Jawel. En daarom snap ik die huilies van tegenwoordig niet, die gaan gillen dat games zo veel duurder zijn geworden. 60 euro = 130 gulden, dus games zijn juist goedkoper gewordenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:43 schreef Harajuku. het volgende:
Whaaaaaaaaaaaat.
Ik heb hier het ongelooflijke kutspel Ecco voor me liggen, en daar zit nog een prijssticker op. 149,95![]()
Die onzin was toch niet zo duur?
Neo Geo-spellen waren pas duur. Het was niet zeldzaam om 500 gulden neer te moeten leggen voor 1 spelquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jawel. En daarom snap ik die huilies van tegenwoordig niet, die gaan gillen dat games zo veel duurder zijn geworden. 60 euro = 130 gulden, dus games zijn juist goedkoper geworden
Ik heb geen scarts meerquote:
Heb je nog wel een antenne-in? Daar kan je het ook op aansluitenquote:
Ja, maar dat is de Super Mario Bros/duckhunt onder de Sega Mega Drive gamesquote:
Ik had een megadrive met altered beast erbij; sonic 1 heb ik moeten kopen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is de Super Mario Bros/duckhunt onder de Sega Mega Drive games
Ja okay, maar ik bedoelde meer qua populariteit zeg maar. Een NES zonder Mario Bros is ook geen NESquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:21 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik had een megadrive met altered beast erbij; sonic 1 heb ik moeten kopen!
Je moet sonic 3 en sonic en knuckels combineren, dat is de enige juist manier om hem te spelen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik deed mn Sonic & Knuckles ding en koos Knuckles om mee te spelen, maar toen was ik gewoon Sonic.
Dat deed ik ook. Zonder Sonic 3 kan ik wel met Knuckles,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:05 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Je moet sonic 3 en sonic en knuckels combineren, dat is de enige juist manier om hem te spelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |