O jaa en vergeet niet dat voetgangers die bij een zebrapad staan ook voorrang moeten krijgen van een tram, heel vaak zit in een theorieexamen zo een situatie. Dan moet de tram de voetganger voor laten gaan.quote:
Je gelooft het of je gelooft het niet, maar er kruisde mij er eentje deze week.(4 jeeps/vrachtwagens) Ben maar stil gaan staan net als de auto voor me, maar had eigenlijk geen idee hoe het nu precies zatquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:32 schreef Eenskijken het volgende:
toch moet je al die regels wel weten
Net als dat je die vlaggen en regels bij een militaire colonne moet weten.. maarja hoe vaak komt dat tegenwoordig nog voor?
kom ze hier regelmatig tegen, maar ja , zit vlakbij de marnewaard...quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:53 schreef larry91 het volgende:
[..]
Je gelooft het of je gelooft het niet, maar er kruisde mij er eentje deze week.(4 jeeps/vrachtwagens) Ben maar stil gaan staan net als de auto voor me, maar had eigenlijk geen idee hoe het nu precies zat
hier wel dus duim voor je !quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:40 schreef daffiieej het volgende:
straks hopelijk mijn laatste les van 12 tot 2 .
morgen afrijden om 2 uur hoop hem eindelijk te halen..
3x is scheepsrecht tog?
dankjewelquote:
Eet een banaan van te voren! Veel succesquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:20 schreef daffiieej het volgende:
[..]
dankjewel![]()
neem morgen mijn beschermengel mee.
hopelijk gaat het beter als vandaag stond nu al stijf van de zenuwen![]()
jullie horen morgen wel hoe het ging
precies. Met goed verstand en logisch nadenken (veiligheid voorop) en goed bekijken van de afbeelding is al het halve werk!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:11 schreef Bhuddy het volgende:
Ach zo'n 70% van wat in 't boek staat weet je eigenlijk allemaal al joh! Vooral kleine feitjes als afmetingen enzo die je even erin moet stampen
Zon idee had ik ook al, nu ik al een jaar scooter rij en al meerdere jaren trekker... Maar toch maak ik nog best wel veel fouten bij de toetsen op de theorie examen en ook met het oefenen op de PC (via volkswagen rijbewijs etc) vind ik vooral de inzicht op gevaren lastig, omdat je van een enkel plaatje de situatie totaal niet goed kunt inschatten, vooral niet in zon korte tijd :squote:Op maandag 26 oktober 2009 17:11 schreef Bhuddy het volgende:
Ach zo'n 70% van wat in 't boek staat weet je eigenlijk allemaal al joh! Vooral kleine feitjes als afmetingen enzo die je even erin moet stampen
Succes, je kan hetquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:12 schreef daffiieej het volgende:
ik slik valeriaan, eet banaan en krijg morgen soort spul dat je op je tong moet spuiten van een klasgenoot(word je ook rustig van) weet iemand wat voor spul dat is ( met natuurlijke producten)
nog een paar uur..;) zenuwen gieren door me buik
Hier spreekt je vader, niks opjutten, je bent gewoon uberdom als je hem niet in 1 keer haalt!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:05 schreef GuitarJJ het volgende:
Morgen theorie-examen, moet hem gewoon halenMijn vader zegt elke dag dat het uberdom is als ik hem niet zou halen (beetje opjutten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |