abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74058975
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:07 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Aaaah oke Simpel dus! Bedankt!
O jaa en vergeet niet dat voetgangers die bij een zebrapad staan ook voorrang moeten krijgen van een tram, heel vaak zit in een theorieexamen zo een situatie. Dan moet de tram de voetganger voor laten gaan.
En mensen die uitstappen uit een tram ,waarbij geen vluchtheuvel voor deze mensen aanwezig is om op te wachten, hebben ook voorrang op al het verkeer.
pi_74059265
Er gaat toch nooit een zebrapad over tramrails heen. Het is leuk voor op een oefenexamen, maar in de praktijk is bijna geen enkele gemeente zo dom om een zebrapad over tramrails heen te leggen. En als ze dat wel doen, zetten ze er een voetgangers-stoplicht of oranje knipperlicht bij zodat de tram alsnog voorrang heeft.
pi_74061905
toch moet je al die regels wel weten

Net als dat je die vlaggen en regels bij een militaire colonne moet weten.. maarja hoe vaak komt dat tegenwoordig nog voor?
There are only 151 Pokémon.
pi_74062755
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:32 schreef Eenskijken het volgende:
toch moet je al die regels wel weten

Net als dat je die vlaggen en regels bij een militaire colonne moet weten.. maarja hoe vaak komt dat tegenwoordig nog voor?
Je gelooft het of je gelooft het niet, maar er kruisde mij er eentje deze week.(4 jeeps/vrachtwagens) Ben maar stil gaan staan net als de auto voor me, maar had eigenlijk geen idee hoe het nu precies zat
pi_74063526
Heeft volgens mij te maken met groene en blauwe vlaggen
En de linker koplamp is in de kleur van de vlag gekleurd.
En de laatste auto heeft 2 koplampen + een vlag ofzo.
pi_74066307
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:53 schreef larry91 het volgende:

[..]

Je gelooft het of je gelooft het niet, maar er kruisde mij er eentje deze week.(4 jeeps/vrachtwagens) Ben maar stil gaan staan net als de auto voor me, maar had eigenlijk geen idee hoe het nu precies zat
kom ze hier regelmatig tegen, maar ja , zit vlakbij de marnewaard...
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_74068005
Zometeen eerste rijles!
pi_74068130
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 08:05 schreef IrCute het volgende:
Zometeen eerste rijles!
Succes!
pi_74068179
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 08:18 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Succes!
Dankje!
Ben wel beetje zenuwachtig, maarja komt wel goed
pi_74069376
straks hopelijk mijn laatste les van 12 tot 2 .

morgen afrijden om 2 uur hoop hem eindelijk te halen..

3x is scheepsrecht tog?
pi_74072123
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:40 schreef daffiieej het volgende:
straks hopelijk mijn laatste les van 12 tot 2 .

morgen afrijden om 2 uur hoop hem eindelijk te halen..

3x is scheepsrecht tog?
hier wel dus duim voor je !
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_74081317
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:26 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

hier wel dus duim voor je !
dankjewel

neem morgen mijn beschermengel mee.
hopelijk gaat het beter als vandaag stond nu al stijf van de zenuwen

jullie horen morgen wel hoe het ging
pi_74082773
Woei! Theorie gereserveerd! Eerste keer dat ik dat online moest doen, met de brommer en trekker was dat totaal anders

Donderdag de 19e oktober om half 11, in de Kruisberg @ Doetinchem. Heb ik nog even de tijd om te leren... Ik heb echt te weinig tijd om te leren, had eigenlijk mijn theorie al eerder moeten doen.... Ben pas op 1/3de van het boek na enkele weken
pi_74083162
Ach zo'n 70% van wat in 't boek staat weet je eigenlijk allemaal al joh! Vooral kleine feitjes als afmetingen enzo die je even erin moet stampen
pi_74083171
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:20 schreef daffiieej het volgende:

[..]

dankjewel

neem morgen mijn beschermengel mee.
hopelijk gaat het beter als vandaag stond nu al stijf van de zenuwen

jullie horen morgen wel hoe het ging
Eet een banaan van te voren! Veel succes

[ Bericht 7% gewijzigd door Bhuddy op 26-10-2009 17:17:22 ]
pi_74083538
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:11 schreef Bhuddy het volgende:
Ach zo'n 70% van wat in 't boek staat weet je eigenlijk allemaal al joh! Vooral kleine feitjes als afmetingen enzo die je even erin moet stampen
precies. Met goed verstand en logisch nadenken (veiligheid voorop) en goed bekijken van de afbeelding is al het halve werk!
pi_74083705
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:11 schreef Bhuddy het volgende:
Zon idee had ik ook al, nu ik al een jaar scooter rij en al meerdere jaren trekker... Maar toch maak ik nog best wel veel fouten bij de toetsen op de theorie examen en ook met het oefenen op de PC (via volkswagen rijbewijs etc) vind ik vooral de inzicht op gevaren lastig, omdat je van een enkel plaatje de situatie totaal niet goed kunt inschatten, vooral niet in zon korte tijd :s

Helpt dat echt met die banaan? Ik las het van de week al ergens anders maar kon het zelf nauwelijks geloven
pi_74085477
Ik doe 't altijd voor presentaties enzo en dat werkt best tegen de zenuwen Kan ook placebo zijn, maar er schijnen daadwerkelijk ontspannende stoffen in te zitten, vitamine B en Kalium
pi_74087118
ik slik valeriaan, eet banaan en krijg morgen soort spul dat je op je tong moet spuiten van een klasgenoot(word je ook rustig van) weet iemand wat voor spul dat is ( met natuurlijke producten)

nog een paar uur..;) zenuwen gieren door me buik
pi_74093250
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:12 schreef daffiieej het volgende:
ik slik valeriaan, eet banaan en krijg morgen soort spul dat je op je tong moet spuiten van een klasgenoot(word je ook rustig van) weet iemand wat voor spul dat is ( met natuurlijke producten)

nog een paar uur..;) zenuwen gieren door me buik
Succes, je kan het
pi_74093826
Morgen theorie-examen, moet hem gewoon halen Mijn vader zegt elke dag dat het uberdom is als ik hem niet zou halen (beetje opjutten)
pi_74094071
Succes iedereen.
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:59 schreef GuitarJJ het volgende:
lengte van voertuigen+lading etc.
Daar heb ik ook moeite mee, wat een onzin is dat.
pi_74098638
Succes met je theorie examen morgen (eigenlijk vandaag, nu), GuitarJJ.

Overigens, kan je met je personenauto theorie certificaat (dus theorie-examen B) een rijbewijs AM aanvragen? Of moet je daarvoor echt brommer theorie doen?
pi_74100901
Alleen een rijbewijs telt als AM, theorie niet.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:20:43 #145
271079 stelus
nee heb je, ja kan je krijgen.
pi_74101953
ik meld me nu ook

heb 9 nov theorie examen en als dat goed verloopt doe ik de week erop of 2 weken erop indien mogelijk de 6daagse cursus!

ben benieuwd
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:35:03 #146
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_74102254
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:05 schreef GuitarJJ het volgende:
Morgen theorie-examen, moet hem gewoon halen Mijn vader zegt elke dag dat het uberdom is als ik hem niet zou halen (beetje opjutten)
Hier spreekt je vader, niks opjutten, je bent gewoon uberdom als je hem niet in 1 keer haalt!

pi_74102255
Net een uurtje gereden van 8 tot 9, volgende week mijn examen om dezelfde tijd.
Viel me eigenlijk heel erg mee, veel fietsers maar met gewoon goed kijken was het echt prima te doen.
Ik hoop dat ik volgende week niet te zenuwachtig word! Heb tot die tijd nog één les en dan is het hopelijk afgelopen met rijles!
"Well-behaved women seldom make history." - Laurel Thatcher Ulrich
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:21:26 #148
178311 Motorhoofd
Do you feel lucky, punk
pi_74103374
Ik moet om kwart voor 12 afrijden voor de 3e keer
Hopelijk is 3 keer scheepsrecht bij mij! Ik ben wel zenuwachtig
pi_74105873
dafieej en motorhoofd veel succes ! 3 keer is vaak scheepsrecht (bij mij vorige keer ook haha) dus ik hoop op een goede afloop voor beide..
pi_74106240
dankje.. iedereen zegt het dus dan moet ik het maar waar maken ook die 3 x is scheepsrecht

heb allemaal kalmering spulletjes.
(dat wat je op je tong moet spuiten is iets van rescue) hopelijk helpt het...
nog 1 uur dan staat de lesauto voor de deur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')