Ja en ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:19 schreef prupke het volgende:
Ja sorry voor de slecht TT maar ik weet het even niet beter te omschrijven.
Ik woon in een dorp met ruim 3o.000 mensen.
Staat er laatst in de supermarkt een vrouw voor me die net te weinig geld heeft om te betalen....
(pinpas ook niet bij zich)
Ik kende haar alleen van gezicht en zei: wat heb je nodig?
Ze moest iets afrekenen van 5 euro nog wat dus ik duw haar 5 euro in de hand en zeg : je betaald het me maar terug van de week!
Ze keek me aan van : Meen je dat nu?
Ik ben goed van vertrouwen wat dat betreft (en ik snap dat iedereen dat doet of wil doen).
Maar ze was blij en de volgende dag kwam ze even mooi mijn 5 euro terug brengen
Zou jij zoiets doen ?
EN dus de Hamvraag: vind je dat dit moet kunnen ?
Deze mevrouw wist waar ik werktequote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:22 schreef Chain_Reaction het volgende:
Je kwam haar toevallig de volgende dag weer tegen (wat ongeloofwaardig toevallig zou zijn)? Of wist ze waar jij woont?
Dat vind ik nu geweldigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
hier bij de spar had ik ook wel eens mn portomonee vergeten, mocht alles gewoon meenemen, ze zei betaal volgende keer maar
Sparquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
hier bij de spar had ik ook wel eens mn portomonee vergeten, mocht alles gewoon meenemen, ze zei betaal volgende keer maar
Ok, dat is netjes. Nu had ze ook eigenlijk geen keus, aangezien ze wist dat jullie elkaar vroeg of laat toch weer tegen zouden komen (zeker in zo'n kleine gemeenschap), maar in de stad zou ik het bij bepaalde figuren zeer zeker afraden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:25 schreef prupke het volgende:
[..]
Deze mevrouw wist waar ik werkte(moest ze nog wel ff voor de zekerheid vragen of dat ze het goed had , maar toch)
En is netjes de 5 euro af komen geven.
ws omdat het gewoon weg niet meer gedaan word.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:24 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik gaf op Centraal Station in Rotterdam ooit iemand 50 cent voor de wc. Ze keek me aan alsof ik haar een auto cadeau had gedaan
je bedoelt iedereen die buiten de kring van familie/vrienden/kennissen valt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:28 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ok, dat is netjes. Nu had ze ook eigenlijk geen keus, aangezien ze wist dat jullie elkaar vroeg of laat toch weer tegen zouden komen (zeker in zo'n kleine gemeenschap), maar in de stad zou ik het bij bepaalde figuren zeer zeker afraden.
Dit zijn het soort mensen waardoor de rest wordt aangestoken. Zo raak je dus al het vertrouwen langzaam aan kwijt in de mensen om je heen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:28 schreef AryaMehr het volgende:
Ken iemand die een keer een eerstegraads brandwond opliep en vervolgens naar de apotheek ging om een zalfje op te halen en net 20 cent tekort kwam. De apotheek weigerde het zalfje mee te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |