quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat ook ja.. vandaar dat ik 20 minuten later thuis was
Je werkt toch in Leiden? Dan moet je toch alsnog met de bus?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nog een reden om naar Rotterdam te verhuizen
En in Rotterdam heb je zo een hete BreEezaAh banga!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nog een reden om naar Rotterdam te verhuizen
Treinquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je werkt toch in Leiden? Dan moet je toch alsnog met de bus?
Ah, right. Dat kan ook jaquote:
das minder of beter voor je collega'squote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:43 schreef Peter het volgende:
Blegh, vergadering na het werken, en nog verkoudener dan gisteren. 'k heb geen stem meer over
De telefoon aannemen gaat dan wat slechter jahquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
das minder of beter voor je collega's![]()
ziekmelden dan maar?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:49 schreef Peter het volgende:
[..]
De telefoon aannemen gaat dan wat slechter jah
Neuh, morgen nog een dag e dan een lang weekend vrijquote:
kan ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Neuh, morgen nog een dag e dan een lang weekend vrij
Maar als het rustig is, ga ik wellicht eerder naar huis.
Klein uurtjequote:
Ik ben fijn onder invloedquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Klein uurtjehele nacht lukt niet meer..., ben ook al op leeftijd enzo
van...... alcoholishe versnapering, intoxicereend gerookt?quote:
tss das een slap excuusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Klein uurtjehele nacht lukt niet meer..., ben ook al op leeftijd enzo
Okay ik heb gewoon slaap hehequote:
dat mag welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Okay ik heb gewoon slaap hehe
den bosch cs is 1 grote chaosquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:09 schreef Baltar het volgende:
Is het ook nog gewoon donker buiten, straatverlichting al uit.....
Stroekie heb je vertraging? Heb nog steeds geen cappuquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:35 schreef Stroekie het volgende:
treinen vertraagd -> stroekie haalt een rondje koffie
Ja maar dat lag aan de NSquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Stroekie heb je vertraging? Heb nog steeds geen cappu
blijkbaar was die storing van de signaleringssystemen op de A2 ook over geslagen op het naastliggende spoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Stroekie heb je vertraging? Heb nog steeds geen cappu
't zal wel komen door nos nezel of een naapquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blijkbaar was die storing van de signaleringssystemen op de A2 ook over geslagen op het naastliggende spoor![]()
maar ik ben er weer
Kaas van zaterdag ? of is die al op ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ontbijt, paracetasnoepjes en een boterham met kaas.
Die was zondag al op toen we bij de tv zatenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kaas van zaterdag ? of is die al op ?
en wat is JOUW bijdrage om dit te veranderen ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:54 schreef Baltar het volgende:
Een dood paard gaat nog sneller dan wij hier met z'n allen
Oeh, lekkerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die was zondag al op toen we bij de tv zaten.
zullen we dan maar breipatronen gaan uitwisselen hier ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:07 schreef Baltar het volgende:
Ik doe mijn best hoor, maar om in m'n eentje een topic vol te tikken
{Mikemode]quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oeh, lekker![]()
kaas uit het vuistje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |