we niet hipsterachtig gaan doen. Waarschijnlijk eindigen we in de Lollipop of de Popcornquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gaan jullie naar adam/utrecht dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |